handdator

Visa fullständig version : Shredded Animal

Animalistic
2008-06-03, 11:07
Dags igen då! ny journal, har inte kunnat träna & äta så bra under den senaste månadens inför-studenten hets. och studenten tas nu på torsdag och det är då senaste tatuerings ifyllningen har läkt så det blir lagom att sattsa på nytt då!

kommer dock komma upp event som gör att jag måste ha 1-1,5veckas uppehåll

19 juni: operation för hudinfektion, i armhålan! nyrakad+parfym man inte tål = katastrof. så dom kommer operera bort hela svettkörteln :D

24 juni: tatueringsdags igen, fylla i bakrunden helt och börja ormen.

målet med min träning har jag helt klart för mig. vägen dit är dock fortfarande lite oklar.

här har ni målet anyway:
han väger 76kg på 1.79cm
http://i32.tinypic.com/2j27xqx.jpg
http://i30.tinypic.com/72sklx.jpg
http://i32.tinypic.com/ojgfgh.jpg

och rent muskelmässigt tror jag inte att jag är sååå långt ifrån honom(jag kan ha fel!). men han är väldigt deffad året runt och det är de som jag också är ute efter. men nu ställer jag frågan till mig själv + er. sattsa på att bulka/bygga ett tag och sedan deffa. eller deffa nu(till riktig låg bf%) och se vart jag hamnar för att sedan börja bygga? det sistnämnda skulle jag ha mest motivation till och tror att det är det jag kommer att välja. men har ni andra förslag så är de välkomna

Animalistic
2008-06-03, 11:07
här är jag i dagsläget
85,9kg på 186cm
http://i29.tinypic.com/2h4ew04.jpg
http://i29.tinypic.com/f430r5.jpg
http://i25.tinypic.com/1042st4.jpg

Mvh

Animalistic
2008-06-03, 11:10
är visst långt ifrån honom :D
men hamnar jag på 72-73kg deffad så är det bara att långsamt bygga isf. och det gör jag gärna :)

LadyInsane
2008-06-03, 11:45
Yey härligt med en ny journal! Ser framemot bilder på gaddningarna;)

Nimille
2008-06-03, 13:09
Jag skulle deffat ner mig insanely mycket för att sedan ha ett perfekt utgångsläge för att bygga sakta. Jag själv funderar på att deffa bort runt 5-10kg äve fast jag är rätt deffad nu, bara för att få lite motivation att bygga då jag kommer inse att jag inte är nöjd med min muskelmängd :)

Animalistic
2008-06-03, 13:23
Yey härligt med en ny journal! Ser framemot bilder på gaddningarna;)
:D me too ^_^

Jag skulle deffat ner mig insanely mycket för att sedan ha ett perfekt utgångsläge för att bygga sakta. Jag själv funderar på att deffa bort runt 5-10kg äve fast jag är rätt deffad nu, bara för att få lite motivation att bygga då jag kommer inse att jag inte är nöjd med min muskelmängd :)

ja men jag är helt inne på ditt spår, men sen även att jag kommer se så tydligt att jag inte alls har vidare mycket massa så kommer jag ändå må så otroligt mycket bättre att vara hård! och de kommer ge motivation = hårdare träning = bättre resultat :)

Animalistic
2008-06-03, 13:40
discopass idag, mest för att det var längsedan jag tränade. var bara ute efter pump

1min vila mellan varje set(marklyft enda undantaget)+övning!

Marklyft teknikträning
120 x 6
120 x 6
120 x 6

Smalbänk
40 x 15
60 x 12
65 x 10
60 x 12

Cable-fly
16(per hand) x 10
16(per hand) x 10
16(per hand) x 8

Maskincurls
29 x 10
29 x 10
29 x 10

Crunches
x 25
+10kg x 10
+10kg x 10 (film!)

pJa2qYYvLsc

Animalistic
2008-06-03, 13:54
miss: skall vara 39 på maskincurlsen, inte 29 :)

Sparven från Minsk
2008-06-03, 14:05
Snygga gaddar dude :thumbup:

Animalistic
2008-06-03, 14:41
Snygga gaddar dude :thumbup:

thx :)

Nimille
2008-06-03, 14:47
ja men jag är helt inne på ditt spår, men sen även att jag kommer se så tydligt att jag inte alls har vidare mycket massa så kommer jag ändå må så otroligt mycket bättre att vara hård! och de kommer ge motivation = hårdare träning = bättre resultat :)
Exakt.
Jag har mailat martin aka grandmaster och ska börja med hans IF nu i sommar antagligen :)

Fina crunches, bra markat också.

