Visa fullständig version : Blir ni glada när ni ser att någon har citerat er i signaturen?
Tricklev
2008-03-12, 12:59
Ja, frågan ställer sig själv, blir ni?
Som trådskapare kan jag väl börja, jadå, lite humoristiskt och smickrande finner jag det allt att vara.
shut teh face
2008-03-12, 13:00
Det är ingen som har mig i signaturen = pwnd. :(
hehe ja det är lite roligt. ;)
shut teh face
2008-03-12, 13:02
hehe ja det är lite roligt. ;)
kaxig?
kaxig?
jag? aldrig *kissass*
shut teh face
2008-03-12, 13:03
jag? aldrig *kissass*
ha mig i din signatur då :n00b
ha mig i din signatur då :n00b
ge mig exempel på vad som är värt en signaturplacering? ;)
Visst skulle det vara lite kul men jag har blockerat signaturer så jag skulle ju aldrig se det.
LadyInsane
2008-03-12, 13:17
Tror inte det har hänt mig.
*cry* *cry* *cry* *cry* *cry*
Ingen har mig i sin signatur QQ
shut teh face
2008-03-12, 13:25
ge mig exempel på vad som är värt en signaturplacering? ;)
Roses are red, violets are blue, i am handsome what the hell happend to you?
:)
shut teh face
2008-03-12, 13:26
:banned
:furious:
:furious:
:devil: prata med smileys ftw!
Bra spam shut/lec. :D
Beror väl på vad det är som quotas, men ja, kan inte säga att jag bryr mig nämnvärt oavsett.
Whistler
2008-03-12, 13:34
Det kan vara kul, men inte om det är en mening som när den ryckts ur sitt sammanhang får en annan innebörd.
Det kan vara kul, men inte om det är en mening som när den ryckts ur sitt sammanhang får en annan innebörd.
"Grabbarna med lite sämre attityd såg knappt att jag existerade när jag vägde runt 76kg, men nu på 86kg flyttar de på sig när man går genom lokalen."?
"Grabbarna med lite sämre attityd såg knappt att jag existerade när jag vägde runt 76kg, men nu på 86kg flyttar de på sig när man går genom lokalen."?
:laugh: :laugh:
Jag blir bara glad. Det händer sig dessutom ganska ofta att jag säger något som är påtagligt korkat. Skönt att sprida sinnessjukdomen =)
Whistler
2008-03-12, 19:59
newb123: Precis.
Scratch89
2008-03-12, 20:04
Jarå. Fast mattetalet som jag tänkte helt fel på har spridit sig som en löpeld. Det är pinsamt. :D
Ja, det är ganska roligt :) Har varit med i någons signatur 2-3 gånger, men den ene har slutat posta här tror jag, och Whistler bytte :( Dock var den Whistler hade mest komplimerande mot honom :)
Host host.. :)
Ja, det hade jag (om jag själv gillade mitt citat).
jadå, lite humoristiskt och smickrande finner jag det allt att vara.
+1
MasterChief
2008-03-12, 20:27
Ja, det gör mig faktiskt lite glad. Men oneliners är inte min starka sida.
Sen är det kul att läsa andras signaturer. Till exempel skaparn och jwzrd brukar ju plocka upp en del guldkorn likväl som de är grymma "oneliners"-byggare själva.
Har bara sett det en gång, det var en beskrivning av mina tuttar. Så hmnja, glad? Kanske mer lite smått rosa kinder och himlande ögon ang min stora trut. *whistle*
Jag är någon som citerar inte blir citerad...nope, den dagen har jag säkert formulerat mig så korkat att om någon rycker det ur sitt sammanhang - verkligen kommer att låta ännu er korkat.
Ingen har mig i sin signatur QQ
Tricce: Din signatur är helt underbar! Lacket i toppform *cupid*
klart att jag blir glad!
Lepras har ju en quote från mig. Så där lagom skruvad :Virro
Denna är också odödlig. Så bra :laugh:
Nitrometan
2008-03-12, 21:23
Spela roll. Huvudsaken att det är nåt roligt/fyndigt där.
minns de dagar när mina klavertramp låg för alla att beskåda i ingen mindre än jwzrds signatur.. det var tider det*cupid*
HookersUnited
2008-03-13, 00:02
Aldrig sett mig i någons signatur
Skulle väl vara kul. Men jag är inte så fyndig, så ingen vill ha mina texter :< LOL =(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.