Visa fullständig version : Biopati?
Nån som vet nå om detta? min mamma var till n biopat igår och gjord en hälsokontroll(ej blodprov, det var nån annan mojäng som avläste kroppens tillstånd) var ej med så ja kan inte riktigt beskriva den, men den tjöt tydlign när nåt inte var bra.
Är detta en trovärdig metod eller är det bara hokus pokus? var tydligen en lång utbildning för att bli biopat iaf.
Vill bara veta om det är nåt att tro på eller ej.
Nej, det är verkligen ingenting att tro på. Det är någon dansk som har hittat på egna förklaringar till olika sjukdomar och plockat det bästa (sämsta) från olika alternativmedicinska håll som behandling.
Jag blir så förbannad på sånt här. *grr* Det värsta är inte att folk övertygas att lägga fem år av sina liv på att lära sig felaktigheter, inte heller att det slås mynt på människors vilja att tro att det fungerar. Det värsta är när det visar sig att någon som din mor har en allvarlig sjukdom som skulle behöva behandling snarast, och istället för att det upptäcks på ett tidigt stadium av en läkare går hon till en "biopat" och blir ordinerad vitaminer och örtsalvor. Potentiellt livsfarligt.
just va ja trodde :( min mamma är så lättlurad och godtrogen också...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.