Visa fullständig version : Mr. Olympia tränar Axlar
Mass-Tech
2008-03-14, 18:19
BzqdRqILmZg
Ser ut som han har en egen liten Jay Moore:D
Finns hela filmen på YouTube nu? :p
Mass-Tech
2008-03-14, 18:24
Finns hela filmen på YouTube nu? :p
Nej, det här var sista delen i serien.
Man kan köpa hela DVD här:http://www.jaycutler.com/photos/store.htm
Dåligt ROM och inget lodrätt ryggstöd - hur fan hade han tänkt bli grov? Va? VA? VA? VA?
ASroma83
2008-03-14, 18:32
MIdjan ser lite mindre ut. Jag tippar på 115 cm.
Dåligt ROM och inget lodrätt ryggstöd - hur fan hade han tänkt bli grov? Va? VA? VA? VA?
Mer och bättre aas är nyckeln. Stfu.
Otto GROV
2008-03-14, 18:53
Är detta en ny film?
Han ser otroligt köttig å stor ut vart fall.
Inga dåliga rep till ådror som ploppar fram på främre delta ;), och då är det ändå Jay Cutler vi snackar om! Jay Cutler och vaskularitet går ju inte ihop!!
Mer och bättre aas är nyckeln. Stfu.
+1 stfu, ryggstöd eller aas är sanningen, det är bara o välja!
en 8-10 reps på vad e det? 65kgs hantlar? Det är hyfsat :) Och så jekla dålig ROM är det inte, hans träningspartners ROM är väl inte den bästa, men Jay körde ju helt ok.
Som vanligt får jag länka en film från styrkelyftsvärlden på exempel på ROM innan Timme klagar:
http://www.youtube.com/watch?v=sl1XrHeG1WI
Som tidigare kan vi notera att Jay kör striktare, är starkare och har fått mer muskelmassa än styrkelyftaren.
Runda Grodan
2008-03-15, 10:40
en 8-10 reps på vad e det? 65kgs hantlar? Det är hyfsat :) Och så jekla dålig ROM är det inte, hans träningspartners ROM är väl inte den bästa, men Jay körde ju helt ok.
Som vanligt får jag länka en film från styrkelyftsvärlden på exempel på ROM innan Timme klagar:
http://www.youtube.com/watch?v=sl1XrHeG1WI
Som tidigare kan vi notera att Jay kör striktare, är starkare och har fått mer muskelmassa än styrkelyftaren.
Anledningen till att Jay ser grövre ut än styrkelyftaren beror till stor del på att Jay är såpass brun - det får ju musklerna att se större ut. Mycket imponerande resultat i båda filmerna dock...
Eddie Vedder
2008-03-15, 10:56
Det märks att han försöker vara mer "Coleman-aktig" nuförtiden, nu när han är nummer ett måste han ju bjuda lite mer på sig själv åtminstone.;) Ascoolt att se såna här filmer, sjukt snygga skor har Cutler också.:thumbup:
Bra tryck. Jag undrar hur ofta dom får byta hantlar på Golds ;)
Viktor_Balck
2008-03-15, 12:36
Så du menar att han inte blivit större om han kör med a full range of motion? (Timme från Viktor_Balcks konto)
D angelo
2008-03-15, 12:52
Han är ju skit grov så man kan ju inte argumentera emot det, men är det för han är så köttig han inte kör i hela rörelseomfånget?
Så du menar att han inte blivit större om han kör med a full range of motion? (Timme från Viktor_Balcks konto)
Jag tror han kör för lite tung böj, bänk, mark för att någonsin bli grov. :(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.