handdator

Visa fullständig version : Stå upp pinkare?

YTS
2008-03-19, 11:16
En man bör stå upp och pinka, för ett optimal tömning av urinblåsan. Problemmet är att få kvinnor kan acceptera att städa efter en stå upp pinkare. Och allt fler män tvingas därför att sitta ner och pinka, med därmed följande bristfällig tömning av urinblåsan. Min lösning på problemmet är lika enkel som självklar. Ta en bit toapapper och börja med att torka rent runt sargen och därefter ev. stänk på golvet. Toan hålls snygg mycket längre och du kan fortsätta att stå pinka.

Givetvis är jag medveten om att män också bör städa toan, verkar dock som många män finner sig i att sittpinka för att slippa toa stöket.

JJ
2008-03-19, 11:17
Bra tips!

Gpajpen
2008-03-19, 11:19
Tydligen ska det vara bättre för prostatan att sitta än att stå, har ingen källa men vet att jag läst det på flera ställen oberoende.

mangs
2008-03-19, 11:22
Har också läst/hört att man skall sitta ner för att pinka optimalt. Själv står jag oftast upp men jag städar också toaletten i vårt hem.

På natten däremot kan det vara rätt soft att sitta ner och tömma blåsan.

ArcTiC
2008-03-19, 11:22
Tydligen ska det vara bättre för prostatan att sitta än att stå, har ingen källa men vet att jag läst det på flera ställen oberoende.

Hört samma sak men samtidigt verkar ståpink inte heller vara fel.
What gives?

bertbert
2008-03-19, 11:25
Men vafan lever du på stenåldern? Klart man städar efter sig?!? :confused:

Gpajpen
2008-03-19, 11:25
http://www.travelweekly.co.uk/blogs/070810-orly_owl-small.jpg

egge
2008-03-19, 11:31
Jag sitter alltid hemma.

mangs
2008-03-19, 11:32
Jag sitter alltid hemma.

Du kanske skulle behöva gå ut och ta lite frisk luft då och då. ;)

manko
2008-03-19, 11:35
Älskar YTS trådar, dom kommer från ingenstans med bra information. TY YTS

Handcuff
2008-03-19, 11:37
Älskar YTS trådar, dom kommer från ingenstans med bra information. TY YTS

Källkritisk?

Stoltz
2008-03-19, 11:40
Alltså, det här forumet har fan tips på allt i hela världen...

egge
2008-03-19, 11:42
Du kanske skulle behöva gå ut och ta lite frisk luft då och då. ;)

Jag visste att det skulle misstolkas. :D

YTS
2008-03-19, 11:54

Jo jag har också läst detta, men eftersom jag provat bägge metoderna anser jag att jag borde veta mer om detta än vad ev. kvinnliga forskare kommit fram till. Skämt åsido, men ungefär så.

JJ
2008-03-19, 11:55
Jo jag har också läst detta, men eftersom jag provat bägge metoderna anser jag att jag borde veta mer om detta än vad ev. kvinnliga forskare kommit fram till. Skämt åsido, men ungefär så.

Hur har du provat och jämfört?

YTS
2008-03-19, 12:06

Så här stod det också i mitt inlägg:

Givetvis är jag medveten om att män också bör städa toan, verkar dock som många män finner sig i att sittpinka för att slippa toa stöket.

YTS
2008-03-19, 12:10

Japp! När man gör #2 och samtidigt pinkar, så är blåsan aldrig riktigt tömd, utan man kan pinka en bra skvätt till, när man rest sig (och vänt sig om).

Piranha
2008-03-19, 12:10
Jag väntar på Slarti guiden nu om optimal blåstömning. :D

Wennerberg
2008-03-19, 12:11
Keep em coming YTS :laugh: :laugh: :laugh:

pragmatist
2008-03-19, 12:12
Spelar ingen roll om man sitter eller står, urinblåsan blir lika tom och töms i ungefär samma takt.

