Visa fullständig version : Om 2 partners skulle slåss om dig?
Röda_Lacket
2008-07-05, 16:15
Om vi säger att du är på en nattklubb och 2 stycken tjejer eller killar började slåss om dig på dansgolvet. Den ena vill inte slåss och blir slagen i magen så han ramlar ihop i en fosterställning. Sedan går den vinnande killen/tjejen fram och vill gå hem med dig
Vem skulle du gå hem med då?
1.Killen/tjejen som vägrade att slåss men som ligger i en fosterställning och har ont i magen
2.Killen/tjejen som slog den andra killen i magen och som nu står och posar/flashar framför dig?
Haha. Lay off the drugs man. :D
Viktor_Balck
2008-07-05, 16:20
Vafan är det med dig?
Upptaget
2008-07-05, 16:21
usch jobbigt och konstigt läge ;)
Men hade den personen som blivit "nedslagen" och såg bra ut så hade jag inte tvekat en sekund på att hjälpa/följa med hem den tjejen..
Troligtvis har den nedslagna tjejen mer vett i huvudet än den som slog! och vem vill inte ha en vettig och normal tjej som ser bra ut?
Bra fråga.
Tror jag hade tagit någon i publiken.
bertbert
2008-07-05, 16:28
Brudar slåss om mig? I wish.
Skulle få de att bli sams och gå hem med bägge två, finns så det räcker åt er båda säger jag bah och slår en dubbelbiceps! Sen e trekant och videofilmsdax!
Blev du slagen i magen av någon på dejten? Eller är det bara en drömscenario?
Orka gå hem med ett agressivt psycho.
Jag skulle slutat med hallucinogener. :)
Jag avviker innan scenariot du beskriver nått sin fullbordan. Slåss ute, hjälp så pinsamt.
Motorbreath
2008-07-05, 16:56
Om vi säger att du är på en nattklubb och 2 stycken tjejer eller killar började slåss om dig på dansgolvet. Den ena vill inte slåss och blir slagen i magen så han ramlar ihop i en fosterställning. Sedan går den vinnande killen/tjejen fram och vill gå hem med dig
Vem skulle du gå hem med då?
1.Killen/tjejen som vägrade att slåss men som ligger i en fosterställning och har ont i magen
2.Killen/tjejen som slog den andra killen i magen och som nu står och posar/flashar framför dig?
Ingen utav dem. Båda är, av ditt inlägg att döma, killar.
Den som har störst snabel på sina elefantkalsonger.
Rock'nRoll
2008-07-05, 17:11
Du har avslöjat honom...
Han sitter bara därhemma och fantiserar (med eller utan droger) - därför får han aldrig ligga.
Vilket "avslöjande"..
Nitrometan
2008-07-05, 17:13
Vilket "avslöjande"..
Sorry... Glömde en :D
Jag tycker alltid det är roligt att läsa om lackets raggningsäventyr. :cool:
? Vilket läge; tjejer som kan slåss diggar jag; Men jag gillar inte alls att någon slåss ute för det angivna skälet.
Annars så har jag en tvillingbror, det borde duga åt en av dem. Problem solved. Jag får nog ta den aggressiva annars så överlever nog inte brorsan den natten utan men:whipped:
Detta känns som en rocky-strip ungefär
Jag är för blyg så jag hade nog hjälpt den ena upp och gått iväg sedan, förvirrad och illa till mods.
Den som har störst snabel på sina elefantkalsonger.
Den va bra.. där har trådskaparn lite mer att tänka på. Den får man tolka lite hur man vill :)
sundvall
2008-07-05, 18:44
Den som är snyggast såklart!
Andy.da.wohoo
2008-07-05, 18:51
Så lacket har varit ute på dejt och fått ett slag i magen?:D
sundvall
2008-07-05, 18:55
Jag gillar Lackets trådar, dom får mig alltid att le.
Röda_Lacket, kan du förlåta mig? Jag vet att det var fel av mig att slå dig i magen men jag var kåt och friskt slaget hälften vunnet. Fick ändåså inget*grr27*
broes before hoes, det är vad jag har lärt mig av den här fadäsen.
