handdator

Visa fullständig version : Ska jag använda alla dessa kosttillskott

jonte85
2008-06-29, 15:39
Hej! Har gymmat ca 1½ år nu lite från och till och fick lite kosttillskott när jag fyllde år, så nu har jag dessa, maximuscle cyclone, beta-alanin, kre-alkalyn plus då gainer. Hur tycker ni jag ska inta dessa tillskott på bästa sätt, ska jag använda alla dem eller?

MrBoris
2008-06-29, 16:08
Hej! Har gymmat ca 1½ år nu lite från och till och fick lite kosttillskott när jag fyllde år, så nu har jag dessa, maximuscle cyclone, beta-alanin, kre-alkalyn plus då gainer. Hur tycker ni jag ska inta dessa tillskott på bästa sätt, ska jag använda alla dem eller?

använd sökfunktionen och sök lite om varje kosttillskott och läs vad de kan ge för fördelar och nackdelar; och avgör själv om du vill använda dem eller inte?

kalle_banan
2008-06-29, 21:00
Och om du väljer att använda nått så är mitt smakråd att lägga till en i taget av dom energi/styrkegivande så du vet vad som gör vad. Lägg till en per månad tills du är nöjd, då har du tid att känna igen effekten och möjlighet att justera dosen om det krävs.

jaosef
2008-07-02, 17:47
Och om du väljer att använda nått så är mitt smakråd att lägga till en i taget av dom energi/styrkegivande så du vet vad som gör vad. Lägg till en per månad tills du är nöjd, då har du tid att känna igen effekten och möjlighet att justera dosen om det krävs.

Jag tycker att din metod låter farlig. Kan rekommendera att du känner efter VAD du tycker fattas, eller vad du känner är fel. Är du trött och slö, börja med att lägga på en sovtimma per natt, innan du köper massa tillskott för det.