Scand J Urol Nephrol. 2004;38(6):469-71.

tobbo
2008-03-19, 12:27
Var inte rädda för att greppa tag om lemen när ni pissar klart ni missar annars.

tjabon
2008-03-19, 12:29
I jämlikhetens namn, så måste jag påpeka att det numera finns attiraljer så
att även kvinnor kan stå upp och pinka:

www.shewee.com

*popcorn*

Yes
2008-03-19, 12:32
Ett annat genialt tips som jag lärde mig av en gammal idianhövding är att... sikta!

hultman
2008-03-19, 12:35
Japp! När man gör #2 och samtidigt pinkar, så är blåsan aldrig riktigt tömd, utan man kan pinka en bra skvätt till, när man rest sig (och vänt sig om).

Haaaaaha. YTS har suttit ned och kissat!

:D

rolf
2008-03-19, 12:43
Svårt att sitta ner och pissa efter ett mördarböjpass. Eller rättare sagt, svårt att ta sig upp sen.

Snafu
2008-03-19, 12:47
Är det här en troll-post? Ärligt alltså?

manko
2008-03-19, 12:48

Jag tror detta är seriöst :)

Stoltz
2008-03-19, 12:50

Nåja, vi behöver ju inte se troll överallt bara för att Z_bumbi varnat om det en gång. Skillnad på att trolla och göra en udda post, det har ju skett ganska ofta under årens lopp på det här forumet :)

egge
2008-03-19, 12:58

Torkar du dig innan eller efter? Eller har du en sån toa som sköljer automatiskt?

Motorbreath
2008-03-19, 13:03
Är det möjligt att vara pissnödig och göra #2 utan att pissa före eller samtidigt?

JJ
2008-03-19, 13:16

Ok, jag ska testa. Men jag kan nästan svära på att det kommer att vara tomt. Du kanske sitter snett eller något, har du uteslutit det?

Müller
2008-03-19, 13:17
kom på världens grej idag, ett sätt för att inte pissa utanför.
Huden längst fram på penisen sitter inte riktigt fast, utan livsfara kan du dra tillbaka den och fram kommer ett kikarsikte typ.

rolf
2008-03-19, 13:18
Huden längst fram på penisen sitter inte riktigt fast, utan livsfara kan du dra tillbaka den och fram kommer ett kikarsikte typ.

"Kikarsikte" :laugh:

JJ
2008-03-19, 13:19

Tittar du in i det siktet samtidigt som du pissar menar du?

Nitrometan
2008-03-19, 13:21
Klart han har. YTS är seriös. Han har provat båda i 20 år och jämfört effekten på prostatan.

JJ
2008-03-19, 13:22
Klart han har. YTS är seriös. Han har provat båda i 20 år och jämfört effekten på prostatan.

Hans erfarenheter gör helt klart nytta, ja.

Mats Loefstroem
2008-03-19, 13:30
Att kissa stående ger ju en känsla av världsherravälde och det är klart att det upprör en del att det är så.

Jag har länge ansett att myter om att män borde göra si eller så i samband med att de halar ut sin Petter-Nicklas sprids av illvilliga och mansfientliga människor.

Att man sedan sköter hygieniska frågor på ett bra sätt är givetvis en självklarhet. Sedan undrar jag givetvis om titeln till tråden är en uppmaning - "stå upp pinkare" - eller ska ge en bild av en ny sort offentliga artister, så kallade "stand-up-pinkers"?

Scratch89
2008-03-19, 13:33
Tittar du in i det siktet samtidigt som du pissar menar du?

:laugh: :laugh: Jag tror jag dör!

JJ
2008-03-19, 13:33
Att kissa stående ger ju en känsla av världsherravälde och det är klart att det upprör en del att det är så.

Jag har länge ansett att myter om att män borde göra si eller så i samband med att de halar ut sin Petter-Nicklas sprids av illvilliga och mansfientliga människor.

Att man sedan sköter hygieniska frågor på ett bra sätt är givetvis en självklarhet. Sedan undrar jag givetvis om titeln till tråden är en uppmaning - "stå upp pinkare" - eller ska ge en bild av en ny sort offentliga artister, så kallade "stand-up-pinkers"?

Man kanske kan koppla sittpinkandet till lägre testonivåer rent av?

Mats Loefstroem
2008-03-19, 13:36

Abso-fuckin-lutely!

jwzrd
2008-03-19, 13:42

De beror på om man tittar i siktet eller inte.

