Visa fullständig version : Akta er för lennart [msn logg]
Tjuckot ville att jag skulle göra en tråd i allmänt om detta... så visst
Lennart adda mig på msn härom veckan, han sa att han sett mig på kolo.. då frågade jag va han hade för nick här.. då gick han offline, jag trodde så klart han blockade/tog bort mig... men idag... idag kom han tillbaka och jag bestämde mig för att se va lennart va för figur
har någt liknande hänt Er?
Lennart säger:
Hej, hur står det till med Er?
Robin O_o säger:
hej hej bra
Lennart säger:
Härligt, har Ni tränat något på sistone?
Robin O_o säger:
jo
Lennart säger:
Vad tränade Ni under det senaste passet? Går det att få se någon bild?
Robin O_o säger:
bänkpress osv.. nej
Lennart säger:
Förlåt, det var en dum fråga. Hur mycket lyfter Ni i bänkpress?
Robin O_o säger:
ja de va de.. 117.5kg + två röda band
Lennart säger:
Förlåt igen Sir. Vad är de röda banden för något?
Robin O_o säger:
sir? hahah.. driver du med mig? extra motstånd.. lättare i botten, tyngre i toppen
Lennart säger:
Förlåt, det är bara att jag gärna lyder stora och hårda heterokillar! Absolut ingenting sexuellt, jag har 100 % respekt för Er!
Jaså, är det samma effekt som att lägga på lite extra vikt?
Robin O_o säger:
hahahahahahahahahahahahaha.. lyder gärna? hahahaah du driver med mig hoppas jag
Lennart säger:
Förlåt, nej jag driver absolut inte med Er. Förstår dock om det kan låta konstigt.
Robin O_o säger:
herregud
Lennart säger:
Förlåt, om Ni bara tycker det är äckligt ska jag inte störa Er.
Robin O_o säger:
de är roligt, jag garvar högt,, jag försöker komma på vem de är som driver med mig
Robin O_o säger:
vad är ditt nick på kolo?
Lennart säger:
Jag har inget nick kvar men jag kallade mig Lennart33!
Lennart säger:
Vad var Ert nick Sir?
Robin O_o säger:
borde du inte veta de om du sett mig där?
Lennart säger:
Det var några veckor sedan Sir.
Lennart säger:
Jag vet förresten inte ens var Ni bor. Själv bor jag i Borås.
Robin O_o säger:
jo.. jag bor INTE i borås som tur är..
Robin O_o säger:
du som driver får gärna skriva från din riktiga användare sen.. för detta är hur kul som helst
Lennart säger:
Förlåt, jag lovar att jag aldrig kommer göra några sexuella närmanden mot Er, jag har 100 % respekt.
Jag driver inte med Er Sir, vill verkligen att Ni skall tro mig. Jag har varit betjänt/slav åt flera unga heterokillar!
Robin O_o säger:
sluta.nahhah. jga skrattar ihjäl mig , jag får inte luft,asdahhaha
Lennart säger:
Förlåt, vad skall jag göra för att Ni skall tro mig? Berätta mer om mig själv, mina erfarenheter, jag kan göra vad som helst.
Robin O_o säger:
nej herregud då dör jag hahaha.. de måste vara moberg som driver!? ingen annan kan vara så sjuk!!
Robin O_o säger:
äej. detta är för sjukt,, block.. ha ett kul liv
Carolinew
2008-05-07, 21:20
:naughty: :laugh:
hahahah, kan inte läsa det tillräckligt många gånger :D
Helt underbart.. :D
Haha... nej inget liknande har hänt mig... jag hade behövt en slav dock! *blink* :D
Tror Björn Rosenström nämner honom i någon av hans sånger ^^
Handcuff
2008-05-07, 21:32
Lennart hade addad mig också :D
Han tyckte jag såg "mäktig" ut :laugh:
Som tur är blev min konverstion betydligt kortare...
