handdator

Visa fullständig version : Större kondom?

deffadKille87
2008-05-22, 14:55
Tja!!

KAnske inte rätt forum men jag kör på ändå med risk att bli utbuad.

Jag undrar om det finns någon komdom som är större än okeido och som man kan köpa i butik. VIll inte e-handla kondomer.
Någon som vet någon sort? Och var kan man köpa dom?
Inte hittat någon större än okeido men borde väl finnas....

Snafu
2008-05-22, 14:57
Tja!!

Jag undrar om det finns någon komdom som är större än okeido och som man kan köpa i butik. VIll inte e-handla kondomer.

Jag trodde jag hade en stor pillesnopp när jag var tonåring, kondomer passade inte. Antingen har min snopp minskat drastiskt i storlek eller så har jag lärt mig hur man trär på dom. I advise mucho training.

PowPow
2008-05-22, 14:59
Okeido är väl vanlig storlek?
Black Jack är den större, om jag inte fått allt om bakfoten.

Själv använder jag presseningar och spännband. Finns på Biltema.

jakke
2008-05-22, 14:59
Tja!!

Rädd att mamma ska se eller?

Mantus
2008-05-22, 15:03
Om man trär på den rätt skall den väl passa upp till minst 22-25 cm, har du större än så får du väl gå till någon specialbutik som t.ex. Lustgården eller köpa via nätet. Det är nog tyvärr enda lösningen.

deffadKille87
2008-05-22, 15:06
Rädd att mamma ska se eller?

Haha nja mammas adress är annan. mer polarna man bor med. Gillar inte e-handel. för old-fashion för att jag ska lita på det. :P

ArcTiC
2008-05-22, 15:14
Haha nja mammas adress är annan. mer polarna man bor med. Gillar inte e-handel. för old-fashion för att jag ska lita på det. :P

Oftast så är paket från div erotiska webbutiker etc ganska diskreta (har jag hört, har en kompis som...) så är nog ingen fara att polarna fattar vad som är i görningen.

hultman
2008-05-22, 15:15

Så du vågar skryta om din megadong på ett öppet forum men inte till dina polare?

MasterChief
2008-05-22, 15:15

Du är rädd att de får veta att du har ett sexliv och att du har en flaggstång mellan benen? Ja, det kan vara jobbigt.

JJ
2008-05-22, 15:22
Okeido är väl vanlig storlek?
Black Jack är den större, om jag inte fått allt om bakfoten.

Det har du, Okeido är större.

PowPow
Det har du, Okeido är större.

Det är ju aldrig kul att bli påkommen med att ha dålig koll på de större kondommodellerna /=

Pelle2
Herregud:laugh:

JJ
2008-05-22, 15:23
Det är ju aldrig kul att bli påkommen med att ha dålig koll på de större kondommodellerna /=

Äh, det här kommer vi att ha glömt inom en tioårsperiod. Lillen.

JJ
2008-05-22, 15:25
Men jag slår ett slag för Cho-San, rulla ut den ett par varv så är det lättare att få på den. Okeido känns ju fan som att trä på en diskhandske.

deffadKille87
2008-05-22, 15:28
Så du vågar skryta om din megadong på ett öppet forum men inte till dina polare?

Här är man ju hyffsat anonym iaf :P ch ingen som börjar glo efter den..

Kanske man får beställa i slutänden ändå om paketen nu är diskreta.

Har endat ett förhållande så har varit bortskämd med p-piller men nu ska jag ut i den stora vida världen och se mig omkring:em:

JJ
2008-05-22, 15:30

Har endat ett förhållande så har varit bortskämd med p-piller men nu ska jag ut i den stora vida världen och se mig omkring:em:

Beställ från t.ex. gents.se så vet ju ingen var det kommer ifrån.

deffadKille87
2008-05-22, 15:33
Beställ från t.ex. gents.se så vet ju ingen var det kommer ifrån.

koll på nåt märke eller håller du dig tilldiskhandsken eller? :P

Lepras
2008-05-22, 15:36
Hur stor snopp har du då?

