Visa fullständig version : Bästa musikvideorna.
Tricklev
2008-04-13, 23:49
Detta är tråden för era absoluta favorit musikvideosar, eller sådana ni helt enkelt minns starkt ifrån eran barndom/något, spelar ingen roll vad ni tycker om låten, det ska vara bra musikvideosar. (Musikvideo?)
Börjar med en av mina absoluta favoriter.
The Motorhomes - Into The Night, ja, vad är det att inte älska, en lugn och skön musikvideo om en man och hans hund, och rädslan över att något ska gå fel och drabba hunden, när den är ute i rymden. Oerhört fin och stark musikvideo för mig.
TZwJRU2Q_kI
Min absoluta favorit video är KoRn - Freak On A Leash.
Bara för att den är så jävla cool :)
K27d7Ut5bXo
Tricklev
2008-04-14, 11:58
Queen - We Will Rock you. Galet töntig musikvideo där dom står i en park och fryser medans dom stampar till melodin, och dom har på sig riktigt löjliga stövlar.
iikKzQwgBJc
Tricklev
2008-04-14, 12:00
Queen - I want to break free, Freddie utklädd som en kvinna som dammsuger, minns denna videon ifrån min barndom, bra skit.
EVYgRPfC9nQ
Bara att plusetta alla Queenvideor.
Mina favoriter är annars Foo Fighters för deras komiska inslag och att de bjuder på sig själva.
Denna gilla jag när jag var mindre, mest på grund av Will Smith tror ja.
PGFilK4Hjj4
Daft Punks videorna digga jag också.
Rellos_87
2008-04-14, 12:21
Red Hot Chili Peppers - Otherside
RaeF00sqW34
hahavaffan
2008-04-14, 14:06
Detta är tråden för era absoluta favorit musikvideosar, eller sådana ni helt enkelt minns starkt ifrån eran barndom/något, spelar ingen roll vad ni tycker om låten, det ska vara bra musikvideosar. (Musikvideo?)
Börjar med en av mina absoluta favoriter.
The Motorhomes - Into The Night, ja, vad är det att inte älska, en lugn och skön musikvideo om en man och hans hund, och rädslan över att något ska gå fel och drabba hunden, när den är ute i rymden. Oerhört fin och stark musikvideo för mig.
TZwJRU2Q_kIDet videon minns jag från när man var liten o tittade på MTV. En av mina favoriter då, tyckte så sjukt synd om hunden!
Claes Af Geijerstam, hette han så? Hade ett musikvideo program för hundra år sedan. Denna låten hade jag bandat på ett Video 2000 band (om någon mindes det videosystemet från Philips). Denna låten har ett starkt affektvärde på mig, älskade denna videon.
Boys of summer - Don Henley
1C0WneFp_aY
Denna låten har följt med från barndomen in till vuxendomen. Får fortfarande lite gåshud när jag hör inledningen.
Kayleigh - Marillion
cwNVfNc1IQM
Prodigy - Smack My Bitch Up
VNrhmbc0y_8
Chemical Brothers - Salmon Dance
kJEacTZmd7I
Chemical Brothers - Believe
c_IkUysQASQ
Är dom jag kommer på nu som jag tycker har balla videos
Det här är den första jag tänker på. :D
ApzPZgUwDaE
Fatboy Slim - Right here, right now
R795KiMD4zs
Det finns ont om bra musikvideos..
Det finns ännu ingen som slår denna för mig:
H4PN7Xbexq4
Beastie Boys - Sabotage
Eddie Vedder
2008-04-14, 14:52
Det videon minns jag från när man var liten o tittade på MTV. En av mina favoriter då, tyckte så sjukt synd om hunden!
Jag borde banna Tricklev för att han rivit upp sår som jag trodde har läkt. Jag tänker INTE se videon igen men bara den där suddiga stillbilden samt att jag hör låten i huvudet nu gör fanimej att jag börjar böla.*cry*
Men å andra sidan kan det ju inte bli så mycket bättre bevis på att en musikvideo gör intryck, så den har ju helt kart i denna tråd att göra på så sätt.
En annan uttjatad klassiker
qiSkyEyBczU
Black Hole Sun
En annan uttjatad klassiker
Black Hole Sun
+1 på den men den första videon jag kommer att tänka på av gamla favorit musikvideos är ändå den långa versionen av One, Metallica.
-j39ABZyzek
Scratch89
2008-04-14, 15:07
blink-182 - Always. Den är så jävla cool. Gillar att alla är sådär överdrivet snygga också.
qqHbLdoYZ2E
blink-182 - First Date. Jag älskar den här videon; den är mysig, rolig och jag hade en trevlig sommar när den här spelades på musikkanalerna.
1yaVVF7RX2g
Tricklev
2008-04-14, 15:12
Skönt att tråden tog fart tillslut.
Johnny Cash - Hurt.
Passande låt och video för mr Cash, oerhört stark, speciellt när June kliver ner för trappan, bra skit helt enkelt.
AO9dbmJ_2zU
Busta Rhymes - Gimme some mo busta rhymes
Idiotisk video, minns att jag diskuterade den med polarna när vi var små och den gick på tv, kan inte låta bli att älska den.
f2-PtYOjfcs
Dungen har coola videos imo.
KvQga1aeF6g
lazcRyy1jN8
strong-man
2008-04-14, 15:56
Denna e grym http://www.youtube.com/watch?v=JjDCUB9z8ps&feature=related
duenorth
2008-04-14, 15:58
Radiohead - Just
R5X7HKxpiQA
Beastie Boys - Body Movin'
OTQ3MNPxyfA
Beastie Boys - Body Movin'
[yt]OTQ3MNPxyfA[/yt.]
Det var så den satans videon hette, har sökt som fan efter den ett bra tag. T o m sökt på Beastie Boys utan att hitta, men det är så den heter. :p
Runda Grodan
2008-04-14, 16:53
Två fantastiska videos.
rxH39QlRuhg
og1HAkjOuL0
Marky Mark & The Funky Bunch - Good Vibrations
UnzgNAzquCw
reinholdsson
2008-04-14, 19:11
ice ice baby ;)
MxN_pbMOFk0
Jag plusettar johnny cash där ovan.
En av mina största favoriter är Starless Aeon av Dissection
5M3cT48qMd0
Den här videon har jag kollat säkert 100 gånger, den blir på något sätt så extrem om man vet lite om Jon Nödtveidt och hur starkt han kände för sin musik.
Sedan tycker jag att videon är extremt bra också, den rent av vibrerar.
cAp-MmGsF3c
En av mina favoriter. Den har allt, en bra låt, hårdrockare, eld och massa rock n' roll...:cool:
von huff
2008-04-14, 19:30
eBGIQ7ZuuiU
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.