Visa fullständig version : Hörde raplåt på radio! Vad heter den? (SVÅR)
De sjunger: "Dags att gå"
i refrängen.
Var en intervju med dem också och de sa att låten handlade om att våga gå vidare och inte vara rädd för förändringar.
Någon som också lyssnade då och hörde artistnamnet eller har en aning om vilka det kan vara?
Tyckte de sa att låten hette "Dags att gå" men har sökt som tusan och hittar inte. Har även testat "Dax".
Förslag?
Om man googlar på "dags att gå" +lyrics så får man en himla massa träffar på "Ken - Dödens gränsland" iaf
Inget av förslagen.
Tror den är ny med relativt okänd artist då jag sökt massor på google samt DC och piratebay. Inte för att ladda ner såklart utan för att hitta artistnamnet :)
Tyckte som sagt de sa att den hette "dags/dax att gå" men i låten sjöng de "dags å gå".
Mer förslag?
DenSisteMohikanen
2008-02-27, 16:25
Om der var på p3 så ligger hela dagens låtlista upplagd...vet dock inte om man kan gå bakåt i dagar men värt att kolla.
Om der var på p3 så ligger hela dagens låtlista upplagd...vet dock inte om man kan gå bakåt i dagar men värt att kolla.
Bra tips. Misstänker dock att det var i söndags jag hörde låten. Kvällen på helgerna verkar inte finnas med. Men laddar låtarna från i måndags i hopp om att hitta.
Hittade!
Dags Att Gå feat. Gustav Svedung
Var en repris från 16 Februari jag hörde.
Gruppen heter Middlesex.
http://www.middlesex.nu/musik.html
Men... Låten hade inte samma refräng som den jag hörde. Tror det är den där "feat. Gustav Svedung" som förstör.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.