JJ
2008-03-19, 13:49
Ingen som är skitnödig och kan verifiera informationen? Själv laddar jag med mat, men det verkar trögt.

Baan
2008-03-19, 13:53
Ok, jag ska testa. Men jag kan nästan svära på att det kommer att vara tomt. Du kanske sitter snett eller något, har du uteslutit det?

Jag kan bekräfta att det är ett förekommande fenomen, man bajspissar och reser sig upp, fem minuter efteråt kan man pissa igen (eller direkt).

JJ
2008-03-19, 13:55
Jag kan bekräfta att det är ett förekommande fenomen, man bajspissar och reser sig upp, fem minuter efteråt kan man pissa igen (eller direkt).

Varför händer det aldrig mig skojsiga saker:(

Baan
2008-03-19, 13:59
Varför händer det aldrig mig skojsiga saker:(

Jag pissar å andra sidan fyrtioelva gånger per dag p.g.a. för mkt vattentdrickande, koffein och allmän jävulskap. Tror du ska vara glad om du snittar en pissession på tre/fyra timmar. :/

Cilia
2008-03-19, 14:06
Jag förstår inte att vuxna män inte kan pricka rätt.
Hur jävla svårt kan det vara?

foxx
2008-03-19, 14:07
Bara jag som föredrar att sitta och pissa? Hatar fan att stå upp. :P

jwzrd
2008-03-19, 14:08

Lika svårt som för kvinnor att hålla munnen stängd?

Cilia
2008-03-19, 14:10
Lika svårt som för kvinnor att hålla munnen stängd?
det klarar ju inte ni män heller.
dubbelkass asså

jwzrd
2008-03-19, 14:11
det klarar ju inte ni män heller.
dubbelkass asså

Nej men vi har en varsin penis så vi vinner iallafall!

Snafu
2008-03-19, 14:12

Utan att gå in för mycket i detaljer så beror det nog lite på snorren också, förutom slarv och fylla dvs.

Mycket förhud - mer skvitter.
Mindre förhud - oftast rakare.

Danny Devito
2008-03-19, 14:18
Utan att gå in för mycket i detaljer så beror det nog lite på snorren också, förutom slarv och fylla dvs.

Sen varierar ju strålens "styrka" ibland också. Och då blir det ännu svårare att sikta.

tobbo
2008-03-19, 14:20

Får väll dra bak förhuden då.

Snafu
2008-03-19, 14:21
Får väll dra bak förhuden då.

Nu är väll många rätt lata, vissa har för mycket förhud och vissa inser inte att strålen inte har en "free passage".

Cilia
2008-03-19, 14:23
Nej men vi har en varsin penis så vi vinner iallafall!
det var ju där ni började att tappa mark!

Nu är väll många rätt lata, vissa har för mycket förhud och vissa inser inte att strålen inte har en "free passage".
tror du slog huvudet på spiken eller om det var penisen.
vill man så kan man

tobbo
2008-03-19, 14:26

Efter att missat ett 100tal gånger borde man förstå.

Gpajpen
2008-03-19, 14:26
+1

Dessutom vet väl dom flesta vilken vetenskap det kan vara att kissa något sånär rumsrent efter äventyrs-marinering. Förhud eller ej.

Dumleman
2008-03-19, 14:28
Hanen måste ju pinka in reviret. Tänk om en annan hane kommer på besök och toan är inte helt gul ja då tror hanen att det är fritt fram.

Snafu
2008-03-19, 14:29
det var ju där ni började att tappa mark!

tror du slog huvudet på spiken eller om det var penisen.
vill man så kan man

Alltså det här med piss fel plats i toaletten är en vetenskap:

1. Nytt piss är naturligtvis väldigt blött och syns inte lika bra som intokat piss. Således ser inte förövaren det hela lika bra. Den efterföljande besökaren kanske gör det.
2. Män är längre än kvinnor. Ni ser därför pisset bättre. Sen skall ni ju alltid dit och fippla med locket hursomhelst, således måste ni buga er vid locköppnande eller åtminstone titta på toaletten på ett helt annat sätt.
3. Jag misstänker även att gult mot vitt är en färg kvinnor kan urskilja bättre än män. Kvinnor har bättre färgseende (främst då skillnader i paletter, så att säga).
4. En stark drivkraft är nog dock att män helt enkelt inte bryr sig i andras toaletter, lika litet som de bryr sig om sin egen iofs kanske.

tjabon
2008-03-19, 14:30

Torkar du dig innan eller efter? Eller har du en sån toa som sköljer automatiskt?

