Visa fullständig version : koppla tv-fråga
stargate
2008-03-02, 18:59
En dum fråga kanske men jag kan inget om sådant här:
Det är så här att jag har en tv+dvd-spelare i mitt vardagsrum.
Om jag då drar en vanlig antennkabel från den tv`n till en annan tv i mitt sovrum, kan jag då titta på dvdfilmer i mitt sovrum?
MasterChief
2008-03-02, 19:13
Har din TV i vardagsrummet en antennutgång (som även skickar ingående signal vidare) skulle jag bli mycket förvånad.
Varför inte köpa en DVD för 499kr på Clas Ohlson istället?
stargate
2008-03-02, 19:17
Har din TV i vardagsrummet en antennutgång (som även skickar ingående signal vidare) skulle jag bli mycket förvånad.
Varför inte köpa en DVD för 499kr på Clas Ohlson istället?
Nej den har bara ett uttag tänkte om man kunde koppla sladden mellan de två tvapparaterna:em:
Jo jag får väl införskaffa mig en billig dvd-spelare... Men ville legat i sängen ikväll å glott på film =)
Crille666
2008-03-02, 19:49
Flytta på dvdn?
Edit:Ops såg visst att det var ihopbyggt isånafall får du flytta på tvn.
MasterChief
2008-03-03, 12:27
Nej den har bara ett uttag tänkte om man kunde koppla sladden mellan de två tvapparaterna:em:
Jo jag får väl införskaffa mig en billig dvd-spelare... Men ville legat i sängen ikväll å glott på film =)
Har du en kombinerad TV/DVD finns det kanske en utgång för bilden. Läs instruktionsboken eller ta en bild på baksidan och lägg upp här.
stargate
2008-03-03, 14:20
Har du en kombinerad TV/DVD finns det kanske en utgång för bilden. Läs instruktionsboken eller ta en bild på baksidan och lägg upp här.
Nej det är en separat dvd-spelare men jag vill inte flytta den eftersom det är en DVD-spelar/surroundanläggning dvs en hybrid.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.