Visa fullständig version : Vilken av dessa kondomer är bäst?
lovejude
2008-03-04, 15:35
Hej,
Som vi alla kommer uppleva förr eller senare här i livet är det ett stort val, som vi alla måste välja. Höger eller vänster, ett svårt beslut som måste fattas*whistle*
Mitt stora val är att välja kondom inför nästa... you know... *flex*
Här är dessa alternativ, lämna gärna kommentarer osv:
Namnam - The Fragrant Condom
Mamba
Suki-suki
Okeido
Black Jack
Vilken av dessa ska jag välja? Vilka av dom är bäst?
Go hard - Go pro
//Mr. Runner*flex*
Jag har nog kört alla av dem och det spelar inte så stor roll när det händer lixom...
Mamba är den enda du ska undvika om du inte har väldigt liten Douglas.
rememberence
2008-03-04, 15:38
Visserligen är dom lite dyra att köpa allihopa, men prova dom?
tigerofsweden
2008-03-04, 15:38
Hur stor har du?
lyxrunk? :) inte? isf är de ju tunnare desto bättre..
så ta nån extra tunn om du vill att de ska vara så bra som möjligt för dig.. har ingen större koll på kondomer nu när man haft stadigt ett bra tag
Håller med om att ju tunnare desto bättre, har ingen aning om hur dom du nämner är. Är inte den där gröna, näcken, rätt tunn? Den som typ har lite knottror på sig?
De som har röd förpackning med massa kinestecken på är väldigt tunna.(Minns inte vad de heter.)
De som har röd förpackning med massa kinestecken på är väldigt tunna.(Minns inte vad de heter.)
cho-san va?
Animalistic
2008-03-04, 15:53
cho-san va?
det stämmer nog, har för mig de hette något med butterfly också, elelr så va de svenska och stog typ "fjärilstunna"
cho-san va?
Så heter de! Kan minns att de va bra då för 100 år sedan då man fick ligga regelbundet *cry*
lovejude
2008-03-04, 16:00
Hur stor har du?
Den är 19 cm när den är i toppform.. förstår ni? *flex*
Nej. Bild?
lovejude
2008-03-04, 16:01
Visserligen är dom lite dyra att köpa allihopa, men prova dom?
Pappa betalar *flex*
lovejude
2008-03-04, 16:02
Nej. Bild?
Ok, bild kommer snart!
Måste bara väcka Mr. Pl3xi först *whistle*
lovejude
2008-03-04, 16:03
lyxrunk? :) inte? isf är de ju tunnare desto bättre..
så ta nån extra tunn om du vill att de ska vara så bra som möjligt för dig.. har ingen större koll på kondomer nu när man haft stadigt ett bra tag
Mapa, tror ni att man runkar när man ligger bredvid den snyggaste tjej som man har någonsitt sett? (efter Machine_gun:em: )
lovejude
2008-03-04, 16:04
Den är som ditt lår?
Fattar inte va du menar, förklara dig! Tack! *flex*
Mapa, tror ni att man runkar när man ligger bredvid den snyggaste tjej som man har någonsitt sett? (efter Machine_gun:em: )
Bild?
This thread is useless without pics?
lovejude
2008-03-04, 16:08
Bild?
nja, tveksamt om man vågar visa upp bilder till dig Krampus, du verkar lite ord-kåt idag med dina ''bild?''*flex* (NO OFFENCE!)*whistle*
Jag ogillar nog cho-san minst.
Testa alla så får du lite erfarenhet på köpet också. Själv tycker jag minst om Mamba, gör för fan nästan ont att trä på.
Diggar för övrigt din signatur lovejude...
nja, tveksamt om man vågar visa upp bilder till dig Krampus, du verkar lite ord-kåt idag med dina ''bild?''*flex* (NO OFFENCE!)*whistle*
Nej, men du kan ju visa för de andra i tråden. Visst? :)
tigerofsweden
2008-03-04, 16:13
Ja gör en sidechest samtidigt och släng upp den i dagsformen :thumbup:
Ja gör en sidechest samtidigt och släng upp den i dagsformen :thumbup:
Det är ju henne som jag vill se.. Jag menar NI vill se..
tigerofsweden
2008-03-04, 16:26
Det är ju henne som jag vill se.. Jag menar NI vill se..