Om man inte är speciellt blyg av sej, så kan man sitta bredbent när man
torkar sej för att sedan avsluta torkningen med att trycka in pappret
riktigt långt med ett finger. På så sätt, så får man ut dom allra sista
kiss-dropparna...... (ibland är det riktigt skönt också)

:D

pragmatist
2008-03-19, 14:33
För övrigt kan jag upplysa om att Islam tillåter både stående och sittande kissning, ifall någon var oklar över det och var rädd för att göra fel (och få en fatwa på sig).

Cilia
2008-03-19, 14:33
Alltså det här med piss fel plats i toaletten är en vetenskap:

1. Nytt piss är naturligtvis väldigt blött och syns inte lika bra som intokat piss. Således ser inte förövaren det hela lika bra. Den efterföljande besökaren kanske gör det.
2. Män är längre än kvinnor. Ni ser därför pisset bättre. Sen skall ni ju alltid dit och fippla med locket hursomhelst, således måste ni buga er vid locköppnande eller åtminstone titta på toaletten på ett helt annat sätt.
3. Jag misstänker även att gult mot vitt är en färg kvinnor kan urskilja bättre än män. Kvinnor har bättre färgseende (främst då skillnader i paletter, så att säga).
4. En stark drivkraft är nog dock att män helt enkelt inte bryr sig i andras toaletter, lika litet som de bryr sig om sin egen iofs kanske.
bra tänkte men läser jag killarnas längd på det här forumet så är flera i min längd (168 cm) så ditt resonemang håller inte hela vägen.

för övrigt så märker ni väl när ni kissar fel under tiden?

tobbo
2008-03-19, 14:35
bra tänkte men läser jag killarnas längd på det här forumet så är flera i min längd (168 cm) så ditt resonemang håller inte hela vägen.

Generellt sätt så är ju killarna längre.

Och ja märker iaf om jag missar och tar bort det ofc. Beror väll kanske lite på i vilket tillstånd man är i, men oftast.

Snafu
2008-03-19, 14:37

Nepp, inte alltid. Eller väldigt sällan faktiskt. Ett par droppar här och där syns knappt i luften, men på en yta när dom liksom flyter ut syns dom desto mer.

Additional info: Särskilt inte när man är sådär grymt pissnödig att man liksom bara tittar uppm i taket, blundar och drömmer sig iväg. Sen pissar ju vissa på sidorna av toaletten, alltså för att det skall låta mindre, och då ökar ju risken tiofaldigt. Det mest hygieniska, och högljudda, är att pissa mitt i men det kräver sin man att skita i omgivningen, så att säga. Jag drar mig för det hela, det är så barbariskt.

Trance
2008-03-19, 14:38

Men då är det ju försent och att städa är kvinnogöra. Jag tror helt enkelt inte du förstår hur svårt det kan vara, det är som att rida en tjur. Även om du använder båda händerna så är det mer eller mindre omöjligt att kontrollera en vild best.

typ. Nej, men är jag på en riktigt toa och är riktigt full så sätter jag mig oftast ner. Jag är så artig.. och lite töntig. Låga testonivåer också förmodligen.

Tolkia
2008-03-19, 14:38
Det finns en historia om ett hotell där städet ruttnade på nedskvätta toalettutrymmen, varför man lät måla en svart prick i botten på toalettstolarna. Skvättandet minskade avsevärt.

Jag vet inte om detta är sant, eller om det är en vandringssägen. Jag misstänker dock att knepet skulle fungera.

Trance
2008-03-19, 14:39
Det finns en historia om ett hotell där städet ruttnade på nedskvätta toalettutrymmen, varför man lät måla en svart prick i botten på toalettstolarna. Skvättandet minskade avsevärt.

Jag vet inte om detta är sant, eller om det är en vandringssägen. Jag misstänker dock att knepet skulle fungera.

Finns på vissa små pissoarer (de där enpersonerns vad de nu kallas), en liten fluga som man kan sikta på. Mycket trevligt.

