Goddaniel
2008-03-28, 19:45
Jag och ett par kompisar håller på att planera lite inför någon kommande resa i sommar. Första alternativet är att bila till Danmark för att spela golf och att dricka sig lite öl. Alternativt två är att köra en lågbudgetsresa till St Tropez med Ryanair, mest för skojs skull. Hur tufft är de inte att säga att man har vart i Troppan liksom, eller hur Alex? Biljetten kostar ca en tusing just nu om man åker från London :)
Jag undrar nu om det finns någon på Kolozzeum som vet något om denna by. Det är ju inte direkt känt för att vara gratis att leva där men finns det möjligtvis något sketet motell i byns utkant där man kan bo någorlunda billigt? Nödlösningen är att ta med två tält och slå upp på passande plats.
Hur är det med matpriser osv där?
Ytterst tacksam för svar!
Jag undrar nu om det finns någon på Kolozzeum som vet något om denna by. Det är ju inte direkt känt för att vara gratis att leva där men finns det möjligtvis något sketet motell i byns utkant där man kan bo någorlunda billigt? Nödlösningen är att ta med två tält och slå upp på passande plats.
Hur är det med matpriser osv där?
Ytterst tacksam för svar!