Visa fullständig version : Andersson skämmer ut sejj
haha kolla avatarn och bilden nedan, tog dessa vid nyår ungefär.
kommer nya inom kort, skett en liten utveckling:hbang:
nästa bild (avatarn!):insane:
ska ni ha fakta också?
ålder: 18
styrketränat: 3år varav 1år seriöst
träningsteori: närja börja vare HIT, sen va det ASTs max-ot, nuu e det andersson speciell edition. tunga 6~8reps till positiv failure.
kosttillskott: 80%whey
gamla mått:
Dina nuv. mått .....................
Hals/Nacke 40 cm.................
Bröst 108 cm........................
Överarm 40 cm.....................
Underarm 30 cm...................
Midja 74 cm .........................
Höft 96 cm ...........................
Lår 56 cm ............................
Vader 38 cm ........................
Du får jobba mer på underarmarna du har större överarmar än mig men mindre underarmar än mig
aa men det beror på att ja e ganska liten i handleder o midja osv. asså missförstå mejj rätt.
visst jobbar ja med det
grym kropp ju! Välbalanserad!:cheers:
Jag tycker det ser bra ut!
hur lång är du och vad väger du?
haha ska ni ha det med :naughty:
vikt: ca75 har vägt 80 men sååg plumsig ut dåå
längd: 181cm
Ser bra ut keep up the good work:bpump:
Har även själv rätt så smala handleder typ 17 cm, Men bra överarmar har du
AnderssoN
2003-06-03, 12:09
Andersson ger :thumbup:
funderar på å tatuera mejj...
hur ska det se ut ska ha ett kina tecken...
elle vart ska den sitta! ?= =)
kolla bilderrna V:hbang:
snygg kropp!
Jag tycker det är snyggast om du har tatueringen centrerad vid skulderbladen som på bilden till vänster
Å jag tycker den andra men ska du tatuera dig så är det nog bäst att gå på magkänslan var du själv tycker är snyggast! Tycker litegrann att det lurar ögat lite om den sitter på ena sidan för då poängteras "vidden" - annars dras blicken mot centrum.. äh, jag pratar nog i nattmössan.. (gomorronmössan efter prommis iofs).
Hoppas du blir nöjd iaf. Bra jobbat förresten! :) :thumbup:
Niclaaas
2003-06-06, 08:14
vet vad jag tycker men jag vill inte ens skriva nåt ifall det skulle påverka.....du ska gå helt och hållet på vad du tycker själv. tycker det såg bra ut iaf, vad betyder det?
gör det inte förrän du är helt säker!
goodspeed
2003-06-06, 08:21
Ja, tänk noga igenom vilket motiv vill ha, du ska ju känna att motviet är "du" på nåt sätt.
Jag, och det är ju jag ...skulle aldrig tatuera ett asiatiskt tecken.
Självklart ska den sitta i mitten och ingen annanstans, ser mycket bättre ut.
jenan546
2003-06-06, 10:02
Jag håller med ovanstående.. Har du ingen koppling till asien, förutom att du tycker att tecknet ser "coolt" ut, så skippa kanji. Annars blir du stämplad som "åhh-kolla-ytterligare-en-som-följer-alla-modenycker-fjant", iaf av mig :smokin:
Tecknet betyder "stark", "kraftfull" eller "energisk" förresten...
jao ja eju en lättpåverkad ungdom:naughty: som bara lyssnar på va MTV å annan massmedia har å säjja :P
nej men gillar tecknen även om det är "inne" just nu?
aa så betydde det med ja...
självklart skaja ta mejj en funderar påtja, centrerad är noog bäst...
goodspeed
2003-06-06, 12:40
Originally posted by fRee
jao ja eju en lättpåverkad ungdom:naughty: som bara lyssnar på va MTV å annan massmedia har å säjja :P
nej men gillar tecknen även om det är "inne" just nu?
aa så betydde det med ja...
självklart skaja ta mejj en funderar påtja, centrerad är noog bäst...
Asiatiska tecken som tatuering har väl varit "inne" i tio år minst ....precis som bortdrömda indianansikten och annat skit.
Rita nån egen symbol-liknande sak vettja.