Det ena behöver väll inte utesluta det andra :naughty:
de va inte ett skämt jag lovar.. du fick ju trots allt ett BRA tips också
Nej, men du kan ju visa för de andra i tråden. Visst? :)
Ja, om Krampus lovar att inte titta in mer så lovar vi att inte skicka vidare bilden till honom. Deal?
Tricklev
2008-03-04, 16:41
Undvik Black Jack helt o hållet, maken till obekväm kondom har jag aldrig stött på, Black Jack är männens motsvarighet till att föda, undvik.
Ska finnas en i plast som ær helt læskigt tunn, skitbra. Kommer dock inte ihåg vad den heter.
Näcken var the shit back in the dizzay. Finns den inte längre?
Chosan funkar också.
Näcken var the shit back in the dizzay. Finns den inte längre?
Chosan funkar också.
Fan är det därför jag aldrig hittar den? Köper cho-san numera jag också. När jag är duktig pojke i alla fall *whistle*
Ska finnas en i plast som ær helt læskigt tunn, skitbra. Kommer dock inte ihåg vad den heter.
Vanlig plastfolie? :)
Jag har nog kört alla av dem och det spelar inte så stor roll när det händer lixom...
Mamba är den enda du ska undvika om du inte har väldigt liten Douglas.
Är den mindre!? Det förklarar varför den stoppade blodtillförslen när jag använde den. Har alltid trott den var i större lagat, pwn :(
CHO-SAN är bäst tycker jag, så är jag en liten perfektionist och tycker packetet är så underbart fint, ligger en oöppnad brevid mig, helt raka kanter och slät.
Asch såg att tejpen åkt av.
Ja har sådana "amerikanska" kondomer hemma...fyrkantiga förpackning. Dock är dom jävligt oanvända.
Är den mindre!? Det förklarar varför den stoppade blodtillförslen när jag använde den. Har alltid trott den var i större lagat, pwn :(
Jag vet iaf att diametern på den är ett par mm mindre än de andra så i omkrets kanske 1-0,5cm försvinner, yes blodtillförseln AJJJ :(
Zenith heter den.
En annan som är skön heter Royal, Spiralformad topp, ser läskig ut men är skön.
Damien Thorne
2008-03-04, 23:41
Här kan du läsa lite fakta om de olika kondomerna.
http://www.kondom24.se/kondomer/rfsu/
Viktor_Balck
2008-03-04, 23:55
Bild på det?
Bild på det?
På mig, ord-kåt) :)
vesterberg
2008-03-05, 00:11
Royal är riktigt fin, om man nu måste använda kondom
NiXPhoenix
2008-03-05, 00:14
CHO-SAN är bäst tycker jag, så är jag en liten perfektionist och tycker packetet är så underbart fint, ligger en oöppnad brevid mig, helt raka kanter och slät.
Asch såg att tejpen åkt av.
Hahaha, blir till o köpa ett nytt paket nu då. Men kan hålla med, förpackningen till dem är väldigt fin.
Ja har sådana "amerikanska" kondomer hemma...fyrkantiga förpackning. Dock är dom jävligt oanvända.
Du kan väl lyxrunka/ "lyxtillfredställa" dig själv med dem, ehh, lite annan känsla, bättre glid? Vad vet jag.
Prova alla och avgör själv vilken som är bäst. Mamba och Black Jack gillar jag inte värst mycket personligen. Mamba är för trång och Black Jack är bläck. Profil, Cho-San och Okeido är favvos. Ändå i stundens hetta spelar det egentligen nada rolly vad det är för märke, I don't care as long as it prevents.
Hahaha, blir till o köpa ett nytt paket nu då. Men kan hålla med, förpackningen till dem är väldigt fin.
