handdator

Visa fullständig version : Bila genom USA?

FreCKo
2008-04-24, 21:55
Jag och några polare snackar om att nästa år bila genom USA från Los Angeles upp till New York, och försöka ta oss genom en stor öken och verkligen bara... Köra hårt. Vi snackar 1½-2 månader.

Grejen är att vi behöver dels ha några mål på vägen, jag har funderat på Route 66, men jag vill dessutom se typ en gigantisk jävla öken i stil med den i Kill Bill 2, eller videon i Scar Tissue. Planen är att hyra en stor cabriolet fyra pers + packning kan chilla i och bara... Bila genom hela USA.

SÅ! Snett genom USA, hur många mil som helst, en månad på oss typ, VAD SKA VI GÖRA?! Några som gjort något liknande? Som vart på några ställen mitt i USA och har något att tipsa om? Vad borde vi tänka på? Ha på oss? Gängfärger? TIPS!

Roosen
2008-04-24, 22:07
Dra nevadaöknen, avsluta med Las fucking Vegas för att sedan dra uppåt! Hooverdammen vore kanske coolt att se också :)?

L-Sami
2008-04-24, 22:13
Jag skulle köra den här rutten och besöka följande städer i varje delstat

New York- New York City
Pennsylvania- Philadelphia och Pittsburgh
Ohio- Cleveland
Indiana- Indianapolis
Illinois- Chicago
Missouri- St Louis
Kansas- Kansas City
Colorado- Denver
Utah- Salt Lake City
Nevada- Las Vegas
California- Los Angeles

Insulinus
2008-04-25, 07:13
Resan kan ni ju få gratis, många på västkusten som köpt en bil på östkusten och vill få den körd genom landet.
Köparen utav bilen står för soppan iaf. Vill man ha mer får man ju avtala något med honom. Sen är det bara att ta bilen och köra tvärs över landet och lämna hos köparen.

Sen kan man ju försöka med samma sak över till andra sidan elelr så får man hyra en bil då.

Ett billigare alternativ om man e sugen. Kan ju med lite tur få köra en riktigt grym bil. :D