handdator

Visa fullständig version : HyperStrength - HyperBlast

grakka
2008-05-19, 10:02
Tjo. Såg nyss att det fanns en prestationshöjande produkt med namnet 'HyperStrength - HyperBlast'. Har inte sätt eller hört något om den förut. Den innehöll en hel del saker. Hittade inget om detta när jag sökte på hyperblast eller hyperstrength under kosttillskott.

Är det någon som har testat denna produkt?

Tabbe
2008-05-19, 10:07
innehållsförteckning?

grakka
2008-05-19, 10:14
ingredients:
SUPPLEMENT FACTS

Serving Size: 20g (1 Scoop)
Servings Per Container: 40

Amount Per Serving % Daily Value

Calories 36g 180g 3%
Total Carbohydrates 9g 45g 8%
Dietary Fiber 2g 10g *
Sugars 0g 0g 0%
Vitamin C (as Ascorbic Acid) 200mg 1000mg 333%
Niacin (as Niacinamide) 10mg 50mg 50%
Vitamin B6 (as Pyridoxine HCL) 6mg 30mg 300%
Selenium (as Sodium Selenite) 70mcg 350mcg 100%
Sodium (as Sodium Bicarbonate & Trisodium Phosphate) 117mg 585mg 5%
Potassium (as Potassium Phosphate) 59mg 295mg 2%
HyperBlast Proprietary Formula 20g 100g
NO2 Blasting Complex
Arginin AKG *
Citruline Malate *
Carnosine *
Volume Blasting Complex
Tricreatine Malate *
Betaine Anhyrous *
Glycocyamine *
Nicotinamide Adenine Dinucleotide *
Energy Blasting Complex
L-Taurine *
Choline Bitartrate *
S-MethPlex (Caffeine, Theobromine, Theophylline) *
L-Tyrosine *
Yerba Mate *
Kola Nut *
Antioxidant Complex
Green Tea Extract (Standardized for 60% EGCG) *
R-Ala (R-Alpha Lipoic Acid) *
Grapeseed Extract (Standardized for 95% Polyphenols) *
Electro-Blast Complex
Glucose Polymers *
Inulin *
Sodium Bicarbonate *
Potassium Phosphate *
Magnesium Phosphate *
Trisodium Phosphate *

* Percentage of Daily Values are based on a 2,000 calorie diet
** Daily Value not Established

Other Ingrediants:
Maltodextrin, S-Meth Complex (Consisting of standardized Kola Nut and Guarana Extract), Silicon Dioxide, Natural and Artificial Flavours, Sucralose, Acesulfame Potassium, Red Lake #40.

Suggested Use:
As a dietary supplement, mix 1 serving to 300ml of cold water and consume approimately 30 minutes prior to workout.

Salle
2008-05-19, 10:42
Jag kör den nu och det är nog den bästa pre-work out produkten jag provat. Grymt tryck och grym pump.

grakka
2008-05-19, 11:18
Jag kör den nu och det är nog den bästa pre-work out produkten jag provat. Grymt tryck och grym pump.

Vad du har provat för andra produkter, så att man kan jämföra :)

Fairing
2008-05-19, 12:45
Hyperblasten är riktigt bra. Rankar den som klar 2:a efter Rage i i "prestationshöjar träsket"

Inget för koffeinkänsliga dock

grakka
2008-05-19, 13:37
Hur är den smakmässigt? om någon vet det. Jag kör med Trück nu, halva burken kvar. Kommer nog köpa Rage och testa det istället. Hur är Rage smakmässigt? Idag när jag skulle ta Trück efter 3 veckors paus så kunde jag knappt få ner det. Shottade i mig det med juice, kastade ut slumpen i vasken :(

grakka
2008-05-19, 13:41
Hyperblasten är riktigt bra. Rankar den som klar 2:a efter Rage i i "prestationshöjar träsket"

Inget för koffeinkänsliga dock

Hur anser du att Rage är smakmässigt? Trück är för sur/syrlig för mig mage då jag har en lätt magkatarr. Svider till direkt efter varje klunk. Är Rage mildare tro?

Martin Löwgren
2008-05-19, 15:07
Hur är den smakmässigt? om någon vet det. Jag kör med Trück nu, halva burken kvar. Kommer nog köpa Rage och testa det istället. Hur är Rage smakmässigt? Idag när jag skulle ta Trück efter 3 veckors paus så kunde jag knappt få ner det. Shottade i mig det med juice, kastade ut slumpen i vasken :(
Jag kastar mitt tryck idag. Smakar skit och har ej gett mig samma effekt som no xlode eller rage.

Fairing
2008-05-19, 15:10
Hur anser du att Rage är smakmässigt? Trück är för sur/syrlig för mig mage då jag har en lätt magkatarr. Svider till direkt efter varje klunk. Är Rage mildare tro?

Rage kan även den vara lite "elak" för magen. Smaker är svårt men nog fasiken smakar Rage 1000g bättre (färgat svar dock):cool:

Gastrocnemius
2008-05-19, 15:40
"Hyperblast" låter väldigt suspekt måste jag säga, har dock aldrig testat så det kan säkert vara bra.

grakka
2008-05-19, 20:18
Jag kastar mitt tryck idag. Smakar skit och har ej gett mig samma effekt som no xlode eller rage.

Tackar för det. Allt bra som jag hört om Rage verkar inte stämma in med Trück över huvud taget. Trodde det först då folk här på forumet påstod att ptrodukterna är ungefär desamma. Självklart är det från person till person. Kommer att kasta mitt Trück i soptunnan i morron. Får ta mig en sväng till Fairings gym och köpa lite Rage ist :) Min mor såg på mitt ansiktsutryck idag att det var på väg upp ett flertal gånger så hon erbjöd sig att betala mig något annat med bättre smak, kan ju inte tacka nej till en burk Rage isf ;D