Snafu
2008-03-19, 14:40

Pissoarerna på flygplatsen utanför Amsterdam har en liten fluga ditmålad (som ser rätt naturtrogen ut). De första gångerna, när jag fortfarande var lurad, pissades det jävligt hårt på flugorna i hopp om att skjuta ner dom. Det funkar nog.

JJ
2008-03-19, 14:41

Det finns flugor ditmålade i vissa pissoarer i samma syfte.

tobbo
2008-03-19, 14:42
Additional info: Särskilt inte när man är sådär grymt pissnödig att man liksom bara tittar uppm i taket, blundar och drömmer sig iväg. Sen pissar ju vissa på sidorna av toaletten, alltså för att det skall låta mindre, och då ökar ju risken tiofaldigt. Det mest hygieniska, och högljudda, är att pissa mitt i men det kräver sin man att skita i omgivningen, så att säga. Jag drar mig för det hela, det är så barbariskt.

Haha, jag kissar alltid på sidan så det inte ska låta. Det har tagit år av teknikträning, jag kan nästan hantera tekniken fulländligt nu.

Chris
2008-03-19, 14:56
Haha, jag kissar alltid på sidan så det inte ska låta. Det har tagit år av teknikträning, jag kan nästan hantera tekniken fulländligt nu.

OMG ju högre gurgel från det kissbombaderade vatten destu manligare. Det ska låta i hela huset. grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU???? Huset GUNGAR!!! Grannarna flyger mot väggarna för att lyssna....

Hades
2008-03-19, 15:00
Snafu: Av ren nyfikenhet - har du heltäckningsmatta på din hemtoalett? Det är ju rätt vanligt på de brittiska öarna. Sjukt fräscht.

jwzrd
2008-03-19, 15:01
OMG ju högre gurgel från det kissbombaderade vatten destu manligare. Det ska låta i hela huset. grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU???? Huset GUNGAR!!! Grannarna flyger mot väggarna för att lyssna....

AHAHahahhahaHAHAhahaa!!11 Snorren är en mäktig hästsko!

Snafu
2008-03-19, 15:01
Snafu: Av ren nyfikenhet - har du heltäckningsmatta på din hemtoalett? Det är ju rätt vanligt på de brittiska öarna. Sjukt fräscht.

Faktiskt inte, kakelgolv i hela huset. Jag gillar faktiskt heltäckningsmattor. Varmt och skönt :)

jwzrd
2008-03-19, 15:02
Faktiskt inte, kakelgolv i hela huset. Jag gillar faktiskt heltäckningsmattor. Varmt och skönt :)

Till en början ja. Sen blir det mest kallt och vått :/

bertbert
2008-03-19, 15:04

Gahhhahahaha! :laugh:

Full pott x2!!!!

Snafu
2008-03-19, 15:06

Då har du för bra golv. I england kan man lita på att det finns utrymme mellan plankorna under, så det rinner ner i taket nedanför ser du.

spange
2008-03-19, 15:14

måste bara lyfta fram att detta kan vara den roligaste posten jag läst på detta forum, jag funderar starkt på att skaffa min första signaturtext just nu:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Krampus
2008-03-19, 15:18
En man bör stå upp och pinka, för ett optimal tömning av urinblåsan. Problemmet är att få kvinnor kan acceptera att städa efter en stå upp pinkare. Och allt fler män tvingas därför att sitta ner och pinka, med därmed följande bristfällig tömning av urinblåsan. Min lösning på problemmet är lika enkel som självklar. Ta en bit toapapper och börja med att torka rent runt sargen och därefter ev. stänk på golvet. Toan hålls snygg mycket längre och du kan fortsätta att stå pinka.

Har någon tvingat dig till något du inte ville när du var liten?

jwzrd
2008-03-19, 15:20
Då har du för bra golv. I england kan man lita på att det finns utrymme mellan plankorna under, så det rinner ner i taket nedanför ser du.

Jag förstår. Det har med ert hierarkiskt orienterade sätt att betrakta män och deras kissepinnar förstår jag?

Nitrometan
2008-03-19, 15:22
Brukar det inte finnas heltäckningsmatta även i badrummen i England? Då tar väl den hand om sånt?