Mm nästan så att jag bara köper för förpackningen :D
Fettecke
2008-03-05, 00:26
älska kramus i den här tråden...
hade jag fått hade jag använt cho-san på honom....
panzerpig
2008-03-05, 00:37
När jag var i Kroatien för några år sedan körde jag med nån durexkondom, minns inte vad den hette men jag tror den hade orange förpacknin. Förvånansvärt skön, mycket skönare än dom jag andra jag testat (profil, cho-san, osv, tror dom flesta "svenska")
I värsta fall får man la ta en ica-kasse och snöra åt med eltejp vid roten.
Annars funkar okeido mycket bra.
Lite sådär småkul ändå att alla verkar anse att mamba är för trång/liten när den bara är 1mm mindre i bredd = ca 0,314cm mindre i omkrets än de flesta andra kondomer som nämnts. Medan när det pratades om att någon ville ha kondomer som var åt andra hållet alltså större i en annan tråd blev bortskrattat med att "man kan trä en kondom över huvudet" bla bla ;)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=2644835&highlight=falukorv#post2644835
Ignatius72
2008-03-05, 09:09
Lite sådär småkul ändå att alla verkar anse att mamba är för trång/liten när den bara är 1mm mindre i bredd = ca 0,314cm mindre i omkrets än de flesta andra kondomer som nämnts. Medan när det pratades om att någon ville ha kondomer som var åt andra hållet alltså större i en annan tråd blev bortskrattat med att "man kan trä en kondom över huvudet" bla bla ;)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=2644835&highlight=falukorv#post2644835
Folk måste ha gigantiska organ, det ryms ju säkert 10 l vatten i en kådis, 9,99 i en mamba då..... Det är ju nästan så att man måste kuta iväg och köpa mamba bara för att se om det är någon (märkbar) skillnad.
lovejude
2008-03-05, 09:54
Angel försöker ragge upp killar från kolo *flex*
Folk måste ha gigantiska organ, det ryms ju säkert 10 l vatten i en kådis, 9,99 i en mamba då..... Det är ju nästan så att man måste kuta iväg och köpa mamba bara för att se om det är någon (märkbar) skillnad.
Annars kan du prova med en 10 liters hink, sätt den på ballen och se om det känns någon skillnad. De rymmer ju lika mycket.
Ignatius72
2008-03-05, 09:59
Annars kan du prova med en 10 liters hink, sätt den på ballen och se om det känns någon skillnad. De rymmer ju lika mycket.
Det går inte, den är för trång.
Men är inte grejen med Mamba att den SKA "kramas" som det står?
Grejen är väl att bara för att det går behöver det inte vara bra eller komfortabelt. Jag kan sätta på mig en sko som är storlek 40 fast jag har 45 men den passar inte för det, eller tränga mig i ett par spandex kalsonger i storlek x-small för att ta något som är töjbart.
Att det inte är skillnad att använda kondom om man har 12cm omkrets dick i jämförelse med en 18cm omkrets är bullshit enligt mig. Längden däremot spelar nog inte så stor roll.
Mamba ska passa minst 75% av männen i landet. Men den är inte bekväm, känner också att blodtillförslen stryps lite.
Jag gillar mamba, tajt är skönt.
Jag gillar mamba, lite lös och ledig sådär.
:D
gnagaren
2008-03-05, 16:03
Zenith heter den.
En annan som är skön heter Royal, Spiralformad topp, ser läskig ut men är skön.
Jävligt sköna, använde faktiskt en igår natt. Dock är dem rätt dyra, men knular du inte för ofta ska du väl har råd att köpa dem.
Rock'nRoll
2008-03-05, 16:53
Öh? Ja? Vad annars?
Jävligt sköna, använde faktiskt en igår natt. Dock är dem rätt dyra, men knular du inte för ofta ska du väl har råd att köpa dem.
Mm, nästan dubbelt så dyra, Men alltså, att lägga 6kr extra på att få ett skönare ligg ser jag som en jääääävligt billig investering.
