Visa fullständig version : Det är gremlins i min DVD-brännare!
Slartibartfast
2008-04-21, 19:11
Min DVD-brännare är besatt! Den kan plötslig få för sig att komma ut och sen fara in, men fasta på mitten och sen runka fram och tillbaka skitfort i en halvminut och slutligen åka in igen. Efter en stund gör den samma sak igen.
W T F !? *gah!*
Kan man koppla bort spelaren på nåt sätt. Det stör mig oerhört och jag använder den inte ens.
Stäng av den genom datorn. Har du xp?
Slartibartfast
2008-04-21, 19:19
Stäng av den genom datorn. Har du xp?
Ja, jag har xp. Hur gör jag?
NiXPhoenix
2008-04-21, 19:20
Ja, jag har xp. Hur gör jag?
kontrollpanelen - system - enhetshanteraren
Scratch89
2008-04-21, 19:22
Jag som trodde det här skulle bli en tråd som diskuterade de gamla klassiska filmerna. Tji fick jag. :(
Granatgiraffen
2008-04-21, 19:27
Kolla upp varför den gör sådär också kanske? Du har kanske fått in något på datorn du inte vill ha där.
Slartibartfast
2008-04-21, 19:28
kontrollpanelen - system - enhetshanteraren
Thack! :thumbup:
Slartibartfast
2008-04-21, 19:29
Jag som trodde det här skulle bli en tråd som diskuterade de gamla klassiska filmerna. Tji fick jag. :(
Jag kan trycka in lite Digestivekex i DVD-spelaren efter midnatt och se vad som händer. :D
NiXPhoenix
2008-04-21, 19:31
Kolla upp varför den gör sådär också kanske? Du har kanske fått in något på datorn du inte vill ha där.
låter ju som de där gamla fjärrstyrningsprogrammen som funkade i win95/98.
Var populärt på rätt många skolor, där jag gick uppdaterade it-läraren illa kvickt så att det inte skulle gå att använda.
novaline
2008-04-21, 19:34
låter ju som de där gamla fjärrstyrningsprogrammen som funkade i win95/98.
Var populärt på rätt många skolor, där jag gick uppdaterade it-läraren illa kvickt så att det inte skulle gå att använda.
netbus
=)
ack så skoj man haft med det programet =)
Slartibartfast
2008-04-22, 20:09
Gaaaaahhh!! Den lever ännu fast jag avaktiverat den! Den kom just ut till hälften och åkte in igen! Den har varit betydligt lugnare dock, men ändå, Wtf!?
Who you gonna call!?
Annars tog man ju emot en fil back in the day och polarn sa "KOLLA NU" och tryckte ut brännaren åt en. Någonting kanske?
edit: pucknia
Gaaaaahhh!! Den lever ännu fast jag avaktiverat den! Den kom just ut till hälften och åkte in igen! Den har varit betydligt lugnare dock, men ändå, Wtf!?
Who you gonna call!?
http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/17757.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.