Snafu
2008-03-19, 15:24
Jag förstår. Det har med ert hierarkiskt orienterade sätt att betrakta män och deras kissepinnar förstår jag?

Nej, du får anlägga ett klassperspektiv på det hela. Working class står naturligtvis upp. Higher classes, sitter i högre grad.

Snafu
2008-03-19, 15:26
Brukar det inte finnas heltäckningsmatta även i badrummen i England? Då tar väl den hand om sånt?

Jopp, och det är en ypperskt utmärkt uppfinning för det är fanimig KALLT på golven i England. Flickvännens hus, som är cirka 15 år gammalt, där blir väggarna smällkalla på vintern. Det finns typ ingen isolering.

Nitrometan
2008-03-19, 15:29
Jopp, och det är en ypperskt utmärkt uppfinning för det är fanimig KALLT på golven i England. Flickvännens hus, som är cirka 15 år gammalt, där blir väggarna smällkalla på vintern. Det finns typ ingen isolering.
Det känns som om man åtgärdar problemet på fel sätt. Isolering och golvvärme verkar vara en mycket bättre lösning. Istället för att bara åtgärda det omedelbara problemet, själva uppvärmingsproblemet kvarstår ju.

P.S. Din flickväns hus? Får du bo i hennes hus? Då är hon inte riktigt så elak som jag trodde.

bertbert
2008-03-19, 15:32

Har man inte vattenrören på utsidan också, för då är de lättare att byta när vattnet fryser? *gah!* :smash:

Snafu
2008-03-19, 15:33
Det känns som om man åtgärdar problemet på fel sätt. Isolering och golvvärme verkar vara en mycket bättre lösning. Istället för att bara åtgärda det omedelbara problemet, själva uppvärmingsproblemet kvarstår ju.

P.S. Din flickväns hus? Får du bo i hennes hus? Då är hon inte riktigt så elak som jag trodde.

Nej naturligtvis bor jag inte där. Att flytta ihop finns inte på tapeten heller.

Det är bara kallt sissådär en månad om året, således är det kanske inte värt den extra kostnaden att isolera etc. Nu börjar iofs folk isoleara sina hus bättr e pga Al Gore.

Hon är fortfarande elak.

Snafu
2008-03-19, 15:34
Har man inte vattenrören på utsidan också, för då är de lättare att byta när vattnet fryser? *gah!* :smash:

Nu fryser iofs vattnet inte i England direkt. Men visst är det på utansidan. En sån där grej man reagerar på när man först kommer hit, sen är det bara att acceptera. Det funkar ändå.

bertbert
2008-03-19, 15:35
Nu fryser iofs vattnet inte i England direkt. Men visst är det på utansidan. En sån där grej man reagerar på när man först kommer hit, sen är det bara att acceptera. Det funkar ändå.

Det har hänt att det har fryst...

egge
2008-03-19, 15:40
För övrigt kan jag upplysa om att Islam tillåter både stående och sittande kissning, ifall någon var oklar över det och var rädd för att göra fel (och få en fatwa på sig).

Har araber gylf på sina kroppslakan? Annras är det en jäkla massa tyg att hålla reda på så då är det förståeligt om det skvätter lite bredvid.

snafu: Jag tycker det skvätter mer om man siktar rakt i pölen. iofs har jag problem med vitt/gult seende så jag kan ju inte vara riktigt säker.

Stoltz
2008-03-19, 15:48

Märks att du inte har penis, du har ju inte alls tagit i åtanke alla penisvariabler som existerar. Tänk om den är sned? Då måste man ju för fan vara matematiker för att kalkylera skiten, beroende på hur kallt/varmt det är i rummet. Ju mindre den krympt pga kylan, desto mindre svängradie, desto bättre sikte. Egentligen borde alla med sned penis pissa i kylskåpet.

Jajävlar Chris :D

Whistler
2008-03-19, 16:20
Jag väntar på Slarti guiden nu om optimal blåstömning. :D

Youtube-video? :Virro

Btw så har jag upptäckt en ny smiley, ergo måste jag använda den nu: *mini

PowPow
2008-03-19, 16:23
Finns på vissa små pissoarer (de där enpersonerns vad de nu kallas), en liten fluga som man kan sikta på. Mycket trevligt.