Jag menar, jag köper mat, kläder, teknikprylar och gud vet allt på smak, känsla och märke. Man kan inte alltid köpa det billigaste av allt, det är bara att inse att vissa saker måste få kosta :D
lovejude
2008-03-05, 19:46
Pappa betalar*flex*
Nu är det 2 kanditader som återstår: Mamba eller okeido,
Är nu osäker, Mr. pl3xi är i toppform 19 cm, vilken av dom är bäst i detta fall? *flex* *flex*
Ignatius72
2008-03-05, 19:58
Lite sådär småkul ändå att alla verkar anse att mamba är för trång/liten när den bara är 1mm mindre i bredd = ca 0,314cm mindre i omkrets än de flesta andra kondomer som nämnts.
Grejen är väl att bara för att det går behöver det inte vara bra eller komfortabelt. .
Hur ska du ha det?
Albatross
2008-03-05, 19:59
Härligt med en penis lika grov som armleden.
Slartibartfast
2008-03-05, 20:06
Fruktpåse från snabbköpet ftw!
Mamba ska passa minst 75% av männen i landet. Men den är inte bekväm, känner också att blodtillförslen stryps lite.
+1 Precis, orka strypligga...
Har bara provat:
Namnam (inte smaken du nämner) blir lite bättre lukt. *drool*
Okeido
Blackjack
Samt Profil (som har gått sönder vid flera tillfällen vilket inte är så lyckat i flera avseenden) *gah!*
Ingen större skillnad i upplevelse annars enligt mig.
gnagaren
2008-03-06, 00:14
Förresten varför köpa? Du är ju 90'a så jag antar att du går på gymnasiet så det är ju bara att gå och fråga kuratorn eller skolsköterskan efter kondomer, de brukar ge ut sådant gratis. Jag brukar gå dit typ en gång i månaden och fråga om man kan få kondomer, "visst" säger dem sen plockar man fickorna fulla med alla möjliga märken, dock finns inte dessa skönare och exklusivare som Royal. Men vill du ha Näcken, profil, mamba, black magic, Okeido o.s.v så är det bara att fråga dem, så är det iaf för mig på min skola.
Man kan även få på ungdomsmottagningen tills man är 20-21 eller något. Har passat på att ta när jag testat mig. De brukar vara rätt snåla dock.
EDIT: Fast man kanske får mer om man testar positivt? :D
Som knatte fick man på ungdomsmotagningen som sagt. På studenthälsan umeå universitet delar de ut kondomer till universitetsstudenter, även nationspubbarna brukar dela ut kondomer vid stängdningsdags, i lumpen delades de ut av vakten när man skulle ut på stan. Har haft gratis kondomer jävligt ofta i mitt liv faktiskt.
Och sen när jag tänker efter så är 65kr inte farligt dyrt för att få ligga 10ggr och vara säker.
De gånger jag klantat mig och inte skyddat mig har jag haft ganska ordentlig ågren, lätt värt 6.50:- för att slippa det. För att inte tala om hur jobbig en oönskat gravid tjej eller en könis vore.
Helt sant, och +1 för studenthälsan. Vi har ingen dock :(
Orka snåla för övrigt, gå och köp.
Mental är det bara hämta hur mycket som helst där? Läste om det i någon tidning nyss också.. Eller är det en i taget när man är ute och svirar som gäller?
Pappa betalar*flex*
Nu är det 2 kanditader som återstår: Mamba eller okeido,
Är nu osäker, Mr. pl3xi är i toppform 19 cm, vilken av dom är bäst i detta fall? *flex* *flex*
1: Väx ifrån att din pappa betalar dina kondomer
2: Ingen bryr sig hur stor din *** är.
3: Mamba är bästa preventivmedlet ever eftersom bara lukten av skiten får en att vilja undvika sex i minst en vecka.
Man kan även få på ungdomsmottagningen tills man är 20-21 eller något. Har passat på att ta när jag testat mig. De brukar vara rätt snåla dock.
På min ungdomsmottagning får jag alltid 2paket med kondomer plus en massa glidmedel och shit. De har insett att de måste förebygga :D
3: Mamba är bästa preventivmedlet ever eftersom bara lukten av skiten får en att vilja undvika sex i minst en vecka.