Nitrometan
2008-05-07, 21:35
Lennart verkar skön.
:laugh:
Kebab-Arne
2008-05-07, 21:41
Kul, lite skrämmande dock.
Ursäkta moralpredikan men hade samma sak varit lika kul om Lennart hade skrivit till unga tjejer här på brädan?
Kul, lite skrämmande dock.
Ursäkta moralpredikan men hade samma sak varit lika kul om Lennart hade skrivit till unga tjejer här på brädan?
Ja? i mina ögon så, men kanske inte i deras? Allt handlar ju om hur den som utsätts uppfattar det. Har man distans till det och garvar åt det så är det ju bara kul, tar man åt sig och blir rädd och ledsen så var det inte kul.
så svårt är det ju inte.
Ja? i mina ögon så, men kanske inte i deras? Allt handlar ju om hur den som utsätts uppfattar det. Har man distans till det och garvar åt det så är det ju bara kul, tar man åt sig och blir rädd och ledsen så var det inte kul.
så svårt är det ju inte.
+1!! de va väldigt roligt ^^... jag tror att flera tjejer skulle tycka de va kul om han sagt "Jag har varit betjänt/slav åt flera unga heteroTJEJER, vill du höra om mina erfarenheter" kanske äckligt. men åh så kul :D ta inte allt så allvarligt!
Jag driver inte med Er. Sir :/
-- Lennart från jwzrds konto
:laugh: okej berätta lite om dina erfarenheter :laugh:
:laugh: okej berätta lite om dina erfarenheter :laugh:
Jag gillar att plocka upp sköra små lyftare från örebro och titta djup i deras blommor. Er, titta på blommor med Er.
Lennart.
Jag gillar att plocka upp sköra små lyftare från örebro och titta djup i deras blommor. Er, titta på blommor med Er.
Lennart.
hahahahaha, men nu va de ju dina erfarenheter jag ville höra om. inte va du gillar :laugh:
Ja jävlar anamma..! :D
Vem var det? Jag spekulerade i Kwon eller Krampus, för det är deras kreativitet som skulle kunna bidra till det här, men det finns många sjuka medlemmar som skulle kunna göra det här :D
Tricklev
2008-05-07, 23:13
Hahaha, störtkul!
Sir!
WHITEFOLKS
2008-05-07, 23:31
Det är nog inte helt omöjligt att killen är "på riktigt". Det finns en kille i stockholm som ringer till diverse verksamheter och söker efter folk som vill bajsa på honom för pengar.
Finns folk med alla möjliga fetischer.
Haha sjukt bra!!:laugh: :laugh: Vem fan kommer på att göra något sånt. haha
tack för tipset, nu tog jag bort min msn från profilen :)
Ganymedes
2008-05-08, 06:03
Hahaha! Gott att han titulerar dig "sir" och skriver Ni och Er. Undrar vart det hade slutat om du inte klippt av honom? Ni kanske kunde träffas på ett hetero sätt, så kunde du flasha en krabba utan like. Och då skulle han få ett väldigt heterosexuellt stånd. Så kunde ni bara "take it from there and see what happenes"... Eller nått. Kunde kanske varit något? ;)
PS. Jag söker själv en slav som kan lasta på/av viker åt mig....
Slartibartfast
2008-05-08, 07:36
HAHahAHAH!1 :laugh:
Hahaha! Gott att han titulerar dig "sir" och skriver Ni och Er. Undrar vart det hade slutat om du inte klippt av honom? Ni kanske kunde träffas på ett hetero sätt, så kunde du flasha en krabba utan like. Och då skulle han få ett väldigt heterosexuellt stånd. Så kunde ni bara "take it from there and see what happenes"... Eller nått. Kunde kanske varit något? ;)
PS. Jag söker själv en slav som kan lasta på/av viker åt mig....
:laugh:
Deceiver85
2008-05-08, 09:37
Killen blev blockad direkt, jag finner det hela inte det minsta roligt...
