Logga in

Visa fullständig version : Problem med webbshop


jesse
2008-03-11, 13:50
Jag har gjort beställning från en webbshop som säljer skor, men när jag nu skall kontakta dem för att jag bland annat har fått fel modell så får jag inget svar från dem. Efter en snabb search på google ser jag att det inte är första gången som de krånglar.
Är det någon här som har koll på vart man vänder sig ifall situationen kvarstår?
Vad kan man göra?

Edit: Den är svensk.

King Grub
2008-03-11, 14:08
Får du inget svar per telefon heller?

jesse
2008-03-11, 14:10
Får du inget svar per telefon heller?

Jag försökte ringa första gången idag, men fick inget svar, har skickat flertal mail innan. Jag kommer att försöka några dagar till men vill vara förberedd på vad jag kan göra annars.

Edit: Folk som har haft problem tidigare har tydligen inte fått svar trots upprepade mail o telefonsamtal.

egge
2008-03-11, 14:48
vad är det shop du har beställt dom ifrån. Kan vara bra att veta så man inte gör samma misstag.

jesse
2008-03-11, 14:59
BRANDOS.se är det, grejen är att jag köpte ett par skor av dem för ca 2 år sedan och då var supporten bra. Därför kände jag mig trygg när jag köpte nu senast, men när jag har kollat runt lite så verkar det flesta klagomålen kommit nu senaste året.

Rahf
2008-03-11, 15:00
Konsumentverket.

Aeis
2008-04-19, 21:30
Skriv vad som hänt på prisjakt.se samt pricerunner.