På min ungdomsmottagning får jag alltid 2paket med kondomer plus en massa glidmedel och shit. De har insett att de måste förebygga :D
Tror det var bättre förr. När jag var liten parvel och var där fick jag hur mycket som helst, nu får jag typ tigga om det. När jag hade flickvän och HON var där fick hon HUR MYCKET SOM HELST. Vad i helvete liksom??
Tror det var bättre förr. När jag var liten parvel och var där fick jag hur mycket som helst, nu får jag typ tigga om det. När jag hade flickvän och HON var där fick hon HUR MYCKET SOM HELST. Vad i helvete liksom??
Haha. Girl Power!
Har också märkt att det är lättare för tjejer att få kondomer osv på ungdomsmottagningen, har dock inte fattat varför.
Haha, ja och inte nog med det, vad fan tyckte de att hon skulle göra med kondomerna när hon hade pojkvän och tog p-piller - blåsa ballonger, kanske?
Haha. Girl Power!
Har också märkt att det är lättare för tjejer att få kondomer osv på ungdomsmottagningen, har dock inte fattat varför.
Könsroller antar jag, Tjejer förväntas ha svårare att köpa kondomer i butiken för då måste de skylta med sin sexualitet, något som bara killar förväntas göra.
delta_mats
2008-03-06, 11:04
Haha, ja och inte nog med det, vad fan tyckte de att hon skulle göra med kondomerna när hon hade pojkvän och tog p-piller - blåsa ballonger, kanske?
Frågan kvarstår. Vad skulle hon med dem till?
Har väl ett samlarvärde eller nåt. Dude, jag vill inte veta ;)
Yes äntligen någon som påpekar!
Ja och på UM iaf här kan jag gå och ta ett 10-pack när jag vill :)
Lite fantasilös idag? Jag kan dra det i klartext.
Det kan finnas ett par anledningar, ex bara för att man är i ett förhållande och tjejen tar p-piller så innebär det inte med automatik att man slutar med kondom.
Om tjejen tar sina piller på rätt sätt utan att glömma så återstår ändå en 0.5% chans för graviditet, det är en potentiell unge per 200 ligg, kanske inte såå farliga odds, men vill ni chansa?
Sen kanske det vankades analsex? Många vill ha både glidmedel och gummihuva på dylika äventyr, och inte som i P-rullarna där man spottar på dasen, tutar och kör :D
Jag kan se flera anledningar till varför man skulle villja ha kondom i ett fast förhållande trots P-piller, gör inte du?
Det kan finnas ett par anledningar, ex bara för att man är i ett förhållande och tjejen tar p-piller så innebär det inte med automatik att man slutar med kondom.
Om tjejen tar sina piller på rätt sätt utan att glömma så återstår ändå en 0.5% chans för graviditet, det är en potentiell unge per 200 ligg, kanske inte såå farliga odds, men vill ni chansa?
Sen kanske det vankades analsex? Många vill ha både glidmedel och gummihuva på dylika äventyr, och inte som i P-rullarna där man spottar på dasen, tutar och kör :D
Jag kan se flera anledningar till varför man skulle villja ha kondom i ett fast förhållande trots P-piller, gör inte du?
Låter lite osannolikt. Hon ligger mest troligt med andra killar helt enkelt.
Antagligen :D
Hur ska du ha det?
Läs om och se om du fattar. :smash:
Damien Thorne
2008-03-06, 12:37
Exakt vad jag tänkte.
Ligger hon med andra killar så hjälper inte p-piller mot könssjukdomar ;)
Varför Mr. pl3xi if you don't mind me asking?
Damien Thorne
2008-03-06, 12:44
Jo... Det är nån som bryr sig :D
Hur stor har du?
Nej. Bild?
Jo... Det är nån som bryr sig :D
Ingen här :P
Sedan är väl längden rätt så ointressant när det kommer till storleken på kondomerna. Det är väl grovleken som har störst betydelse?
Skywalker
2008-03-06, 13:06
Fy fan, jag kan inte sluta skratta.
