Andyh
2003-05-20, 22:57
nu närmar sig studentveckan och alla festerna, då det givietvis kommer förekomma en del alkohol eller rättare sagt jag kommer råsupa. Detta är inte direkt positivt för min deff. Jag har sen sportlovet skurit ner på supandet och enbart druckit nån enstaka gång till (4ggr kanske, max). under sportlovet var jag i frankrike och åkte skidor en vecka. där blev det oxå ett rikligt intag av alkohol, men trots det gick jag ner 4kilo under den veckan. jag vill nu fråga hur jag ska göra för att iaf stå stilla i vikt helst minska under studenten. jag bryr mig inte om måttlig muskelförlust. så länge jag även tappar fett.
under skidåkningen blev kosten VÄLDIGT dålig. Jag kladdar snabt ihop vad det blev under en dag, skidor åktes det mellan 9-10 till 16-17
frukost: 30-40cm baguette med massor med ost, 0,5l mjölk
lunch: samma som frukost( fast ungefär varannan dag eftersom man va ute å åkte)
middag: 2port pasta med tomatsås eller ost.
kvällen: 2-3liter + starköl 2-3dl vodka + några glas vin.
så vad är era råd för att tappa så mycket fett som möjligt trots att man dricker mycket sprit. att jag tappar muskler bryr jag mig inte så mycket om.
tacksam för svar
under skidåkningen blev kosten VÄLDIGT dålig. Jag kladdar snabt ihop vad det blev under en dag, skidor åktes det mellan 9-10 till 16-17
frukost: 30-40cm baguette med massor med ost, 0,5l mjölk
lunch: samma som frukost( fast ungefär varannan dag eftersom man va ute å åkte)
middag: 2port pasta med tomatsås eller ost.
kvällen: 2-3liter + starköl 2-3dl vodka + några glas vin.
så vad är era råd för att tappa så mycket fett som möjligt trots att man dricker mycket sprit. att jag tappar muskler bryr jag mig inte så mycket om.
tacksam för svar