Första gången jag såg en sådan trodde jag att det var en geting, och rädd för getingar som jag är så slutade med att jag pissade så gott som överallt. Förutom i pissoaren /=

Batman
2008-03-19, 20:02
vafan ! Hur kan alla missa det helt uppenbara ?

Vi missar inte! det är strålen som skvätter och tappar droppar på vägen ner till toan.
Precis samma princip som när man vattnar med en vattenslang, alla droppar kommer inte hela vägen fram.
När strålen träffar marken/vattenytan/toakanten osv så skvätter det.

Danny Devito
2008-03-19, 20:24
vafan ! Hur kan alla missa det helt uppenbara ?

Vi missar inte! det är strålen som skvätter och tappar droppar på vägen ner till toan.
Precis samma princip som när man vattnar med en vattenslang, alla droppar kommer inte hela vägen fram.

+1 ffs!

Lepras
2008-03-19, 20:38
Men hur gör Six Pack Jack?:confused:

jwzrd
2008-03-20, 16:38
Ingen som är skitnödig och kan verifiera informationen? Själv laddar jag med mat, men det verkar trögt.

BUMP!

Finns det något att rapportera?

Chris
2008-03-20, 16:43
Jag har laddat med en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!! Återkommer med resultat.

Cilia
2008-03-20, 21:09

pfftt BS!!!
det fryser visst i England. Inte lika brutalt som här men visst faan har ni frost etc.
Problemet med Storbritanien är att dom tror att dom bor vid medelhavet. Det är min fasta övertygelse. Det är bara att kolla på hur dom bygger hus och klär sig. tittar man på kartan är det typ samma breddgrad som Sverige.

Det kanske inte behövs så mycket isolering där du bor men i många delar gör det det. Jäklar va kallt det kan bli och värme som bara är på under vissa klockslag. Dom har så mycket att lära.

Många som har massa ursäkter för varför män inte kan träffa rätt i toaletten. Men ni kissar ju för tusan dagligen. Hur många år kan det ta att lära sig? Jag tror på Snafus förklaring att ni blir disträa och tittar på annat. Lär er koncentrera er istället så länge ni inte klarar att göra två saker samtidigt.

tntballe
2008-03-20, 21:12

pfftt BS!!!
Många som har massa ursäkter för varför män inte kan träffa rätt i toaletten. Men ni kissar ju för tusan dagligen. Hur många år kan det ta att lära sig? Jag tror på Snafus förklaring att ni blir disträa och tittar på annat. Lär er koncentrera er istället så länge ni inte klarar att göra två saker samtidigt.

hur ska man lära strålen att behålla alla droppar.

Cilia
2008-03-20, 21:24
hur ska man lära strålen att behålla alla droppar.
det behöver ni väl inte men efter ett par år måste det gå och hitta en teknik?
provat att i slutet luta dig framåt lite så den är över?
då borde den droppa rätt

tntballe
2008-03-20, 21:31
det behöver ni väl inte men efter ett par år måste det gå och hitta en teknik?
provat att i slutet luta dig framåt lite så den är över?
då borde den droppa rätt

jo, men med det enorma tryck som blir så skvätter det även åt sidorna.

bertbert
2008-03-20, 21:33

Alltså hallå dra nu inte alla över en kam! *grr*

Cilia
2008-03-20, 21:36
jo, men med det enorma tryck som blir så skvätter det även åt sidorna.
jag kan kontrollera hur "hårt" jag ska kissa, kan inte ni det?

Alltså hallå dra nu inte alla över en kam! *grr*
det finns ett fåtal undantag.

tntballe
2008-03-20, 21:50
jag kan kontrollera hur "hårt" jag ska kissa, kan inte ni det?

Jo, men vägrar hålla emot när jag ska pissa. Tar ju bort hela njutningen.

Kan inte tänka mig att så många missar när dom pissar, fast kan erkänna att det hänt vid fylla och/eller när herr penis står givakt.

Men det är ju undantagsfall.

Lepras
2008-03-20, 23:24
Testade att "ståpissa" efter jag "sittpissat" idag,,fick ut 10-20cl till ;)