Animalistic
2008-06-03, 14:49
Exakt.
Jag har mailat martin aka grandmaster och ska börja med hans IF nu i sommar antagligen :)

Fina crunches, bra markat också.

gött ;) jag ska börja med det igen efter sommaren, då det kommer bli krångligt när jag inte själv kan ta raster när de ska ätas.
lycka till med IF ;)

tacktack :)

Animalistic
2008-06-04, 00:19
här är övningarna: (orkar inte översätta)
schemat kommer vara oregelbundet pga extrajobb. men kommer bli minst 3ggr/vecka iaf!

Abs
• Weighted Crunches: 3 sets x ~12 Reps

Hams
• Leg Curl Machine: 3 Sets To Failure

Chest
• Incline/Flat Smith Presses: 2 Sets x ~12 Reps
• Cable flyes: 4 Sets x ~12 Reps

Quads (no rest)
• Leg Presses: 4 Sets x ~12 Reps
• Leg Extensions: 1 Set x ~15 Reps

Back
• Dead Lifts: 3 Sets x 10 Reps
• Dumbbell Rows: 3 Sets x 10 Reps
• Lat Pulldown: 3 Sets x 10 Reps

Shoulders
• Rear Delt Machine: 2 Sets x ~12 Reps
• Frontraises with dumbbell: 2 sets x ~12 Reps
• Upright Rows: 1 Set To Failure

Biceps
• Standing Dumbbell Curls: 2 Sets x ~10 Reps
• Machine Curls: 2 Set x ~10 Reps

Traps
• Barbell Shrugs: 3 Sets x 12 Reps
• Dumbbell Shrugs: 3 Sets x 12 Reps

Triceps
• Close-Grip Benches: 2 Set x 12 Reps
• Tricep Press Downs: 2 Set x 12 Reps
• Bench Dips: 1 Set To Failure

Calves
• Seated Calf Raises: 3 Sets x 15 Reps

kommer köras ungefär såhär:
Chest/Shoulders
Quads/Hams/Abs
Back/Traps
Arms/Calves

Animalistic
2008-06-06, 21:48
Chest/Shoulders

• Incline Smith Presses
40 x 17
50sek vila
60 x 12
1min vila
60 x 12

• Dips
KV x 7

• Cable flyes
16kg(per hand) x 12
1min vila
16kg(per hand) x 10
1min vila
16kg(per hand) x 8

• Rear Delt Machine
40 x 12
1min vila
40 x 12

• Frontraises with dumbbell
12kg x 12
1min vila
12kg x 12

• Upright Rows
40kg x 12
1min vila
40kg x 12

kommentar: kopierar namnet direkt av schemat, därav den coola engelska benämningen :cool:
så som jag tränar nu med 1min vila mellan varje set ger verkligen SJUK pump och tröttar ut muskeln som fan. blir enormt peppad och passet varade i endast 40min. känns riktigt skitgott!

imorgon blir det:
Quads/Hams/Abs
men kommer skippa hamstrings eftersom sist när jag körde lårcurl kunde jag inte gå på en vecka! benet var helt jävla låst, vet inte om jag någonsin mer kommer köra hams, vill de inte heller så jag skippar det helt. *popcorn*

Nimille
2008-06-07, 07:58
Vad är det där för program?

LadyInsane
2008-06-07, 08:02
Chest/Shoulders

• Incline Smith Presses
40 x 17
50sek vila
60 x 12
1min vila
60 x 12

• Dips
KV x 7

• Cable flyes
16kg(per hand) x 12
1min vila
16kg(per hand) x 10
1min vila
16kg(per hand) x 8

• Rear Delt Machine
40 x 12
1min vila
40 x 12

• Frontraises with dumbbell
12kg x 12
1min vila
12kg x 12

• Upright Rows
40kg x 12
1min vila
40kg x 12

kommentar: kopierar namnet direkt av schemat, därav den coola engelska benämningen :cool:
så som jag tränar nu med 1min vila mellan varje set ger verkligen SJUK pump och tröttar ut muskeln som fan. blir enormt peppad och passet varade i endast 40min. känns riktigt skitgott!

imorgon blir det:
Quads/Hams/Abs
men kommer skippa hamstrings eftersom sist när jag körde lårcurl kunde jag inte gå på en vecka! benet var helt jävla låst, vet inte om jag någonsin mer kommer köra hams, vill de inte heller så jag skippar det helt. *popcorn*

Gör om, gör rätt!*mini

Vältränade hams/ass på killar är*drool*. Kör annars raka mark, good mornings, eller donkey raises!

tigerofsweden
2008-06-07, 08:08
Fan har du ny journal :) Gött gillar din målfysik, även om killen har en del uppenbara brister som t ex övre bröst, men allt som allt ser de bra ut, hårdheten är opti!!

Lycka till kungen!

