handdator

Visa fullständig version : Var är solen? Skit i det jag letar upp den!

martin_vbg
2008-03-16, 17:27
Tjohopp! Tentorna är klara och nu fick jag ett grymmt sug att sticka iväg ifrån den här skiten.

Nu till frågan, hur får man tag i en riktigt billig sista minuten resa? Jag har kollat runt på nätet och det finns litegrann men jag antar att det finns en hel del knep för att hitta något bra.

En tanke som slagit mig är att kanske ringa någon resebyrå och fråga om de har någon resa samma dag billigt som tusan.

Om man bara tar en flygstol är det isf. svårt att få tag i hotell?

Många frågor på en gång och hoppas på många svar. :)

qwerty1
2008-03-16, 17:55
Hotell är oftast rätt lätt att hitta på plats. Brukar inte vara några som helst problem, är det ena fullt är det bara att gå till nästa. Man hittar om man vill/har ork.

martin_vbg
2008-03-16, 18:08
Hotell är oftast rätt lätt att hitta på plats. Brukar inte vara några som helst problem, är det ena fullt är det bara att gå till nästa. Man hittar om man vill/har ork.

En motfråga då, vad brukar hotell kosta om man köper på plats? Brukar det vara samma pris som om man tar det via nätet, finns det chans att pruta? :)

Kryss
2008-03-16, 19:34
Det kanske lättare att säga vad det kostar om du börjar med att specificera vilken världsdel du tänker åka till...

qwerty1
2008-03-20, 18:57
Hade du tänkt Thailand eller så långt bort - så går det att pruta om du är duktig. Blir nog svårare i europa..