Tack för infon, men så dum är jag inte ;) Jag försökte bara göra en rolig anmärkning, jeez :Virro
:)
Ingen här :P
Sedan är väl längden rätt så ointressant när det kommer till storleken på kondomerna. Det är väl grovleken som har störst betydelse?
I de flesta fall, ja. Tror kondomer brukar ligga på runt 29 - 30 cm, och förutom på internet så har inte majoriteten så långa :)
I de flesta fall, ja. Tror kondomer brukar ligga på runt 29 - 30 cm, och förutom på internet så har inte majoriteten så långa :)
Snarare runt 18 cm. Och det stämmer väl rätt bra med verkligheten. Ägare av internetpenisar får dock rikta sig till nån sorts av import eller möjligtvis dra ut RFSU-kondomer till ej avsedda längder.
http://www.kondom24.se/kondomer/rfsu/
lovejude
2008-03-10, 19:43
Varför Mr. pl3xi if you don't mind me asking?
Eftersom Mr. pl3xipl4y var mitt förra nickname, skaffade ett lättare senare med en längre innebörd *flex*
Btw, vad heter din?;)
lovejude
2008-03-10, 19:45
Helgens kapplöpning vann okeido, vilken som jag tyckte va bra *flex*
Btw, testade manman dagen efter med samma prestationförmåga,
Kondomer is the shit! *flex*
Lovejude har min respekt. Den här tråden gjorde min innan allt för taskiga dag.
Ignatius72
2008-03-10, 19:58
Läs om och se om du fattar. :smash:
Fattar inte
Att använda kondom är lite som att bli serverad ett femtiokronorsvin till en oxfilé. Bättre än inget alls, men knappast något man minns med glädje.
Lovejude: Synd endå att du inte kunde dra på kondomen hela vägen, du borde nog köpa kondomer på internet.
Pungen ska vara utanför. :thumbup: :D
Haha, hmm jo Okiedo var de ja...
lovejude
2008-03-10, 21:26
Lovejude: Synd endå att du inte kunde dra på kondomen hela vägen, du borde nog köpa kondomer på internet.
Vad menar du nu? Förstår ej din sarkasm*spy*
lovejude
2008-03-10, 21:27
Lovejude har min respekt. Den här tråden gjorde min innan allt för taskiga dag.
Kanske dax att skaffa sig en fanclub då *flex**flex**flex**flex*
hahavaffan
2008-03-10, 22:50
På min ungdomsmottagning får jag alltid 2paket med kondomer plus en massa glidmedel och shit. De har insett att de måste förebygga :DOch du gör abort en gång i månaden eller? :D
Vad menar du nu? Förstår ej din sarkasm*spy*
Hajar inte heller varför de ska dryga sig, en riktigt grov kielbaska är inte något man föds med, det är något man förtjänar.
Kanske dax att skaffa sig en fanclub då *flex**flex**flex**flex*
Det luktar bara lunarstorm här nu...
Påtal om kondomer:
https://www.presex.se/product/Mix_12_pack?id=386
1kr för detta paket, blir nog lite mer med postförskott men köp något till då, alltså billigare kan det inte bli.
(Hoppas det är okej att jag länkade)
lovejude
2008-03-10, 23:37
Påtal om kondomer:
1kr för detta paket, blir nog lite mer med postförskott men köp något till då, alltså billigare kan det inte bli.
Tror ni att man kan köpa dom på ungdomsmottagningen?
Eller måste man klä ut sig nästa gång man ska fråga efter gratis kondomer? *flex* *flex*
Tror ni att man kan köpa dom på ungdomsmottagningen?
Eller måste man klä ut sig nästa gång man ska fråga efter gratis kondomer? *flex* *flex*
Va? Bara gå dit och få gratis, finns vissa dagar man bara kan gå dit och plocka.
Btw, vad heter din?;)
Mr. Lonely
lovejude
2008-03-11, 01:24
Va? Bara gå dit och få gratis, finns vissa dagar man bara kan gå dit och plocka.
Ok, ska gå dit senare och fråga efter kondomer, hoppas att det går bra.