Animalistic
2008-06-07, 09:50
Gör om, gör rätt!*mini

Vältränade hams/ass på killar är*drool*. Kör annars raka mark, good mornings, eller donkey raises!

haha :D ja men helvete va ont det gjorde sist *grr*
hur sjutton undviker man att hela benet låser sig?

Animalistic
2008-06-07, 09:51
Fan har du ny journal :) Gött gillar din målfysik, även om killen har en del uppenbara brister som t ex övre bröst, men allt som allt ser de bra ut, hårdheten är opti!!

Lycka till kungen!

jeppjepp :)
asså? jag tycker hans boobs är helt okej, rätt stora om man jämför med hela kroppen. hans armar tycker jag dock är bra för små.
hårdheten är sjukt opti!!

tacktack :thumbup:

Animalistic
2008-06-08, 00:28
funderar på att köra med naturdiet(pulver) i två veckor.
frågan är bara hur mycket muskler man kommer förlora, är väl extra kritiskt med mig som inte har mycket. eaa kommer dock ätas direkt innan träning som vanligt . återkommer när jag har bestämt mig

back/traps imorgon står det på schemat!

tigerofsweden
2008-06-08, 09:54
frågan är bara hur mycket muskler man kommer förlora, är väl extra kritiskt med mig som inte har mycket. eaa kommer dock ätas direkt innan träning som vanligt . återkommer när jag har bestämt mig

Frågan är väll mer varför du skulle köra det? Det bästa är väll att lägga dig på -500kcal/dag!?

Mapa
2008-06-08, 21:48

gick de inge bra med periodiska fastan?

sluta inte köra hams.. skaderisken blir enorm.. GMs, rakamark, mark osv osv är bra skit

Animalistic
2008-06-08, 22:04
gick de inge bra med periodiska fastan?

sluta inte köra hams.. skaderisken blir enorm.. GMs, rakamark, mark osv osv är bra skit

Jo, den kommer :) men måste ha pengar till mat först ^^
mamma äter nämligen naturdiet(typ nutrilett) och jag får ta av henne. därför blev jag nyfiken på att prova. annars blir det maten som blir hemma, men då är det svårare att räkna & hålla koll på allt. men periodisk fasta kommer senast nästa vecka :)

hm, skaderisken för vadå?
får nog våga prova, men blir jag invalido igen så skyller jag på dig ;)

Nimille
2008-06-09, 07:27
Vad är det där för program?
Bump :)

Animalistic
2008-06-09, 15:47
Bump :)

aha ^^ jag tog det från animalpak.com, modifierade det lite :) men det såg bra ut. :D blir armar imorgon =) nu blir det lagerjobb = kardio

Animalistic
2008-06-15, 22:32
dietschemat är uppe!

Mål 1
1 x vassleshake á 30 g
300g mjölk
250g keso

Mål 2
400 g nötfärs

Mål 3
250g minikeso
300g mjölk
1x vassleshake á 30 g

1681 kcal
217 prot

frukt & grönt äts oregelbundet, likadant fisk

ska provträna på sportlife stigcenter imorgon! :hbang:

Animalistic
2008-06-17, 12:44
träningen och kosten går sisådär, så jävla mycket jobb och det sliter mycket på kroppen, (lagerjobb, kyl-lager) främst ländryggen. ingen ursäkt för att kosten inte sköts till 100% dock, men hamnar i regel inte under 2000kcal/dag. följer mitt schema nästintill perfekt, blir mycket jobb sommaren ut, och jobbigt när familjen unnar sig mycket gott under semestern, vet att det kommer bli stor skillnad när man får lägenhet men det är ju minst 1½-2år kvar så de kan man inte gå runt och grina över. när motivationen är på plats sköts allt super, men blir en del svängningar, hatar mig själv & min kropp just nu. men ska försöka lägga in mer cardio på dagarna så man slipper gå runt och vara rastlös, det är då jag fuskar som mest

Animalistic
2008-06-17, 15:19
15min intervaller på gymcykel
20min incline treadmill(vad heter de på svenska? :confused: )

känns gött! hoppas glassen försvann som jag åt förut

Animalistic
2008-06-17, 22:19
nytt gymkort köpt! kommer bli cardio i snitt ~4-6ggr/vecka och halvkropp ~2-3ggr/vecka

glädjen för cardio är tillbaks i form utav incline treadmill :thumbup: svetten rinner som in-i-helvetet!

linkan88a
2008-07-21, 21:58
Ser grymt ut Animal, gaddningarna e oxå sjuka! har själv planerat att dra japanese dragon på vänster sida om magen "revbenen" bla hahaha. men innan den blir det nog något på vänster armen, ser så tomt ut där just nu*gah!* tänkte bara säga att jag nu har startat ny journal o hoppas du kan följa den samt ge ris & ros där:em: