handdator

Visa fullständig version : Låter du okända personer få känna på dina muskler?

Röda_Lacket
2008-04-26, 09:17
Om det skulle komma fram någon random okänd person på stan eller gymmet och vilja känna på dina muskler skulle du då tycka det vorde okej tjejer som killar?

lectris
2008-04-26, 09:18
Om det skulle komma fram någon random okänd person på stan eller gymmet och vilja känna på dina muskler skulle du då tycka det vorde okej tjejer som killar?

ehh nej *screwy* sen vadå muskler? biceps kanske man kanske skulle gå med på om killen är en hunk, men glutten? vettefan.

Ryska_raketen
Haha, jag och tjejen snackade om det igår, jag tycker det är okey så länge det kläms på mig och inte henne ;)

Yankeee
Inte för att jag vet varför någon skulle vilja göra det, men om någon nu väldigt gärna ville skulle jag inte ha några problem med det förutsatt att det inte var någon suspekt typ.

JoeyP
2008-04-26, 09:20
Dem får gärna pilla och känna här och där, sen kan dem sluta med biffsnacket. Fjåttisar.

Mago
2008-04-26, 09:28
Inte nu, skulle skämmas för mycket. :)

O.W.
2008-04-26, 09:41
Tror nästan aldrig det hänt med någon okänd person. Men med de man känner lite och mycket händer det då och då. Ibland är det lite jobbigt och ibland inte det beror på situationen och vem det är.

tjabon
2008-04-26, 09:50
Alla ofula damer är välkomna!.........:D

terax
2008-04-26, 09:53
Alla ofula damer är välkomna!.........:D

player! :P

Halldin
2008-04-26, 09:55
Inte för att jag vet varför någon skulle vilja göra det, men om någon nu väldigt gärna ville skulle jag inte ha några problem med det förutsatt att det inte var någon suspekt typ.
Jag skulle vilja klämma på dina muskler för att du är så fin. :naughty:

Yankeee
2008-04-26, 10:14
Jag skulle vilja klämma på dina muskler för att du är så fin. :naughty:

Notera de sista åtta orden.

Ignatius72
2008-04-26, 10:18
För min del är detta ett ytterst teoretiskt spörsmål.

ha:cl
2008-04-26, 10:43
spelar ingen roll, alla är ju i extas när man råkar ta på sig en lagom tajt t-shirt så det händer, igår senast.

Det konstigaste jag varit med om var dock när en kille bad mig spänna överarmen, och så sa han, mmhmm jag älskar muskler..

skaparn
2008-04-26, 11:04
Om det inte föreligger skyhög uppenbar risk för hepatit a till ö så skulle jag säga ja.

tjabon
2008-04-26, 11:11
player! :P

:em:

moment22
2008-04-26, 11:20
Bara om det hade varit en snygg tjej och då hade jag sagt "men då måste jag känna på dina bröst först"

Danny Devito
2008-04-26, 11:23
Bara om det hade varit en snygg tjej och då hade jag sagt "men då måste jag känna på dina bröst först"

Haha!

Syndicate
2008-04-26, 11:25
en total främling? tveksamt... vore det en tjej/dam så okej, en snygg grabb så kanske

stevebc
2008-04-26, 11:28
Jag gillar inte det alls. De ska alltid klämma på ens biceps när man säger att man är styrkelyftare. I 9 fall av 10 blir de besvikna. Så nu har jag börjat avsluta mina pass med curls.

Danny Devito
2008-04-26, 11:31
På fyllan kommer det rätt ofta fram folk som ska känna på ens armar. Och om man säger nej så tjatar dom.

"Kom igen då - du får känna på mina"

Drygt.

Nitrometan
2008-04-26, 11:38
Det konstigaste jag varit med om var dock när en kille bad mig spänna överarmen, och så sa han, mmhmm jag älskar muskler..
Var det Timme?

Viktor_Balck
2008-04-26, 11:43
Jag gillar inte det alls. De ska alltid klämma på ens biceps när man säger att man är styrkelyftare. I 9 fall av 10 blir de besvikna. Så nu har jag börjat avsluta mina pass med curls.