Vill man ha en tatuering mellan sina skulderblad så tycker jag att "symetriska/liksidiga (eller vad man ska kalla det)" symboler/mönster är snyggt.
Coolast e å ha en taturing mellan skulderblade där det står Made in Sweden eller liknande! :thumbup:
:smokin:
funderar på det den som e mest centrerad :bpump:
fast undrar hur det blir om man blir större sen elle nått? nån som har tatuering mellan skulderbladen:smash:
ajja nu ska ja sluta tjata om tatueringar ett tag, men tack för all respons iaf...
Niclaaas
2003-06-07, 20:37
jag har mellan skulderbladen som går upp lite i nacken, ut lite på sidorna och ner lite mot mitten på ryggen. jag har gått upp kanske 6kg sen jag gjorde den och den har inte ändrats nåt än.... ska du gå upp mycket mer får du fråga nån annan :)
i daxläget så ska den sitta på deltan =):cheers: :bpump: :devil:
Niclaaas
2003-06-08, 14:39
låter som att du borde vänta tills du är mer säker
det ejju det ja håller på med =):eating:
Niclaaas
2003-06-08, 14:50
:thumbup:
bra det, inte kul att komma på ett år senare att du visst ville ha den nån annanstans...men jag är säker på att du förstår det :D
Langster
2003-06-08, 15:42
På deltan låter bättre... Och om du ska ha den på ryggen som på bilden borde den sitta lite högre upp tycker jag, dessutom borde den nog vara lite mindre, det där skulle bli en rejäl blaffa i verkligheten!
Bilderna ser bra ut för övrigt!
Tjena!
Jag har gått upp iaf 14kg från det jag gjorde tatueringen tills nu, min sitter på ryggen mellan skulderbladen.
Den är fortfarande i rätt proportioner
Får tillägga att det ser bra ut! Bra deff och bra bredd på ryggen. Bara att bumpa calorierna så kommer massan flyga på dig!!
jag skulle centrerat gaddningen.
bumpa? :naughty: ska slänga på mejj vinterpälsen efter sommaren:eating: :eating: :eating:
Ska man göra det ska man göra det ordentligt. Den här killen har seriöst coola tatueringar:
Hm, lyckas bara lägga in en bild i taget så kag kör ett nytt svar.....
tänker inte se ut som en kåkfarare :nono: :D nevars men sådär mkt orkar ja inte..:mallan:
obs för er som undrar så somna ja på bilden:sleep:
Wannabebiff
2003-06-16, 14:19
Måste säga att du e liiiite lik mej i varje fall... På nåt sätt, kanske hållningen!? :confused:
:MrT:
Keep up the good work! :D
haha va jobbigt då?
haru lagt ut nån bild?:cheers:
Wannabebiff
2003-06-16, 18:19
Originally posted by fRee
haha va jobbigt då?
haru lagt ut nån bild?:cheers:
Japp, men asdåliga....:(
Snygg tatuering...
Om jag skulle skaffa en så skulle de nog vara ett stålmannenmärke på axeln, som Lee Priest. Måste bli lite biffigare först dock, annars ser de bara löjligt ut :)
shirunai
2003-06-16, 20:01
Originally posted by Kimo
Hm, lyckas bara lägga in en bild i taget så kag kör ett nytt svar.....
Diggar du Kimo, du vet ju att han suger :) hans brazillian Ju-Jutsu är inte riktigt bra, bara massa styrka och 0 teknik
Silva är pure skill!
http://www.sherdog.com/fightfinder/pictures/silva_wanderlei_profile.jpg
vill ha lite konstruktiv kretik nu, säjj va som släpar och hållning osv. kanske inte syns här så mkt menmen lägger upp nårå bilder... ska försöka börja träna seriöst igen...:smash:
vet att bröstet släpar i volym, har faktiskt lyft 100kg med dem!!
:laugh:
Blir bredare och bumpa brösten. Om du vill ha kritik ;)
Tycker det är en harmonisk och bra fysik :kickass:
asså nån som har förslag till set och reps på brösten,,
körde maxot tidigare öka bara i styrka, de svara itne med nån volym alls:cryout:
om ja ska "bumpa" assååå:cheers:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.