Visa fullständig version : Kan man handla med euro på willys?
http://race.nu/forum/images/smiles/pottytrain5.gif
vesterberg
2008-06-02, 14:05
ring?
ring?
vad heter han i efternamn då?
Viktor_Balck
2008-06-02, 14:21
vad heter han i efternamn då?
Karlsson är det väl? Willys Karlsson.
Willys Cash
Kolla i telefonkatalogen.
Alternativt ring mitt gammla ragg som jobbar på Willys i Hva.
Willys Cash
Kolla i telefonkatalogen.
Alternativt ring mitt gammla ragg som jobbar på Willys i Hva.
Ring och kolla, återraportera i tråden :D :thumbup:
jag har bara euro hemma och orkar inte ringa, kan jag gå dit och handla en jävla massa mat utan att sen riskera en pinsam situation med ett stort matberg som inte kan betalas? Råkade ut för det för några år sen när jag bara hade mitt amex på mig och det funkar ju tydligen inte på willys.
men om du inte orkar ringa och fråga så skippa bara att handla då
Edit: Det måste vara både snabbare, smidigare och mindre ansträngande att bara ringa än att porsta här och vänta på svar
Har du redan slut på cashen så att du måste gå på den gamla semsterkassan/taxidricksen? Inte ens jag är så fattig.
alternativt gå till ica och handla på amex
Har du redan slut på cashen så att du måste gå på den gamla semsterkassan/taxidricksen? Inte ens jag är så fattig.
Nej, istället drar du på dig kreditskulder
Nej, istället drar du på dig kreditskulder
Försöker faktiskt avhålla mig från det beroendet så förfan påminn mig inte.
taxikassan består bara av euro just nu. jag gjorde en bra affär inatt med två båtflyktingar som behövde svenska kronor. Så de är därför
men om du inte orkar ringa och fråga så skippa bara att handla då
Edit: Det måste vara både snabbare, smidigare och mindre ansträngande att bara ringa än att porsta här och vänta på svar
jag hoppas att någon annan ska ringa och sen skriva svaret här
taxikassan består bara av euro just nu. jag gjorde en bra affär inatt med två båtflyktingar som behövde svenska kronor. Så de är därför
Mm, gå och växla in dom då istället. Sen kan du komma hit med en grill +lite kött. I´m hungrig!
Då har du säkert fått falska sedlar :p
DarcyGrahn
2008-06-02, 16:35
jag har bara euro hemma och orkar inte ringa, kan jag gå dit och handla en jävla massa mat utan att sen riskera en pinsam situation med ett stort matberg som inte kan betalas? Råkade ut för det för några år sen när jag bara hade mitt amex på mig och det funkar ju tydligen inte på willys.
Kan du inte fråga i kassan innan du ska börja handla?
Då har du säkert fått falska sedlar :p
nej dom är äkta, jag har utrustning för sånt i bilen
vesterberg
2008-06-02, 17:01
jag hoppas att någon annan ska ringa och sen skriva svaret härand the Man of the Year award goes to...
ja nu åker jag till coop, där tar dom iaf amex så det borde inte vara några problem med euro.
Viktor_Balck
2008-06-02, 17:27
ja nu åker jag till coop, där tar dom iaf amex så det borde inte vara några problem med euro.
Bra jobbat.
Upptaget
2008-06-02, 17:31
1. Sök nummret till din willys butik på eniro.se
2. Ring
3. -Hej, jag undrar bara om man kan handla med euro hos er?
- Ja det funkar utmärkt / Nej tyvärr vi tar inte emot euro
4. Okej, Hej då!
Jobbigt? :)
118100 gör ju reklam om att man kan ställa vilka frågor som helst till dem, så varför inte skicka ett sms dit och fråga om Willys tar emot Euro.
Scratch89
2008-06-02, 17:58
Hur ska du ta dig till affären om du är så konflikträdd? Akta så du inte träffar på rödljus eller får arga blickar av någon busschaufför.
NiXPhoenix
2008-06-02, 18:18
Svårt o veta om man ska ta dig på allvar eller inte, men var du seriös när du skrev båtflyktingar?
Svårt o veta om man ska ta dig på allvar eller inte, men var du seriös när du skrev båtflyktingar?
Han hälsar att han var seriös och att det är lugnt för han har fått en pizza av mig nu.
hahavaffan
2008-06-02, 19:33
118100 gör ju reklam om att man kan ställa vilka frågor som helst till dem, så varför inte skicka ett sms dit och fråga om Willys tar emot Euro.Nä, det är 188800 väl?
Nä, det är 188800 väl?
Kanske nån kan ringa och fråga?
118100 gör ju reklam om att man kan ställa vilka frågor som helst till dem, så varför inte skicka ett sms dit och fråga om Willys tar emot Euro.
Skickade en fråga vid 23-tiden. Fick svaret runt 6-tiden. "Hur löser man bäst Israelkonflikten?"
Scratch89
2008-06-02, 22:59
Skickade en fråga vid 23-tiden. Fick svaret runt 6-tiden. "Hur löser man bäst Israelkonflikten?"
Fick du en fråga som svar? Sicka tykna människor.
Fick du en fråga som svar? Sicka tykna människor.
Heh, hade varit ganska trist och få den linen om man skickade en fråga om något helt annat.
Nitrometan
2008-06-03, 07:07
Hmmm, det finns väl en tråd om det här på kolo?
Men kan man sms:a till den? Tänk om man sitter på stranden! :smash:
Undrar om det var där dom hittade sitt svar? :D
Man kan bara betala med svenska pengar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.