Visa fullständig version : Bästa tips för deff/förbränning
Rellik_1
2008-06-12, 20:36
1) Skaffa barn
2) Var pappaledig
3) När det är dax att sova middag för den lille, ta en 2 timmarspromenad. Han sover bra när det rullar och du får motion
Med ovanstående upplägg + några gympass i veckan lovar jag att det händer grejor!! :thumbup:
Scratch89
2008-06-12, 21:08
Intressant tråd! Jag gillar alla tjocka nyblivna mammor som säger sig att de aldrig har tid med att träna, men de har däremot tid att leka marodörer med sina barnvagnar på caféer och röka i närheten av sina barn. Det är ju när man är ledig som man faktiskt har tid.
Rellik_1
2008-06-13, 12:02
Intressant tråd! Jag gillar alla tjocka nyblivna mammor som säger sig att de aldrig har tid med att träna, men de har däremot tid att leka marodörer med sina barnvagnar på caféer och röka i närheten av sina barn. Det är ju när man är ledig som man faktiskt har tid.
jo du, det finns många ursäkter men allt handlar i grund och botten om prioriteringar...
:whipped:
+1
Fördjäkligt ;P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.