Ingen kan ju säga nej till en 90:a med löparvader*whistle*
vesterberg
2008-03-11, 01:39
nu får du passa dig när du har så här galet mycket sex, det blir katabolt. passa dig också för att svimma när allt blod fyller din monsterpenis.
nu får du passa dig när du har så här galet mycket sex, det blir katabolt. passa dig också för att svimma när allt blod fyller din monsterpenis.
+1, hjärtat kan få blodnöd.
Påtal om kondomer:
Tror inte de, dom säljer piller för större bröst vilket även kolo gör.
lovejude
2008-03-11, 09:02
Haha, ok. Thanks for the advice mate*flex*
Tror inte de, dom säljer piller för större bröst vilket även kolo gör.
Vaa? oj det såg jag inte, men det borde väl va samma sak som tribulus eller vad det heter :D
lovejude
2008-03-13, 21:28
Har en kondom kvar!
Det är en namnam med jordgubbs smak,
Tycker ni att jag ska skaffa fler eller köra med den sista?
Det kommer kanske gå hett till under helgen efter en hel del gym raggning *flex*
lovejude
2008-03-13, 21:32
Seriöst vem är du?
"Gym raggning" skulle anses som sarkasm, NO OFFENE!*whistle*
lovejude
2008-03-13, 21:41
Har en kondom kvar!
Det är en namnam med jordgubbs smak,
Tycker ni att jag ska skaffa fler eller köra med den sista?
Det kommer kanske gå hett till under helgen efter en hel del gym raggning *flex*
Det sista skulle anses vara som sarkasm i denna tråd.. Inte i den andra tråden, innehållet är olika och frågar om råd om olika saker. Ok? Blanda inte in ''Gym raggning'' i dennna tråd, please *flex*
Det sista skulle anses vara som sarkasm i denna tråd.. Inte i den andra tråden, innehållet är olika och frågar om råd om olika saker. Ok? Blanda inte in ''Gym raggning'' i dennna tråd, please *flex*
Nej då, vi skulle aldrig förstöra dina trådar.
Animalistic
2008-03-13, 21:43
seriöst, sätt killen bakom lås och bom och ta på han en tvångströja
Ligg med hela gymmet, END OF THREAD.
manmannen
2008-03-13, 21:46
Humor om inte annat.
STÅTLIGA SMILEYS
ANVÄNDS KONSTANT SOM AVSLUT
KONDOMEN SPRICKER
En haiku med många meningar och tolkningar. Tänk på den under natten.
den som håller är den bästa. och den som används om man ska vara moraltant =)
det är ju själva momentet när den ska fram och på och av osv som är så förbannat tradigt tycker jag. och de som säger att de inte får på en kondom för deras balle är så stor snackar skit. jag har haft kondomer på foten när jag badat för jag hade ett sår som inte fick va i sjövatten. och har någon större balle än mina fötter och upp en bra bit på benet så vill jag gärna se den.
*spy*
Är han inte tillräckligt snygg för att få ha sex?
lovejude
2008-03-14, 00:29
:cool: Nu har det gått lite överstyr....
Ni som har klagomål, kan skicka ett PERSONLIGT pm till mig,
Och denna smiley: *flex* använder jag enbart bara för att jag gillar det
Scratch89
2008-03-14, 00:35
Det intressanta är att du försöker hålla ordning i dina trådar, som verkligen har löpt amok. Du kanske borde försöka ha en mer seriös framtoning om du vill få de svar du söker?
Verkar som kolo har en riktig P.I.M.P. som härjar på forumet!:naughty:
edgen_ÖSD
2008-03-14, 02:07
Vill inte förstöra din tråd genom att gå off topic, men jag bara måste fråga; är du den killen som gick i samma klass som min bror Petter på Norra i Östersund?
Tricklev
2008-03-14, 14:01
Lovejude hoppas inte du tar åt dig av dom som klankar ner, fortsätt skriva, du har skön stil. :thumbup:
Oft: Fin Haiku Trance.
masculan special edition är rätt sköna
kommer i flera smaker, inte för det spelar roll men glidmedelslukten är gärna något jag slipper.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.