JJ
2008-05-22, 15:37
koll på nåt märke eller håller du dig tilldiskhandsken eller? :P

Cho-San sa jag ju. Lycka till nu.

mangs
2008-05-22, 15:37
Okeido känns ju fan som att trä på en diskhandske.

För dig ja.*whatever*

JJ
2008-05-22, 15:38
För dig ja.*whatever*

Jag syftade på tjockleken på gummit. Kom till värmdö så kan vi fäktas lite.

deffadKille87
2008-05-22, 15:39
Hur stor snopp har du då?

de kan jag PM:a till dig om det är av intresse att veta. everybody doesn't need to know everything ;)

Rellos_87
2008-05-22, 15:40
http://www.imoc.co.uk/forums/images/smiles/icon_ttiwwop.gif

Lepras
2008-05-22, 15:43
de kan jag PM:a till dig om det är av intresse att veta. everybody doesn't need to know everything ;)

Lättare o veta om du behöver en extra stor,eller om du bara har svårigheter att få på den...

http://www.kondom.nu/hardafakta.asp?subcategorypagetextid=1723&action=

Pleasuremax
Längd: 205 mm
Bredd: 56 mm
Tjocklek: 0,07 mm

deffadKille87
2008-05-22, 15:46
Lättare o veta om du behöver en extra stor,eller om du bara har svårigheter att få på den...

http://www.kondom.nu/hardafakta.asp?subcategorypagetextid=1723&action=

Pleasuremax
Längd: 205 mm
Bredd: 56 mm
Tjocklek: 0,07 mm

mer än 205 mm, yes sir it is!

Lepras
2008-05-22, 15:48
mer än 205 mm, yes sir it is!

Det är 24an!!!

deffadKille87
2008-05-22, 15:51
Det är 24an!!!

vad menar du lepras?

Mantus
2008-05-22, 15:58

Förbered dig på en mer än lovligt avtrubbad känsla. Har man varit i ett förhållande och därmed klarat sig utan kondom är det svårt att gå tillbaka till en igen.

vsson
2008-05-22, 16:00
Du får ju förfan på en falukorv på kondomen. Känns som en typisk internet-penis

Nithian
2008-05-22, 16:02
jag har en internet penis

Ganymedes
2008-05-22, 16:04
deffadKille87, jag förstår precis hur du har det. Själv trampade jag precis på mitt ollon. :(

Spader
2008-05-22, 16:07
deffadKille87, jag förstår precis hur du har det. Själv trampade jag precis på mitt ollon. :(

samma här. är ett helvete när man ska gå och lägga sig på fyllan och klär av sig och allting bara trasslar in sig i min penis och man får gå omvägar i huset för att hitta änden på den igen. sen tar man upp den på axeln och gör några knäböjningar och skriker PB!!! PB!!!

Micke-s
2008-05-22, 16:09
finns en som flickvännen köpte på apoteket, grande eller något hette den .
typ rfsu grande.

Ganymedes
2008-05-22, 16:12
Äh! Man ska ha liten snorre och riktigt stora kvinnor. När det är som att kasta en varmkorv i en korridor, då är det på topp!

Tricklev
2008-05-22, 16:21

Det spelar ingen roll, en för liten kondom går på, men den är obekväm, och ökar chansen för att kondomen ska spricka.

Varför är det ingen som skämtar om hans nick och vaskularitet?

Edit: Vi hade ju tom nyligen en tråd där nästintill varenda kille klagade över dom mindre kondomerna och dess obekvämlighet.

regus
2008-05-22, 16:24
Det spelar ingen roll, en för liten kondom går på, men den är obekväm, och ökar chansen för att kondomen ska spricka.

Varför är det ingen som skämtar om hans nick och vaskularitet?

Medhåll.

Oft:Jag fick 19st kondomer idag. Få se om dom passar. GAGAGA

Mantus
2008-05-22, 16:26
Oft:Jag fick 19st kondomer idag. Få se om dom passar. GAGAGA

Tänkte du testa alla 19?:)

Andy.da.wohoo
2008-05-22, 16:26
samma här. är ett helvete när man ska gå och lägga sig på fyllan och klär av sig och allting bara trasslar in sig i min penis och man får gå omvägar i huset för att hitta änden på den igen. sen tar man upp den på axeln och gör några knäböjningar och skriker PB!!! PB!!!

