Visa fullständig version : youtube filmer låser sig i firefox
obesogen
2008-06-17, 16:16
Hej bullen. Jag har ett problem. När jag ska kolla på youtubeklipp i firefox låser sig filmerna efter bara några sekunder även fast de syns att det är färdigladdade. Mycket frustrerande. Finns det någon lösning på detta triviala problem?
För mig försvann problemet av sig själv efter tag. Idag/imorrn kommer en ny version av Firefox så du kanske kan testa med den om problemet försvinner, men jag är inte säker om alla plugins finns än till nya versionen så jag ska nog vänta lite innan jag tankar den.
obesogen
2008-06-17, 17:01
För mig försvinner det ibland men allt som oftast kommer det tillbaka. Jag har verkligen ingen lust att byta till någon annan webbläsare
Har tankat Firefox 3 nu och den är exakt som 2an fast lite snabbare och lite andra nya grejer förstås.
Ivar_Lo-J
2008-06-17, 17:04
Jag har också haft liknande problem till och från, men de har försvunnit lika plötsligt som de kom.
Off topic:
Vad gäller firefox 3 så har jag kört betan ett tag nu och alla plugins jag använde till 2:an finns och funkar fint till 3an.
Skrev en post om samma grej för ett tag sen, fick några tips där (som tyvärr inte fungerade för mig :( ) Värt att prova dock
Samma för mig tyvärr. Alla youtube-filmer hänger sig. Dessutom kraschar FF när det är mycket flash på en site. T ex stänger HD.se alltid ner min browser.
Har letat efter och provat alla lösningar jag hittat, men inget funkar. Precis samma med nya FF3 och nyaste flash playern.
/Jazz
Upptaget
2008-06-17, 21:40
samma för mig, men det försvann men sedan helt plötsligt kom det tillbaka igen och nu är det borta.. ska tanka nya firefox 3 imorrn då dom försöker slå världsrekordet i mest nedladdat nånting imorrn :)
hahavaffan
2008-06-17, 22:34
Jag har samma problem om jag har äckel-aftonbladet uppe i en annan flik. Det blir väl nån flash-overload av all aftonbladets jävla skit.
Samma problem för mig. Jag löste det efter att stängt ner alla 30 flikar och börjat om på nytt. Du fungerade det :)
Det var väl någon flik som gjorde att det buggade.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.