Visa fullständig version : Sommarjobb och/eller helgjobb
superlative
2008-05-22, 05:51
Hej allihopa
Jag hållet just nu på att söka sommarjobb och/eller helgjobb i Stockholm men det känns helt omöjligt att få tag på något. Jag har ingen utbildning, jobbat i disken på sjukhus och som fastighetsskötare förrut men det är det enda. Jag är 18 år och tar vad som helst. Är det någon som har tips eller eventuellt en plats på sitt jobb?
Hjälp en broder i tuffa tider
/Sebastian
Hej allihopa
Jag hållet just nu på att söka sommarjobb och/eller helgjobb i Stockholm men det känns helt omöjligt att få tag på något. Jag har ingen utbildning, jobbat i disken på sjukhus och som fastighetsskötare förrut men det är det enda. Jag är 18 år och tar vad som helst. Är det någon som har tips eller eventuellt en plats på sitt jobb?
/Sebastian
Kolla bensinstationer, de brukar behöva mycket folk på sommaren.
gorillan11
2008-05-22, 07:16
Donken behöver väl alltid anställda.
Hej allihopa
/Sebastian
Brukar inte diverse snabbmatskedjor sukta efter arbetsvilligt material ?
Alfred Nobel
2008-05-22, 08:06
En aning sent påkommet kanske. Men gå runt och fråga i de lokala livsmedelsaffärerna samt snabbmatsresturangkedjorna. Annars är "telefonförsäljning" eller arbete med provisionbaserad lön ett alternativ, de söker ständigt arbetskraft.
champion
2008-05-22, 08:32
Börjar du söka sommarjobb V21? Lite sent kanske. Men äldrevården söker alltid personal.
superlative
2008-05-23, 02:21
Jo jag vet att jag är sent ute Men jag beslutade att flytta tillbaks till Sverige för några veckor sedan. Jag har haft fullt upp med att söka skola.
Tack för alla svar!
Kan du inte fråga dina föräldrar? Föräldrar brukar ha en del livserfarenhet...
*mini
machine gun
2008-05-23, 05:12
Hemtjänsten.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.