:laugh: :laugh: Det roligaste inlägget ¨här på ett bra tag!

Ganymedes
2008-05-22, 16:29

Ha! Precis som med norrmannen på den öde ön som hade med sig tändstickor som han kunde gjort en brasa med för att värma sig. "Fungerer. Fungerer. Fungerer. Slut." :)

regus
2008-05-22, 16:31

Man måste ju kolla så alla passar. Tänk dig när du ligger där med världens tjej så går den inte på. NÄ, här ska förprovas.

hahavaffan
2008-05-22, 16:43
RFSU Grande är större än alla dom andra från samma tillverkare. Så testa den om du ej gjort det än. Sen kan jag bara beklaga, om du ska gå från p-pillersex i förhållande till kondomsex med randoms... det är inte riiiiiktigt samma grej =/

deffadKille87
2008-05-22, 16:47
RFSU Grande är större än alla dom andra från samma tillverkare. Så testa den om du ej gjort det än. Sen kan jag bara beklaga, om du ska gå från p-pillersex i förhållande till kondomsex med randoms... det är inte riiiiiktigt samma grej =/

Ne förstår det. Kondomsex sa en snubbe en gång är som att kyssas med gladpack mellan läpparna.

Var har du köpt grande nånstans?? aldrig sett det nämligen....

hahavaffan
2008-05-22, 16:50
Ne förstår det. Kondomsex sa en snubbe en gång är som att kyssas med gladpack mellan läpparna.

Var har du köpt grande nånstans?? aldrig sett det nämligen....Finns på Apoteket, Ica, Statoil... överallt där RFSU-grejer går att köpa. Men den är nog rätt ny, så bor du ute i ödemarken och precis fått färg-tv, så kanske det dröjer ett tag innan den går att få tag på. Men annars finns den säkert på nätet också... om du nu kan komma över din e-handelsrädsla :)

deffadKille87
2008-05-22, 16:51
Finns på Apoteket, Ica, Statoil... överallt där RFSU-grejer går att köpa. Men den är nog rätt ny, så bor du ute i ödemarken och precis fått färg-tv, så kanske det dröjer ett tag innan den går att få tag på. Men annars finns den säkert på nätet också... om du nu kan komma över din e-handelsrädsla :)

ska fixa glasögon så ska de nog finnas där på hyllan då.
Hittar du dom så ska jag hitta!
Är de mkt större än okeido tycker du för du verkar använda den?

kalle_banan
2008-05-22, 16:56
Sist jag hade problem fixade jag det i en sexbutik, XXL, muhahaha. Det bör finnas i varje snuskaffär.

hahavaffan
2008-05-22, 16:58
ska fixa glasögon så ska de nog finnas där på hyllan då.
Hittar du dom så ska jag hitta!
Är de mkt större än okeido tycker du för du verkar använda den?Nä jag har aldrig provat den, har turen att slippa p.g.a. p-piller :) Men nu när jag kollar deras hemsida, så verkar det vara Okeido som är omdöpt (och förbättrad?) till Grande. Tyvärr :(

The_RobRoy
2008-05-22, 17:03
Hur många PM har du fått hittils?

deffadKille87
2008-05-22, 17:38
Hur många PM har du fått hittils?

klarat mig väldigt bra från det du! seriösa människor på detta forumet förstår du:) dock kanske min fråga e så jättebesvarad men glada är vi ändå:)

NiXPhoenix
2008-05-22, 18:52
jag har en internet penis

Nej det har du inte, du har en penis och möjligtvis en internetpenis.

skaparn
2008-05-22, 19:24

Den beryktade Färbodjäntan, hade hon kondom på sin falukorv?

skaparn
2008-05-22, 19:26
Förresten finns bara en sak som är större än min internetpenis, och det är sannolikheten att den som startar en tråd om att han behöver större kondomer kommer få gliringar. Vilket förvisso är helt i sin ordning.

