handdator

Visa fullständig version : överflödigt skinn efter deff?

Bronteman
2008-06-10, 18:35
Hejsan, har lyckats bra med min deff och minkat 24kg :), är nu 175 och väger 68kg. Mycket tack vare att jag ramlade in här och läste deff guiden.

Jag har dock fått endel överflödigt skinn (speciellt runt nedre partiet av magen), inget stort som hänger eller liknande men ändå lite. Om det hade "sträckt" till sig lite hade iaf rutorna varit tydligare och det är ju trevligt.
Så min frågor är, kommer skinnet anpassa sig efter kroppen? hur långt tid kommer det ta? kan man påskynda det, med något tillskott el övning?

Mvh

Rahf
2008-06-10, 18:38
Det tar tid, hur lång tid är individuellt. Du kan inte påskynda det och om du har striae (hudbristningar) runt området så är du tyvärr ganska rökt.

Niskel
2008-06-18, 19:26
stjäl tråden lite här.. jag har samma problem.. hördes tala om en salva just för det , nån som har nån aning?

Rahf
2008-06-18, 20:13
Nej, vad jag har hört (och det är mycket) så funkar det inte annat än att dränera din plånbok. Låt det ta den tid som krävs. Har man striae så är man tyvärr så gott som rökt.

Johan_P
2008-06-18, 21:43
Finns massa trådar om löst skinn redan, står allt man vill/behöver veta :thumbup:

Niskel
2008-06-18, 21:47
Hmm inte det jag ville höra.. men tack för svar! okej ska kika närmare