I vilket sammanhang säger du att du är styrkelyftare?

När du hälsar? "Tjena, stevebc heter jag och jag är styrkelyftare, läget?"

bubbe
2008-04-26, 11:43
Var och hämtade mat på thaikiosken igår, kocken i kassan pratar alltid en massa.

Det började med den klassiska repliken när han såg min bänkpresströja,
-"tränar du?"
-"nej, jag bara lyfter"

så slängde han sig fram och klämde på min vänstra tutte (jag hann inte ens värja mig).
varpå han frågade hur mycket jag bänkpressade och vägde, efter en liten stund kom han på att jag lyfte dubbelt så mycket som jag väger :laugh: :laugh: :laugh:

Whistler
2008-04-26, 11:44
Tycker mest det är jobbigt. :)

Var med om en herre på en krog som var av modell större, alltså dryga 2m lång och 130kg, som i mycket tight t-shirt beställde från baren. Fram kommer en invandrarherre med mycket dålig svenska, skrattar, pekar och börjar klämma på mannens överarm. Det var inte populärt.

Vi kan väl säga som så att ju större armen är, desto jobbigare tycker personen det är att bli klämd på? :)

Piranha
2008-04-26, 11:49
Var och hämtade mat på thaikiosken igår, kocken i kassan pratar alltid en massa.

-"tränar du?"
-"nej, jag bara lyfter"

så slängde han sig fram och klämde på min vänstra tutte (jag hann inte ens värja mig).
varpå han frågade hur mycket jag bänkpressade och vägde, efter en liten stund kom han på att jag lyfte dubbelt så mycket som jag väger :laugh: :laugh: :laugh:

Och det skall du ta som en komplimang vid tanke å hur tjock du är. :thumbup:

Nitrometan
2008-04-26, 11:50
Och det skall du ta som en komplimang vid tanke å hur tjock du är. :thumbup:
Klart han är tjock! Han är ju styrkelyftare (eller iaf bänkare) och det vet ju alla att de är både tjocka och feta.

bubbe
2008-04-26, 11:52
Klart han är tjock! Han är ju styrkelyftare (eller iaf bänkare) och det vet ju alla att de är både tjocka och feta.

Och lata.

Pirre jag behöver tvätta bilen, när kan du komma hit och ge mig ett handtag?

stevebc
2008-04-26, 12:04
I vilket sammanhang säger du att du är styrkelyftare?

När du hälsar? "Tjena, stevebc heter jag och jag är styrkelyftare, läget?"Exakt. Det är min favorit-opener :thumbup:

L-Sami
2008-04-26, 12:44
Beror helt enkelt på vilket humör jag är på och situationen. Vissa muskler som iliopsoas skulle nog inte vem som helst få känna på ;)

stridis
2008-04-26, 13:19
De flesta får klämma vart sjuttsingen de vill så länge det inte blir sexuellt laddat eller överraskar mig. Fast det beror lite på humör; är jag på ett pissdåligt humör så fan ifall någon rör mig!

Kommer det fram någon snygg totalt främmande tjej och vill stryka sina händer sensuellt över mina magrutor så schappar jag nog fan.

mangemani
2008-04-26, 13:20
nej.
har varit med om att en tjej har kommit fram på gymmet och sagt "men du var ju stor du" och sen utan förvarning eller förfrågan börjat klämma på armarna mina.
frågade vad hon höll på med och då blev hon sur och gick därifrån*screwy* :smash:

Fartman
2008-04-26, 15:14
Det är ju inte precis så att folk frågar så ofta, klämmer nån så gör dom det utan förvarning. Det är väl egentligen åt helvete att folk gör så, men jag blir inte sur om än obekväm ibland.. är det kvinnor blir jag väl glad, men det är oftast män. *grr*

Petf
2008-04-26, 15:34
visst om en het tjej vill känna lite så är det lugnt , men annars nej . räcker man har magrutor nuförtiden så ska alltid nåra fjortisar dit och klämma och känna .

Stoltz
2008-04-26, 16:10
http://www.explosm.net/db/files/Comics/blowyourmind.gif

Ibland bara händer det.