Scratch89
2008-05-22, 19:49
Som någon annan påpekat; man kan för helvete dra på en kondom på underarmen. För sjutton, t.o.m mina kompisar i bangbros och blacksonblondes får på kådisar på sina snoppar så nog fan ska väl du också få det?

Nitrometan
2008-05-22, 19:52
Den beryktade Färbodjäntan, hade hon kondom på sin falukorv?
Nej.

lovelysmile
2008-05-22, 19:59
Fy usch! *sprejar tråden och de stora sniglarna med desinfektionsmedel*

Yes
2008-05-22, 19:59
Som någon annan påpekat; man kan för helvete dra på en kondom på underarmen. För sjutton, t.o.m mina kompisar i bangbros och blacksonblondes får på kådisar på sina snoppar så nog fan ska väl du också få det?
Frågan är dock om du sett Blackzilla med kådis på sig nångång?

regus
2008-05-22, 20:01

Dom kanske har grande-kondomer :)

Scratch89
2008-05-22, 20:03
Frågan är dock om du sett Blackzilla med kådis på sig nångång?
Jag får ju tyvärr inte länka till Redtube, men ja, det har jag sett. Flera gånger också.

Dom kanske har grande-kondomer :)

:D

Yes
2008-05-22, 20:23
Jag får ju tyvärr inte länka till Redtube, men ja, det har jag sett. Flera gånger också.

Vet du vad för kondomer han använder? Jag skulle behöva köpa ett parti.

Tricklev
2008-05-22, 20:44
Int J STD AIDS. 1998 Aug;9(8):444-7, Does penis size influence condom slippage and breakage?

"This study examined the effect of penis dimensions on the probability of complete condom slippage and condom breakage in actual use. Men were recruited through advertising, used the condoms supplied and completed a diary sheet for each condom used. A total of 3658 condoms were used by 184 men of which 1.34% broke and 2.05% slipped off. No significant effect was demonstrated for penile dimensions on the probability of complete condom slippage. However, condom breakage was strongly associated with penile circumference. These findings suggest that condom manufacturers may need to increase the range of condom sizes available, or some aspects of their performance, in order to ensure that condoms meet the needs of all men without unduly exposing them to risk.

PIP: Anecdotal reports suggest large penis size may be associated with condom breakage, while small penis size increases the risk of condom slippage. The effect of penis dimensions on the likelihood of both these events was investigated in 184 male volunteers recruited through advertisements and posters in Victoria, Australia. Each participant was provided with 12 condoms at a time and instructed to complete a diary sheet for each condom. According to self-measurements, men had a mean total penis length of 15.71 cm and a mean basal circumference of 13.19 cm. Of the 3658 condoms used by these men, 49 (1.34%) broke and 73 (2.05%) slipped. 30 men (16.3%) experienced at least one instance of breakage and 35 (19.0%) experienced complete slippage. There was no evidence for an effect of penis length or circumference on condom slippage. Condom breakage, on the other hand, was strongly associated with penis circumference. Each additional centimeter of penile circumference increased the risk of condom breakage by 50-100%. This finding suggests a need to increase either the range of condom sizes available or the lateral extension of currently available condoms."

Stfu, tråd låst.

MasterChief
2008-05-22, 20:47
Vet du vad för kondomer han använder? Jag skulle behöva köpa ett parti.

Du kan få låna min, efter att jag landat med den.

http://cache.daylife.com/imageserve/03j71l1g7ngok/610x.jpg

Yes
2008-05-22, 20:51
Schysst, men om den spricker blir det du som får ansvara för ungen. :D

MasterChief
2008-05-22, 20:53
Schysst, men om den spricker blir det du som får ansvara för ungen. :D

Jag visste att Yankeee var en tjej!

Yes
2008-05-22, 20:58
Varför tror du han är tjej?

MasterChief
2008-05-22, 21:01
Varför tror du han är tjej?

Du är ju orolig att han ska få barn.

Ok, det var inte roligt. Men jag försöker.

Yes
2008-05-22, 21:09
Jag kanske kommer göra honom till tjej? ;)

Scratch89
2008-05-22, 21:47
- "Vad vill du bli när du blir stor?"
- "Jag vill forska om kondomer och mäns upplevda behov av större storlekar!"