handdator

Visa fullständig version : Sista hårda innan nästa trip!!

Davido
2008-02-28, 20:20
Ja, jag har varit lite dålig med skrivande här.. Kan bara säga att jag har haft alldells för mycket att göra:cryout: Men jag ska inte klaga, det är självförvållat!! Åka iväg till spanien i 3 veckor och missa en massa studier som man sedan ska ta igen på 3 veckor.. innan man ska iväg på nästa träningsläger!! så man kan säga att det har varit långa dagar.. knappt sovit, men nu börjar det rätta till sig igen:)

Men nu var det inte en massa beklagande så man fick lite sympati som jag skulle skriva om!! det finns så mycket annat som får en på bättre humör.. Vino tino, whiskey, birra, nej då skojar bara :laugh:

Idag var sista hårdkörningen innan nästa träningsläger i vilket fall som helst.. det blev intervaller, 15 st 3 min med 1 min vila.. det kändes klockrent idag, formen är ganska bra.. hade bra flyt igenom hela passet!! benen kändes fina efteråt, helt sjukt!! så det blev en sväng på gymet också på eftermiddagen.. det blev dock bara 20 min i roddmaskinen och lite löpning på bandet, sen hoppade jag i plurret och simma en sväng också!!

det var lite avkopplande, som en avslutning på en hård period.. nu åker jag inte förrens på lördag, men det är en del som ska packas när man ska vara borta i 2 veckor!! men jag vet vad som ska med, har den gamla lista från förra resan, bara lägga till och plocka bort..

Ja, nu blir det inte mera ikväll.. ett glas Vino Tinto på detta sen är dagen förgylld :)

Ha de så hörs vi snart igen!!