Visa fullständig version : Valborgsmässoafton 30/4
Alfred Nobel
2008-04-26, 07:42
Vad ska ni göra på valborg?
Jag ska spana in brasan, sjunga in våren och äta körv med bröd. Kanske att det slinker ner en eller annan öl under kvällens gång också. Men gud vad skönt med lite vårkänslor!
Mvh, niklas
Eddie Vedder
2008-04-26, 07:45
Jag ska spana in brasan, sjunga in våren och äta körv med bröd.
Nej det ska du inte alls, du ska pallra dig hit till Uppsala!:D
Alfred Nobel
2008-04-26, 07:47
Nej det ska du inte alls, du ska pallra dig hit till Uppsala!:D
Tokstolle, inte på valborg. Men jag tycker definitivt det är dags att träffas, träna och äta redigt med gröt tillsammans :) Vi får se vad sommaren har att erbjuda.
Troligsvis förbereder jag nästkommande dags vandring.
Jag ska äta gröt med glass och vara allmänt skön! Mest troligt kommer det att förtäras en del alkohol i goda vänners sällskap men inte mer än lagomt!
Beror helt på vädret. Blir det det sol så hamnar man väl i stadsparken här i Lund. Ska tydligen vara rätt bra drag där. Bättre än i Uppsala har jag hört iaf:D
Jag ska lägga mig tidigt och förbereda mig för en tävling dagen efter uppe i Kvänum. Får väl leta fram öronpropparna :D
Umgås med vänner och dagen efter blir det jobb.
Ska nog dra ner till Malmö och festa med några kompisar där.
jag ska till uppsala med flickvännen och träffa massa folk och ha roligt:D
Värme, gemenskap och kärlek. Men vart och hur vet jag inte
Jacksatan
2008-04-26, 09:10
Ska på arbetsintervju klockan 09:00 i stockholm. Mindre bra tajmning, men vad fan ska man säga? "Nej, kan vi inte skjuta på det. Det förstör min uppladdning inför en rejäl brakfylla på kvällen."?
Ingen aning :D
är mer intresserad av hockeyvm som börjar nån dag efter *drool* *drool*
Ska på arbetsintervju klockan 09:00 i stockholm. Mindre bra tajmning, men vad fan ska man säga? "Nej, kan vi inte skjuta på det. Det förstör min uppladdning inför en rejäl brakfylla på kvällen."?
Stick it to the man!!
Nej men alvarligt, man vill ju vara nykter den dagen nästan hela befolkningen mellan 14 (:naughty:) och 45 är fulla.
I feel for you
Sillfrukost på onsdag morgon, sedan blir det väl en sväng till stadsparken och sedan hem till någon på kvällen. Tänker inte köra hårt på valborg utan laddar upp inför 1:a maj då den riktiga festen börjar :)
Hoppas på vind, vore fint att ha surfpremiär på valborg.
Beror helt på vädret. Blir det det sol så hamnar man väl i stadsparken här i Lund. Ska tydligen vara rätt bra drag där. Bättre än i Uppsala har jag hört iaf:D
Gört inte! Det kommer vara kiss och däckade studenter i hela parken. Då menar jag verkligen hela. Jag är inte den som bangar för en grisfylla, men stadsparken på Valborg är bara för mycket.
Ska grilla hos en kompis som bor centralt, så jag måste på något sätt ta mig från väster utan att få kiss på skorna, det kommer blir en utmaning i Indiana Jones klass.
Gört inte! Det kommer vara kiss och däckade studenter i hela parken. Då menar jag verkligen hela. Jag är inte den som bangar för en grisfylla, men stadsparken på Valborg är bara för mycket.
Det där lät ju inte speciell lockande. Tack för the heads up!
Fast stadsparken är ändå nice ös, det måste ändå sägas.
Fast stadsparken är ändå nice ös, det måste ändå sägas.
Onekligen.
Supa och festa, vet inte riktigt vart jag ska, hittar inte i luleå direkt. Hoppas komma på en fin 14tis fest :D
Syndicate
2008-04-26, 11:29
umgås med några vänner:) tycker förresten inte att valborg är något speciellt. inte julafton heller...
Stadsparken i Lund med alla andra tattare (10 000+ pers som samlas?). Funderar på att köpa en soffa på second hand och parkera på. Sen blir det nation på kvällen!
Det där lät ju inte speciell lockande. Tack för the heads up!Är du full blir det nog kul men är du nykter är det nästan outhärdligt. Jag ska vara nykter :thumbup:
Danny Devito
2008-04-26, 11:37
Vafan, vi som skulle supa på gymmet ju... :furious:
Jacksatan
2008-04-26, 11:53
Vafan, vi som skulle supa på gymmet ju... :furious:
Ja, jag är lika besviken som dig. :/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.