Visa fullständig version : Jag vill tacka livet, men ffa vill jag tacka AFanatic!
Efter år av tjaf fick jag äntligen mina kanelbullar. Dom är så fina att jag inte vågat smaka dom än.
Tack, av hela mitt hjärta tack! *cupid*
Och jag vill även tillägga. ÄNTLIGEN!!! :eating: *drool* :eating:
49760
Även om jag antagligen missat historian bakom det här så är det fint gjort. Man kan känna värmen, gemenskapen och välviljan ända hit till Eskilstuna
Rellos_87
2008-05-20, 19:39
Man blir nästan tårögd. Så vackert.
Nitrometan
2008-05-20, 19:46
Bara två? Bra diss :/
Äter han mer blir han ju tjock.
Tror du nån vill se en tjock domare?
Carolinew
2008-05-20, 19:59
Hahaha :laugh:
AFanatic
2008-05-20, 20:01
Jag åt upp dem sista häromdagen och de var lika goda som nybakade (om man värmer dem lite).
Nitro tänker rätt här - jag tänker på Jörgens form. Han måste ju komma i kavajen.
Jörgen, slipper jag ta med mig till nästa tävling jag kommer på nu?
Jörgen, slipper jag ta med mig till nästa tävling jag kommer på nu?
Jajamensan. Du har dessutom ett stort plus i kanten. :thumbup:
Jag är laktosintellerant så tänk på det när du tar med dig bullar till gymmet, du har t o m till mitten av juni på dig att ladda för bullbaket.:thumbup:
:D
(Jag är redan tjock så jag tar gärna mer än två...)
bertbert
2008-05-20, 20:11
:laugh: Humor!
Hahaha :D
Va gottgulligt :)
Mutor!!!! :D
Edit: bara jag som blev sugen på kaffe och bulla nu?
Dom är bakade med kärlek och ett mycket potent laxermedel :thumbup:
Deceiver85
2008-05-20, 20:33
Om det är det som krävs för att få ändrad avatartitel på Kolozzeum...gillar du kladdkaka Jörgen? :D
bertbert
2008-05-20, 20:35
Om det är det som krävs för att få ändrad avatartitel på Kolozzeum...gillar du kladdkaka Jörgen? :D
Oh din är ju så bra! :D
Deceiver85
2008-05-20, 20:38
Oh din är ju så bra! :D
haha :D
Det är för övrigt kul att skicka mat till folk via posten. En gång i gymnasiet tog vi ett sånt där mjukt Taco-bröd (har hjärnsläpp och kommer inte ihåg vad de heter), skrev adress och ett meddelande på det, samt häftade fast ett frimärke. Några dagar senare fick mottagaren brevet...
Åååååååå lyllos dig, få jag smaka *flex*
Ja, han gillar kladdkaka. :D det händer att han får mms med vackert upplagda kladdkakor på jättetallrikar. :devil:
haha :D
Det är för övrigt kul att skicka mat till folk via posten. En gång i gymnasiet tog vi ett sånt där mjukt Taco-bröd (har hjärnsläpp och kommer inte ihåg vad de heter), skrev adress och ett meddelande på det, samt häftade fast ett frimärke. Några dagar senare fick mottagaren brevet...
Du menar att posten faktiskt levererade? Fantastiskt.
Deceiver85
2008-05-21, 00:01
Du menar att posten faktiskt levererade? Fantastiskt.
Jodå, men det låg i en plastpåse...men frimärket hade blivit stämplat :D
Mattedextrin
2008-05-21, 00:20
wow helt otrolit!
Ja, han gillar kladdkaka. :D det händer att han får mms med vackert upplagda kladdkakor på jättetallrikar. :devil:
Jag har hört så mycket fint om din kladdkaka så snart tror jag att ett recept är på sin plats (inte för att jag är nån talang på att baka sliskiga saker, men försöka kan man ju alltid) *rolleyes*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.