Visa fullständig version : Kan man stämma posten?
Som rubriken lyder, går det?
Jag har haft stora problem med att paket som skickas till mig bara försvinner i tomma intet trots att jag gjort adressändring.
Nu är det snart ett år sedan jag flyttade ifrån mig gamla lägenhet och ca hälften av alla paket jag beställt kommer aldrig fram till mig. Det blir rätt dyrt i längden för att inte tala om frustrationen..
Nu nyligen hade jag beställt en riktigt spännande pryl och jag har gått där hemma och trånat efter denna men inget spår efter det förbannade paketet.
Trots att företaget jag beställde av lovade en diskret och snabb leverans med anonym avsändare.
Ibland önskar jag att man bodde i USA så att man kunde stämma på lite högre belopp. *grr27*
Hur skall jag gå tillväga?
Beställ något från kolozzeum och se om det kommer fram.
High1ander
2008-06-12, 20:52
Som rubriken lyder, går det?
Jag har haft stora problem med att paket som skickas till mig bara försvinner i tomma intet trots att jag gjort adressändring.
Nu är det snart ett år sedan jag flyttade ifrån mig gamla lägenhet och ca hälften av alla paket jag beställt kommer aldrig fram till mig. Det blir rätt dyrt i längden för att inte tala om frustrationen..
Nu nyligen hade jag beställt en riktigt spännande pryl och jag har gått där hemma och trånat efter denna men inget spår efter det förbannade paketet.
Trots att företaget jag beställde av lovade en diskret och snabb leverans med anonym avsändare.
Ibland önskar jag att man bodde i USA så att man kunde stämma på lite högre belopp. *grr27*
Heter du Juan och har bestallt en gummi-vagina? Isf. sa vet jag ingeting!
hahavaffan
2008-06-12, 20:53
Det är svårt att ta detta seriöst... men jag provar ;) Be företagen skicka spårbara paket.
Och lycka till i framtiden med porrgrejerna.
Heter du Juan och har bestallt en gummi-vagina? Isf. sa vet jag ingeting!
hahaha
Det är svårt att ta detta seriöst
Eftersom att det redan är sabbat ... Det är mangs vi pratar om.
Beställ något från kolozzeum och se om det kommer fram.
Dessa paket brukar faktiskt komma fram men påsarna brukar vara öppnade och det brukar saknas lite pulver, jag misstänker att det är för de testas innan leverans.
Det är alltså inte porrgrejor jag beställt utan en ny häftig ficklampa i cool design.
High1ander
2008-06-12, 21:02
Det är alltså inte porrgrejor jag beställt utan en ny häftig ficklampa i cool design.Dildo med LED-ljus, nice :)
OnT: Ring konsumentverket, de borde veta om det e posten eller butiken du ska klaga pa...
Nitrometan
2008-06-12, 21:15
High1ander har din fleshlight.
hahavaffan
2008-06-12, 21:16
Det är mangs vi pratar om.Exacly my point...
Haha, vad synd att Highlander svarade så snabbt, jag tänkte först "va?!? en seriös tråd från mangs".
Man kan väl stämma de flesta? frågan är väl bara om det är lönt att göra det.
Pepparkakssmurfen
2008-06-12, 22:20
Hahahaa!
Du lurade mig faktiskt inte med denna! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.