Visa fullständig version : Los Angeles
Martin Löwgren
2008-06-04, 10:16
Nån som har koll på vart man tränar, köper kost-tillskott och käkar grymma byggar luncher?
Senast jag var i USA va jag i San Diego och var inte särskillt intresserad av kroppsbyggning.
Ska nog ta en titt till muscle beach iallafall och sen en vända upp till Vegas och hälsa på Cutler *flex*
Området kring Gold's Venice Beach?
Pauline skrev en artikel om just dessa grejer i något nummer av Body med rekommendationer matställen osv.
Jag har (ännu) inte varit i LA, men skulle jag åka dit nu skulle jag träna på Golds Gym i Venice och Koloseum Gym i Fullerton. Skulle säkerligen testat Muscle-Beach någongång också, även om det som jag förstått det är ganska dött nu för tiden.
Efter du tränat på Golds Gym Venice äter du självklart på The Firehouse, i övrigt vet jag inte.
Trevlig resa! :thumbup:
EDIT: Meh, nu vart man 2a igen. :(
Martin Löwgren
2008-06-04, 10:26
Jag har (ännu) inte varit i LA, men skulle jag åkt dit nu skulle jag träna på Golds Gym i Venice och Koloseum Gym i Fullerton. Skulle säkerligen testat Muscle-Beach någongång också, även om det som jag förstått det är ganska dött nu för tiden.
Efter du tränat på Golds Gym Venice äter du självklart på The Firehouse, i övrigt vet jag inte.
Trevlig resa! :thumbup:
EDIT: Meh, nu vart man 2a igen. :(
Najs.
Ska posta en tråd på bb.com också det borde veta massor eller så tar man bara Mustangen och cruisar runt i LA och letar själv *flex*
Gold's Gym definitivt, Mecca Of Bodybuilding. Nikki's Lounge har god mat i Venice.
Najs.
Ska posta en tråd på bb.com också det borde veta massor eller så tar man bara Mustangen och cruisar runt i LA och letar själv *flex*
Cruisa runt själv utan att veta riktigt var man är inte direkt att rekommendera i LA. Det kan bli väldigt fel.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.