Visa fullständig version : SD visar kompetens
vesterberg
2008-06-13, 19:35
http://www.kvp.se/nyheter/1.1197955/moske-far-byggas-i-karlskrona-sd-rostade-ja-av-misstag
Haha. Hur känner sig väljarna nu? Svikna? :p
Ovanligt genomtänkt beslut. För att vara SD.
SD... vilket jävla kalle anka parti.
Ge er, tror ni aldrig att sossar, moderater, vänsterpartister, miljönissar osv röstat fel? Är hela partiet ett Kalle Anka-parti för det?
Utöver Jimmy Åkesson så har alla representanter jag sett framstått som tämligen obegåvade och okunniga.
Larsson85
2008-06-13, 21:39
Kan ju vara kul att veta ifall det var en avgörande röst, antagligen var det inte det.
Klantigt ja, kompetent kille nej.
Fast vi har ju religionsfrihet i Sverige och vill folk ha en lokal att utöva sina påhitt i så skall de väl få det. Svenska kyrkan, diverse frikyrkor, jehovas osv har ju sina lokaler, varför inte även muslimer?
Ge er, tror ni aldrig att sossar, moderater, vänsterpartister, miljönissar osv röstat fel? Är hela partiet ett Kalle Anka-parti för det?Kanske. Ja!
Klantigt ja, kompetent kille nej.
Fast vi har ju religionsfrihet i Sverige och vill folk ha en lokal att utöva sina påhitt i så skall de väl få det. Svenska kyrkan, diverse frikyrkor, jehovas osv har ju sina lokaler, varför inte även muslimer?
Kanske. Ja!
Okej, alla partier är Kalle Anka-partier hädanefter!
Inge Enveten
2008-06-13, 22:13
Följande ord tänkte jag på direkt när jag läste artikelns titel
"OWNED"
Herr Oberst
2008-06-13, 23:25
Troligtvis hade det inte spelat någon roll hur han än röstat.
Men det är ändå skandal. Riv upp beslutet.
Ganymedes
2008-06-13, 23:36
Äh, det blir moskéer i varje kommun förr eller senare. Varför spelar det någon roll? Finns ju miljarder kyrkor och det är inte så att muslimer kommer omvända hela sverige.
Scratch89
2008-06-13, 23:46
Ge er, tror ni aldrig att sossar, moderater, vänsterpartister, miljönissar osv röstat fel? Är hela partiet ett Kalle Anka-parti för det?
I Töreboda/Mariestad (min far är/var aktiv inom kommunpolitiken där) så var det en klant till borgare som röstade fel så att det fällde hela borgerligheten och gjorde så att kommunen blev röd, återigen. Bra gjort! :D
Äh, det blir moskéer i varje kommun förr eller senare. Varför spelar det någon roll? Finns ju miljarder kyrkor och det är inte så att muslimer kommer omvända hela sverige.
peFQWuk4nuo
Det är alltid bra med moskerer som byggs med saudiska pengar och lär ut Wahabbism :thumbup:
Det är alltid bra med moskerer som byggs med saudiska pengar och lär ut Wahabbism :thumbup:
Ah, ungefär samma upplägg som SD kör på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.