Logga in

Visa fullständig version : Doggcrapp vid deff?

saidy
2008-02-27, 17:41
Någon som har några erfarenheter hur Doggcrappträning funkar vid deff? Inga belägg varför det inte skulle fungera lika bra som något annat, men vill gärna höra era erfarenheter här på kolo.

Raggis
2008-02-27, 17:46
Jag testade i några veckor, men det var inte hållbart (för min egen del alltså). Det var för tungt.

Mapa
2008-02-27, 23:26
läs på IM.com om "fat loss during a blast".. de rekomenderas inte. men de går.. då gäller de att du är väldigt seriös med maten

Mapa
2008-02-27, 23:29
edit: har du kört DC förut? har du inte så är de inte speciellt smart att börja med de under deff

saidy
2008-02-28, 00:40
edit: har du kört DC förut? har du inte så är de inte speciellt smart att börja med de under deff

Okej, tack för svaret! Blir till att vänta med DC tills det är dags för "bulk" igen.
En följdfråga, har du själv testat DC (antar att du har det eftersom du svarade på föregående frågan), är du nöjd med konceptet? Nådde du dina mål både styrkemässigt och volymmässigt med programet?

Raggis
2008-02-28, 01:01
Kan nog med 99% säkerhet säga att Mapa är nöjd med upplägget. Själv är jag extremt nöjd. Jag var en doubter innan, men när jag väl prövade upplägget, så vart jag hooked. Skall definitivt köra samma stuk igen nästa bulk.

Mapa
2008-02-28, 06:51
Kan nog med 99% säkerhet säga att Mapa är nöjd med upplägget. Själv är jag extremt nöjd. Jag var en doubter innan, men när jag väl prövade upplägget, så vart jag hooked. Skall definitivt köra samma stuk igen nästa bulk.

jag är extremt nöjd med resultaten jag fick .. men pga av min utbildning så kan jag inte köra dc.. jag hinner inte återhämta mig med all idrott vi har.. när idrotts perioden är slut så kommer jag utan tvekan att gå tillbaka