handdator

Visa fullständig version : Fråga om raggning och relationer

Nitrometan
2008-05-28, 09:31
En enkel fråga till alla kunniga här på kolo. Och de andra också. Alla får svara.

Jag fick ett fylle-sms av en tjej igår. Är det ett bra tecken?

X-ecuter
2008-05-28, 09:32
på fyllan gör tjejer saker dom sedan ångrar dagen efter, :naughty:

Snabel
2008-05-28, 09:32
Det beror på vad hon skrev och vad du tycker om henne.

Utveckla, vad stod det?!?!

jwzrd
2008-05-28, 09:34
Tecken på vad? Hur gammal är du?

Piranha
2008-05-28, 09:36
En enkel fråga till alla kunniga här på kolo. Och de andra också. Alla får svara.

Beror på innehållet i SMSet.

Nitrometan
2008-05-28, 09:37
Tecken på vad? Hur gammal är du?
Vad vet jag? Att hon vill nåt?
Kanske träffas?

För gammal för sånt här antagligen. :laugh:

26! För tusan!

747
2008-05-28, 09:38
Det betyder att när hon är jättefull och inte har hittat någon lämplig under kvällen så kan hon tänka sig att kanske ligga med dig.

Nitrometan
2008-05-28, 09:38
Beror på innehållet i SMSet.
Såklart.

Borde jag ha fattat med en gång. *screwy*

Nitrometan
2008-05-28, 09:39
Det betyder att när hon är jättefull och inte har hittat någon lämplig under kvällen så kan hon tänka sig att kanske ligga med dig.
Ah. Låter inte helt osannolikt. Kanske inte direkt troligt heller. Men iaf inte osannolikt.

747
2008-05-28, 09:43
Ah. Låter inte helt osannolikt. Kanske inte direkt troligt heller. Men iaf inte osannolikt.

Fast du är 26 och styrkelyftare va? Då är det nog inte ens sannolikt. Vad stod det i sms:et?

Nitrometan
2008-05-28, 09:51
Fast du är 26 och styrkelyftare va?
Ja. Ska man vara riktigt petig så är det inte första gången jag fyller 26.

Då är det nog inte ens sannolikt.
Tack. :(

Vad stod det i sms:et?
Jag läste igenom det nu igen. :) Det lämpar sig inte på ett publikt forum. :naughty: Det var nånslags hälsning som var klart påverkad av alkohol, iaf positivt och trevligt formulerat (bara mindre felstavningar också).

Nåja.

Tack för all hjälp och input iaf. :thumbup:

Viktor_Balck
2008-05-28, 09:53

Det är ett otroligt bra tecken, jag tycker att du skall fria till henne.

747
2008-05-28, 09:59

Sorry:em:
Jag menade bara att styrkelyftare är ju seriösa personer i trikåer som inte håller på att strula runt:hbang:

ArcTiC
2008-05-28, 10:02
Jag menade bara att styrkelyftare är ju seriösa personer i trikåer som inte håller på att strula runt:hbang:

:D Fnizz

Nitrometan
2008-05-28, 10:03
Jag menade bara att styrkelyftare är ju seriösa personer i trikåer som inte håller på att strula runt
Precis. Det är väl allmänt känt?

Då undrar man ju? :confused:

Piranha
2008-05-28, 10:07
Ja. Ska man vara riktigt petig så är det inte första gången jag fyller 26.

Jag läste igenom det nu igen. :) Det lämpar sig inte på ett publikt forum. :naughty: Det var nånslags hälsning som var klart påverkad av alkohol, iaf positivt och trevligt formulerat (bara mindre felstavningar också).

Nåja.

Tack för all hjälp och input iaf. :thumbup:

Nu med mer referens så, ja det verkar som du har nåt på gång där.

Snabel
2008-05-28, 10:09
Har du svarat?

Nitrometan
2008-05-28, 10:10
Nu med mer referens så, ja det verkar som du har nåt på gång där.
snela inte skvalra. :(

Som sagt, tack för hjälpen.

Kul med lite input.

Får se hur det utvecklar sig.

Granatgiraffen
2008-05-28, 10:16
Är det mini?

Nitrometan
2008-05-28, 10:17
Är det mini?
Nej.

Då hade jag ju kunnat PM:a henne och fråga. ;)

Loke
2008-05-28, 21:02
Jag insåg en lustig grej med det här under gymnasiet.