Versus
2008-04-26, 16:20
Killar får ikke klämma. Inte tjejer förutom tjejen (hihi).

fat_joe
2008-04-26, 16:21
Alla får klämma.

Allan
2008-04-26, 16:37
Nej för helvete. Frågar de om jag tränar säger jag bara att jag är tjock. Har inte kortärmat eller slimmat ens på sommaren, utom möjligen i den allra närmaste familjekretsen

Ahead Of The Pack
2008-04-26, 16:40

-"tränar du?"
-"nej, jag bara lyfter"

varpå han frågade hur mycket jag bänkpressade och vägde, efter en liten stund kom han på att jag lyfte dubbelt så mycket som jag väger

Hade du bänktröjan på dig i thaikiosken??:confused: Inte konstigt att han ville klämma då!:D

Jag har för övrigt ett diffust minne ifrån min tidiga karriär. Vill minnas det så att jag lät en tjej känna på mina muskler så länge jag fick känna på hennes... muskler.:naughty:

joriice
2008-04-26, 16:41
hum.. jag tror jag säger (av ren vänlighet?) Ja om någon MOT ALLA ODDS skulle fråga, det skulle antagligen med min tur vara någon jävla hemmafru eller tant som såklart skulle få för sig att fråga.

Unga tjejer kan väl få kladda hur länge de vill.
Män/killar, kanske... om de är snygga. :D

Mersault
2008-04-26, 16:42
Nekade faktiskt en tjej det på en fest för ett par veckor sedan vilket ledde till att hon blev uppriktigt sur. Mycket mäkligt.

Stoltz
2008-04-26, 16:42
Nej för helvete. Frågar de om jag tränar säger jag bara att jag är tjock. Har inte kortärmat eller slimmat ens på sommaren, utom möjligen i den allra närmaste familjekretsen

1. Får man lov att fråga varför?

2. Blir det inte ganska varmt?

hahavaffan
2008-04-26, 16:48
Om det inte föreligger skyhög uppenbar risk för hepatit a till ö så skulle jag säga ja.:laugh:

bubbe
2008-04-26, 16:49
Hade du bänktröjan på dig i thaikiosken??:confused: Inte konstigt att han ville klämma då!:D

:laugh: Inte DEN tröjan, då hade han nog tagit mig för förrymd mentalpatient.

t-shirt med tryck från bänk-SM var det.

Ahead Of The Pack
2008-04-26, 17:00
:laugh: Inte DEN tröjan, då hade han nog tagit mig för förrymd mentalpatient.

t-shirt med tryck från bänk-SM var det.

:laugh: He,he Inte vet jag, det är kanske värsta modet på västkusten att alla bänkare går omkring i bänktröja lite till mans. :D
Det är annars då man vet att man är en styrkelyftare, när 90% av hela T-shirt innehavet består av tröjor med tryck ifrån utrustningstillverkare eller tävlingar.

Sparven från Minsk
2008-04-26, 17:09
Aldrig någon som har frågat mig ens :( Men jo, nog skulle de få klämma liiiiite. :D

Lellan
2008-04-26, 17:30
För drygt två år sedan skulle då random nisse klämma, ibland utan att ens fråga. På magen alltså. Jag var gravid. Jävla peak på den muskeln dock. :thumbup:

(nej det var inte ok men folk såg maniskt lyriska ut så jag hade inte mage att neka. )

Förresten, när jag tänker efter var det en förståndshandikappad som dök på och klämde på mina vader när jag hade kjol en gång. Helt seriöst känner jag mig sedan dess inte bekväm i kjol.

För övrigt har jag inga muckler, klämma fett är det få som ber om dock kan jag informera om. :D

Slartibartfast
2008-04-26, 17:37
Låter?

Jag brukar snarare tvinga okända personer att klämma på mina muskler.

Seriöst blir jag ganska obekväm i klämma/visa upp-situationer. Man står och prata med nån och plötsligt kommer man in på ens fysik och man blir ombedd att spänna biccen. *rolleyes* Jag kommer alltid att tänka på när John Holmes var på fester och han hela tiden blev ombedd att visa kyken. (se Wonderland och Boogie Nights som referens)