Whistler
2008-05-08, 12:07
Jag vill också ha en slav! :(
Det här påminner lite om killen som ringde runt till olika kampsportsklubbar för en fyra-fem år sedan och bad om att någon skulle komma och spöa honom. En spark i magen skulle ge en femhundring. :D
Jag vill också ha en slav! :(
Det här påminner lite om killen som ringde runt till olika kampsportsklubbar för en fyra-fem år sedan och bad om att någon skulle komma och spöa honom. En spark i magen skulle ge en femhundring. :D
Han kör på fortfarande, dock inga sparkar i magen utan snarare i pickadolls pungen. :whipped:
Killen blev blockad direkt, jag finner det hela inte det minsta roligt...
Det här var däremot roligt receiver:laugh:
Manliga gay-förhållanden fungerar sällan bra med två recievers.
LadyInsane
2008-05-08, 16:00
Haha det tyckte jag med..:D
No offence sötis..*kissass*
Aaah, det klassiska fenomenet "sett dig på kolo" som jag tog upp för någon tråd sedan.
Ganymedes
2008-05-08, 20:08
Haha!
Deciever, var inte så bitter. Det var väl kul att Lennart ville ha stock men fick nobben? ;)
Bump nu men vill skriva:)
Så jävla kul alltså!:D Har man bara distans till det så är allt sånthär kul. Ungjävlarna här(10-12 år) sitter och LETAR efter pedofiler på lunarstorm etc, och när de väl hittat nån chattar de med honom och får han att göra en camshow för dem, de filmar och skrattar nästan ihjäl sig.
Skulle nån vuxen få reda på det skulle det bli ett sjujävla liv.
Heh, har en tjejkompis som hälsade på en man ibland och var dominant. Det var inget sexuellt. Eller ja, han blev säkert kåt av det, men han fick såklart inte ge uttryck för det om inte hon tillät. Hon fick tydligen bra betalt för det.
Tycker ni stora pojkar ska tänka på saken iaf ;)
Hook a brotha up!
Så jävla sjukt :) en klov slav hade varit nått!!!!!!!!!!!!!!
hahavaffan
2009-08-04, 02:28
:laugh::laugh::laugh::D
hahavaffan
2009-08-04, 02:31
:laugh: wth hela kolo är ju epic sköna
Edit: jag blev halvt våldtagen uikv.*screwy*
Hook a brotha up!
Är du registrerad i någon form av kampsports klubbs register så är det bara att vänta vid telefonen så ringer han för eller senare...
Pungsparks-pelle då, inte Lennart. Lennart håller sig förhoppningsvis till msn.
Dock tror jag faktiskt inte det är någon som hittar på detta, så ovanliga böjelser är det inte med bdsm och dominans. Han kör ungefär samma trick som många kör på krogen, dvs stöt på en jävla massa brudar så får du för eller senare napp.
Eller stöt på en jävla massa köttiga karlar över msn så får du för eller senare lite mys smisk.
Är du registrerad i någon form av kampsports klubbs register så är det bara att vänta vid telefonen så ringer han för eller senare...
Ring, telefon, ring! *drool*
Nitrometan
2009-08-04, 07:24
I ett nummer av Fighter var det en som skrev en krönika om det och undrade varför det hade dröjt över sex år innan han blev uppringd. ;)
I ett nummer av Fighter var det en som skrev en krönika om det och undrade varför det hade dröjt över sex år innan han blev uppringd. ;)
Haha ha jo den krönikan hade jag nästan glömt bort.
Man borde kanske skriva ut sin sko storlek i alla kampsports samanhang för att öka sina chanser? Jag har heller inte fått samtalet men har ett flertal klubbkompisar som har det, att döma av han urval av personer verkar det relativt slumpartat dock...