Kul tråd, det här. Skojar bara litegranna.
Jag hade tagit den som blev slagen, om hon inte såg ut som stryk dvs.
Den som vill åka till franska rivieran med mig och gillar boxershorts :D
Otto GROV
2008-07-05, 19:19
hahaha ja hade get hon som slog en bitchslap sen hade jag taget henne i håret, gått fram till den slagne och så hade hon fått be om ursäkt, sen hade dom blivit vänner och så hade båda följt med hem!!
/bosse_brutal från ottos dator
Mycket diplomatiskt av dig Bosse! :)
mangemani
2008-07-05, 19:54
ingen utav dom.
psyko tjejen är styken direkt,den som blev slagen kan jag visa lite sympati för,men såvida jag inte gillar henne,så får hon nog vara.
LadyInsane
2008-07-05, 20:55
Jag väljer han som slår ned den andra. Han lär vara bäst i sängen!
Det beror kanske på vilka aktiviteter man tänkt hänge sig åt där antar jag.
http://www.jaminleather.net/images/whip2.jpg
LadyInsane
2008-07-05, 21:29
Det beror kanske på vilka aktiviteter man tänkt hänge sig åt där antar jag.
Ungefär ja. Du vet väl att politiker är mest perversa?:D
http://i25.photobucket.com/albums/c98/GSRonB00ST/gag.jpg
Ja om den ena är Chuck Norris och den andra är Segal, skulle jag nog slyna med Chhuck hem sen.
I alla andra tänkbara scenarion skulle jag gå hem å posta ytterligare en tråd om det på kolo.
Jag hade applåderat, sträck upp vinnarens arm precis som en box-domare.
Sen hade jag klappat vinnaren på huvvet, gett förloraren en puss på kinden
och ett smajl innan jag fortsatt till baren för att ragga upp en ny talang..:D
NiXPhoenix
2008-07-06, 01:11
Vet icke, alldeles för svårt att avgöra när man inte vet nåt mer om personerna. Men tanken är väl att båda är smått identiska... Nej jag vet faktiskt inte. Kanske hade försökt byta nummer med den aggressiva tjejen och gå hem med den golvade. Brudar som är aggresiva kan helt klart attrahera mig.
Jag fatar inte riktigt. De började slåss, men sedan ville inte den ena slåss och fick således en näve i magen? Varför börja slåss om man inte vill slåss?
Everybody underestimates a good kick in the groin.
I can also deliver, a headbutt out of nothing
STAB, in the liver!
wintersnowdrift
2008-07-06, 11:15
Jag har varit i den situationen fast i ett fiktivt sammanhang. (Det var så skruvat som det låter.)
Jag valde killen som blev slagen. Det var lätt eftersom jag då fick chansen att spela kvinnligt omhändertagande och vårda den sårade. Dessutom var motståndaren ett svin.
//Kristin
Jag avviker innan scenariot du beskriver nått sin fullbordan. Slåss ute, hjälp så pinsamt.Hur gammal är du? :D
Topic: jag brukar hamna i såna här situationer men har hittils inte behövt göra ett konsekvent val, tack och lov :)
Nitrometan
2008-07-06, 12:35
I alla andra tänkbara scenarion skulle jag gå hem å posta ytterligare en tråd om det på kolo.
Ja, det finns nog inget problem som inte kan lösas med en tråd på kolo.
Bra val förresten - Chuck for teh win!
Motorbreath
2008-07-06, 13:49
Jag fatar inte riktigt. De började slåss, men sedan ville inte den ena slåss och fick således en näve i magen? Varför börja slåss om man inte vill slåss?
Everybody underestimates a good kick in the groin.
I can also deliver, a headbutt out of nothing
STAB, in the liver!
And lookilook what we've got here. Smack his face, smack his face.
Ignorerat båda och tatt mig en öl i baren. Booze before hoes and bros. If you snooze u loose.
Ju mer jag tänker på detta högst otroliga scenario inser jag att jag nog inte skulle bli kär i någon av dem, utan i mig själv. Det skulle sluta med att jag gick hem med mig själv för att idka narcissistisk självbefläckelse.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.