Visa fullständig version : viktökning
öhm undrar om någon här har nåt speciellt kost schema för viktöktning skulle vilja ha nåt att gå på vill få lite ull på kroppen de känns som jag behöver något mer, har rätt hög fett förbränning på kroppen så känns jävligt svårt! .. peajz! glad för alla tips! :hbang:
Berguven
2008-02-26, 23:59
Det gäller helt enkelt bara att äta mer. Teoretiskt sett är det inte svårare än så, men det kan vara ganska svårt för många att upprätthålla ett rejält matintag. Mitt bästa tips är att dricka massvis av mjölk, vilket ger mycker energi i förhållande till den mättnad det ger.
Eddie Vedder
2008-02-27, 05:37
Testa att söka är mitt tips. Det finns så mycket bra trådar om exakt samma fråga att du har et smörgåsbord av information om du tar dig tid.:thumbup:
Gör en "advanced search" där du håller dig inom den här forumdelen (onödigt att ta med Allmänt, journalerna etc.) och välj något lämpligt sökord, typ "gå upp i vikt" eller "viktuppgång", "viktökning" etc.:)
ok tack grabbar ska testa båda =)
Acquiescence
2008-02-28, 15:11
Ifall du har svårt att äta mycket 3 eller 4 gånger om dagen kan du kanske prova att äta mellan-mycket 8 gånger om dagen istället? Gå och käka var timme så ska du se att kalorierna snabbt skenar iväg, speciellt ifall du äter kött vilket innehåller mycket näring.
Kan det vara något?
joo de ska jag testa lite svårt bara eftersom jag är mycket i skolan eller på rit kurser som jag lägger mycket tid på! men nåt bra tips på nåt man kan ta me sig utan att de blir surt som man kan ha i ryggan some lätt att äta ?
Mega_man1000
2008-02-28, 23:27
ta me några mackor med något gott pålägg;) mackor är oftast energirika och man kan smälla i sig ganska många utan att bli mätt!
joo det är ju sant haha bara dom inte möglar i skåpet ;)..
Mega_man1000
2008-02-29, 00:38
lr nötter ass gott och nyttig men endå energität;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.