Det spelar egentligen inte så stor roll hur hon tänker, den avgörande faktorn är hur du tänker. Liksom, det kanske inte ens var hon som skrev, men om du tror att det var hon och börjar ragga i tron om att hon är skitintresserad, vad är då sannolikheten att hon stöter bort dig? I min erfarenhet ganska liten. Folk är i allmänhet ganska lättflirtade, det är att starta flirten som är svårt. Om du tror att den redan är startad så kommer ni ju enkelt över den tröskeln.

Nitrometan
2008-05-28, 21:18
Bra tänkt där Loke.

Timme
2008-05-28, 21:21

Väldigt bra räddning.....

Alla styrkelyftare är inte feta och fula, bara så du vet. Vi har ju jwzrd tex, sjukt snygg och han kan få dig att darra av rädsla med bara blicken om han så vill.

Nitrometan
2008-05-28, 21:22
Vi har ju jwzrd tex, sjukt snygg och han kan få dig att darra av rädsla med bara blicken om han så vill.
Rädsla eller upphetsning - darrar gör jag iaf... :)

Timme
2008-05-28, 21:24
Rädsla eller upphetsning - darrar gör jag iaf... :)

Vill han få mig att darra av rädsla så får han mig att darra av rädsla.

regus
2008-05-28, 21:45

Alla styrkelyftare är inte feta och fula, bara så du vet. Vi har ju jwzrd tex, sjukt snygg och han kan få dig att darra av rädsla med bara blicken om han så vill.

Vill han få mig att darra av rädsla så får han mig att darra av rädsla.

Timme, du är så jävla underbar :laugh:

OnT: Nästa gång du ser henne. Börja med typ med hej (nähe) och försök få igång en konversation. Är hon grinig som fan den dagen så tvinga inte fram något, ta det någon annan dag. Är hon alltid grinig så gillar hon inte dig. Och under det förhoppningsvis lyckade samtalet känner du av vibbarna.

Nitrometan
2008-05-28, 21:49
Nästa gång du ser henne. Börja med typ med hej (nähe) och försök få igång en konversation. Är hon grinig som fan den dagen så tvinga inte fram något, ta det någon annan dag. Är hon alltid grinig så gillar hon inte dig. Och under det förhoppningsvis lyckade samtalet känner du av vibbarna.
OK.

Jag har aldrig sett henne grinig så det lär ju ge sig rätt fort.

Edit: Timme e go'

regus
2008-05-28, 22:01
OK.

Jag har aldrig sett henne grinig så det lär ju ge sig rätt fort.

Edit: Timme e go'

Nu känner inte jag henne. Men vissa personer är rätt flörtiga av sig själva och man kan känna vibbar utan att just.. mena riktigt så. Lättare att läsa av någon om man hamnar i en intimare situation. Typ i en soffa hemma hos nån eller på fest.. tillställning för er gamlingar. Börjar hon lite fint ta på dig. Typ handen på låret eller leka lite med fingrarna på din underarm så skulle skrevus, regus och stritfajtur säga att det är fritt fram för dödsstöten.

Men det viktaste. Var lugn och tillbakalutad i sättet. Ingen blir direkt tänd på någon som springer efter en och ska försöka prata med en precis hela tiden.

regus
2008-05-28, 22:26
Fick just känslan. Är det här en paroditråd av något och har jag gjort bort mig?

jwzrd
2008-05-28, 22:36
Amen va i hela hel.. nu känner jag mig störd och det händer inte ofta. Aldrig faktiskt.

Nitrometan
2008-05-28, 22:40
Nu känner inte jag henne. Men vissa personer är rätt flörtiga av sig själva och man kan känna vibbar utan att just.. mena riktigt så.
Nejdå. Den typen kan jag. På ett tidigare jobb var det en tjej som var en riktig teaser. Alla trodde att hon flörtade med dem. Men det genomskådade jag rätt snart.

Men det viktaste. Var lugn och tillbakalutad i sättet. Ingen blir direkt tänd på någon som springer efter en och ska försöka prata med en precis hela tiden.
Självklart. Jag är ingen nybörjare.

Fick just känslan. Är det här en paroditråd av något och har jag gjort bort mig?
Nej. Jag skapade den av seriöst intresse. Jag är ju lite till åren och inte van vid hur man flörtar. ;) Så fick jag det här sms:et igårkväll då. Man börjar ju undra.

Nitrometan
2008-05-28, 22:41
Amen va i hela hel.. nu känner jag mig störd och det händer inte ofta. Aldrig faktiskt.
Vadå? Vadå? Nu blev jag nyfiken... Förklara. Plz?

747
2008-05-29, 09:38

Jag vet att han är rätt het. Dock så har jag skrämt honom rätt rejält i en annan tråd så jag tror inte han vågar visa sina platta bringa på ett tag...
:D