Nitrometan
2009-08-04, 08:01
Man borde kanske skriva ut sin sko storlek i alla kampsports samanhang för att öka sina chanser? Jag har heller inte fått samtalet men har ett flertal klubbkompisar som har det, att döma av han urval av personer verkar det relativt slumpartat dock...
Jag tror att det är personer han har sett/identifierat på tävlingar.
Men det är bara min teori.
Lelle Pelle
2010-10-14, 08:49
Awsum bump Kwon'mstr!
Nitrometan
2010-10-14, 09:09
Awsum bump Kwon'mstr!
Kwonmonster är en bumpexpert!
Stort lol!
Är det ok om jag kallar dig Sir? Sir.
Haha cut that "Sir" crap Broskie! :D
Just call me Broseph, Broham! :)
ThisIsTheOne
2010-10-14, 11:24
Den där obehaglige liraren skriver ju fortfarande. Väldigt enahanda tema i hans poster...
hahaha de här hade jag glömt.
Det här är en av de få trådar som verkligen gjort ett bestående intryck på mig. Jag får numera kalla kårar varje gång jag ser amerikanska krigsfilmer.
Hahahaha! Den här tråden bör vara med i Best of Kolozzeum....
Nitrometan
2010-10-14, 11:34
Den där obehaglige liraren skriver ju fortfarande. Väldigt enahanda tema i hans poster...
Lennart eller Mapa?
Det här är en av de få trådar som verkligen gjort ett bestående intryck på mig. Jag får numera kalla kårar varje gång jag ser amerikanska krigsfilmer.
Förlåt, sir.
ThisIsTheOne
2010-10-14, 11:39
lennart eller mapa?
EDIT: Väck.
Man får välja själv.
Haha så jävla obehaglig. Håmå koppe me liten palle söka andra kille.
Förlåt, sir.
Gillar du att vara undergiven en ung heterokille?
filmjölk
2010-10-14, 11:44
hahaha, skrämmande och roligt på samma gång.
Kan inte detta vara samma kille som vill "sponsra" folk på kolo?
Kan inte detta vara samma kille som vill "sponsra" folk på kolo?
betjänt? jag sökte på inlägg av honom förut, stor humor. Tänkte direkt på Lennart :D
ThisIsTheOne
2010-10-14, 12:49
betjänt? jag sökte på inlägg av honom förut, stor humor. Tänkte direkt på Lennart :D
Solklart samma kille.
Obehagligt. :( Men på ett fantastiskt sätt. :D
Helt klart :D helt klart mystisk snubbe
bear.flowertwig
2010-10-16, 20:06
Va, hur får man spons? *popcorn*
För övrigt att det komiskt med småkillar som blir nervösa och uttrycker sitt äckel när bögar stöter på dem samtidigt som de själva gladeligen tillbringar halva sin vakna tid på ett forum kommenterandes andra småkillars halvnakna kroppar :) (nej jag är inte håmmåghey själv, även om det inte borde ha någon betydelse)
Det här måste vara snubben som addade mini me på msn och bad om bilder och dylikt. Han ville "sponsra" med grejer samt frågade ofta hur det gick med träningen för att svara något i stil med "oj, du är en stark man".
Verkar som en skön lirare!
Haha cut that "Sir" crap Broskie! :D
Just call me Broseph, Broham! :)
Okey Proskie Sir. Ska inte ske igen Broham Sir.
filmjölk
2010-10-17, 09:08
Solklart samma kille.
Vem söker jag på då?
Ristretto
2010-10-17, 09:17
O6LXQWF53zI
Lennart är farlig.
Helskön tråd som jag missat helt tidigare.
:thumbup:
Undra om Lennart finns kvar och lurkar detta forumet. Några fler som blivit offer för sir mannen?
Helskön tråd som jag missat helt tidigare.
:thumbup:
Samma för mig. :laugh::laugh:
Undra om Lennart finns kvar och lurkar detta forumet. Några fler som blivit offer för sir mannen?
Vi talar inte öppet om det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.