theden
2008-05-25, 19:32
Innan nån säger nått har jag försökt söka fram svar på denna fråga!
Har kört på min deff nu och ska börja på 4de veckan..
brukar träna ganska sent på kvällarna runt 19:15 till 20:30 tiden ungefär
Tar Aminorush 6 gr + 20gram druvsocker efter träning ungefär 150kcal
Och äter sedan ungefär 1 timme middag bestående av 2dl färdigkokt ris + kycklingfile + oliver
och en timme efter det Nattprotein så ere läggdags runt 22:30-23:00
Och nu till frågan. Har märkt att jag gått ner en del men vill bli av med lite mer lite snabbare, är det bättre att skippa Riset på middagen helt för att inte det ska lägga sig som "fett" under natten???
OBS: Äter annars kolhydrater under dagen för att orka med jobbet. Men inte mer än 2 dl färdigkokt ris till varje stort mål. Och fyller på med protein under dagens lopp
nån erfare deffare som skulle vilja ge sin synpunkt, Vore hjärtligt tacksam för svar...
Har kört på min deff nu och ska börja på 4de veckan..
brukar träna ganska sent på kvällarna runt 19:15 till 20:30 tiden ungefär
Tar Aminorush 6 gr + 20gram druvsocker efter träning ungefär 150kcal
Och äter sedan ungefär 1 timme middag bestående av 2dl färdigkokt ris + kycklingfile + oliver
och en timme efter det Nattprotein så ere läggdags runt 22:30-23:00
Och nu till frågan. Har märkt att jag gått ner en del men vill bli av med lite mer lite snabbare, är det bättre att skippa Riset på middagen helt för att inte det ska lägga sig som "fett" under natten???
OBS: Äter annars kolhydrater under dagen för att orka med jobbet. Men inte mer än 2 dl färdigkokt ris till varje stort mål. Och fyller på med protein under dagens lopp
nån erfare deffare som skulle vilja ge sin synpunkt, Vore hjärtligt tacksam för svar...