Visa fullständig version : Cambridge diet?
Hejsan!
Jag undrar om det finns en möjlighet att behålla musklerna under cambridge dieten??
Tacksam för svar!
Hejsan!
Jag undrar om det finns en möjlighet att behålla musklerna under cambridge dieten??
Tacksam för svar!
Självklart behåller du musklerna, men du lär tappa endel :D Med ett så kraftigt kaloriunderskott lär du tappa endel ja.
King Grub
2008-05-15, 21:43
Beror bl a på vad du gör om dagarna, om och hur du styrketränar, din hormonbalans, samt ditt utgångsläge och målvikt, dvs hur tjock du är och hur hård du tänkt bli.
Okej! tack så mycket! Vilken diet skulle ni rekommendera?:)
Scratch89
2008-05-15, 22:30
Om 91 står för din ålder så rekommenderar jag vanlig mat och ökad motion. Det är INTE bra att börja mixtra med knepiga och avancerade dieter i din ålder.
Om 91 står för din ålder så rekommenderar jag vanlig mat och ökad motion. Det är INTE bra att börja mixtra med knepiga och avancerade dieter i din ålder.
Du tror inte 91 står för när han föddes? :D
Animalistic
2008-05-16, 15:26
Du tror inte 91 står för när han föddes? :D
:laugh:
Men enligt Cambridge så hamnar man i ketos och då tappar man inte muskler utan bara fett. Är det inte så?
Men enligt Cambridge så hamnar man i ketos och då tappar man inte muskler utan bara fett. Är det inte så?
Det går nog aldrig att renodla så att man BARA tappar det ena eller det andra.
Man kan inte "bara" tappa fett.
+1 lite muskler försvinner alltid, särskilt vid extremare dieter...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.