Visa fullständig version : Mariusz Pudzianowski Shoulder Training
http://www.youtube.com/watch?v=OZc6J89b1-E&feature=related
herregud :0
Säkert gammal å så.. men ändå sevärd, vilka jävla vikter karl slänger upp
Herr Oberst
2008-03-04, 15:02
Fan va han är hardcore.
Nog ingen instruktionsvideo för nybörjare direkt.
haha, ja han är ju helt crazy. Men snygg fysik har han. Om jag var lite äldre och han inte var polack så skulle jag hit it ;)
http://farm3.static.flickr.com/2360/2128580455_7a5b97006f.jpg
Herr Oberst
2008-03-04, 15:18
Ingen som vet om han har planer på UFC eller liknande?
Tror han skulle vara jävligt brutal där.
haha, ja han är ju helt crazy. Men snygg fysik har han. Om jag var lite äldre och han inte var polack så skulle jag hit it ;
:laugh: Jag med!
Han dansar inte så bra som han lyfter:
85V4kjSoHXw&eurl
Wennerberg
2008-03-04, 15:25
Ingen som vet om han har planer på UFC eller liknande?
Tror han skulle vara jävligt brutal där.
Snacka om brutala slams alltså
Utan grappling är man körd i ufc...
Engelskan är underbar:
Now - ist last sets. Workout.
Hans leder och fästen lär inte må bra. Kolla hur snabbt han tar ner vikten i den negativa-fasen.
Jag förstår att han vill vara så explosiv som möjligt och inte har tid med "trams" som den negativa fasen tex, men hur länge kan en kropp stå ut med det där?
Iof så vet jag ju inte vilka preparat han tar, han har säkerligen ett helt lab bakom sig. Kanske nånting där som gör han odödlig.
Hans leder och fästen lär inte må bra. Kolla hur snabbt han tar ner vikten i den negativa-fasen.
Jag förstår att han vill vara så explosiv som möjligt och inte har tid med "trams" som den negativa fasen tex, men hur länge kan en kropp stå ut med det där?
Iof så vet jag ju inte vilka preparat han tar, han har säkerligen ett helt lab bakom sig. Kanske nånting där som gör han odödlig.
Han är världen starkaste man 4ggr. De kostar på lite.
tigerofsweden
2008-03-04, 15:48
Nu kanske jag skriver först innan jag tänker men spontant känns det ju som att leder osv tar mer stryk om han skulle kört den negativa delen i slowmo (på samma vikter)
Eller så menar du helt enkelt att han skulle börja träna med päron eftersom de sliter mindre?
Pudzianovski
2008-03-04, 15:48
Han är världen starkaste man 4ggr. De kostar på lite.
Han har vunnit tävlingen "världens starkaste man" 4 ggr vilket automatiskt inte innebär att han är världens starkaste man. Meningslöst förtydligande :thumbup:
Nu kanske jag skriver först innan jag tänker men spontant känns det ju som att leder osv tar mer stryk om han skulle kört den negativa delen i slowmo (på samma vikter)
Eller så menar du helt enkelt att han skulle börja träna med päron eftersom de sliter mindre?
Menar på att när man är längst ner i den negativa fasen är musklen oftast utsträckt till max, och att då bara släppa en brutal vikt till botten dvs tills fästen mm "tar i" utan att bromsa det minsta med själva muskeln. Låter ju inte helt bra :s
Animalistic
2008-03-04, 15:55
ser ut att göra skapligt ont när han slänger ner stången på axlarna
Han har vunnit tävlingen "världens starkaste man" 4 ggr vilket automatiskt inte innebär att han är världens starkaste man. Meningslöst förtydligande :thumbup:
Hello Mr. Pudzianovski!
Speaking in behalf of all the members, I would like to say that we are very lucky to have you here on the Kolozzeum-board. Me and a member by the name of "Lectris" would also like you to know that we would hit you if you did not come from the shitty developing country, Poland. :)
Wennerberg
2008-03-04, 15:59
Utan grappling är man körd i ufc...
No shit sherlock, givetvis med lite träning bakom...
tigerofsweden
2008-03-04, 16:15
Menar på att när man är längst ner i den negativa fasen är musklen oftast utsträckt till max, och att då bara släppa en brutal vikt till botten dvs tills fästen mm "tar i" utan att bromsa det minsta med själva muskeln. Låter ju inte helt bra :s
Som sagt jag vet inte riktigt vad jag menar :)
Hello Mr. Pudzianovski!
Speaking in behalf of all the members, I would like to say that we are very lucky to have you here on the Kolozzeum-board. Me and a member by the name of "Lectris" would also like you to know that we would hit you if you did not come from the shitty developing country, Poland. :)
:laugh:
I alla fall:
Första gången jag såg detta klipp för ca: 1,5 år sen, så testade jag att
köra axelpressar på samma sätt. Det var en hit och passar mej perfekt!
Har nu med denna övning regelbundet i mitt axelprogram.
Thank you for the inspiration mr. Pudzianovski !!!!!
tigerofsweden
2008-03-04, 16:28
I alla fall:
Första gången jag såg detta klipp för ca: 1,5 år sen, så testade jag att
köra axelpressar på samma sätt. Det var en hit och passar mej perfekt!
Har nu med denna övning regelbundet i mitt axelprogram.
Thank you for the inspiration mr. Pudzianovski !!!!!
Är väll inte helt olik en pushpress som ska vara finfin axelövning :Virro
Pudzianovski
2008-03-04, 16:32
Hello Mr. Pudzianovski!
Thank you !
I promise, I not use steroids. Workout hard. Heavy train and food a lot.
Good luck Mr. Krampus
ps. I fun dance
tigerofsweden
2008-03-04, 16:36
Thank you !
I promise, I not use steroids. Workout hard. Heavy train and food a lot.
Good luck Mr. Krampus
ps. I fun dance
Langster
2008-03-04, 16:45
Han tränar ju för att bli stark, hans mål är inte att gå upp i vikt eller att bli så grov som möjligt. Därför tränar han explosivt i den del av rörelsen där han behöver vara explosiv och stark. En olympisk lyftare brukar inte direkt tänka på den negativa fasen efter ett lyft...
Sen så ser jag inget som automatiskt skulle vara dåligt för lederna i hans träning. Stången går ned snabbt, men han håller emot lagom med armarna, lederna slits inte i några konstiga vinklar eller liknande. Ser mer smärtsamt ut att stången landar på trapsen rätt hårt.
Jonny_88
2008-03-04, 17:00
Han är "mjuk i kroppen" på nedvägen. Alltså han bromsar upp kraften med hela kroppen istället för bara med axlarna (jämför med vanliga gymkillen stel som en pinne för att göra övningen "rätt").
Och visst kan det vara slitsamt också (med tunga vikter/snabbt negativt).
edit: Langster svara också.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.