Visa fullständig version : HÅRD bantning
kallebanan
2008-02-23, 04:29
Måste se lite smalare ut om 2 veckor :O kan man se nåt merkvärt resultat om man verkligen svälter ijäl sig själv under 14 dagar? Vore skönt att veta innan man börjar. Tack på förhand Karl.
Ja, det kan man.
Men det låter väldigt korkat att försöka med något sådant så länge du inte är GROVT överviktig, och även då bör du få i dig vitaminer/mineraler varje dag.
Hur mycket väger du/ på vilken längd?
Smalare kan du säkert bli men du kommer inte att ha någon utstrålning alls:(
Hur kan man ens fundera på att man måste bli smalare på 14 dagar ? Vad ska du göra sedan ? Äta upp dig igen kan jag tänka mig.
Varför hela tiden denna eviga jakt på den smala kroppen:(
Frågan är snarare: Varför om just 14 dagar? Finns det verkligen någon speciell anledning? Jagar du någon flicka och vill imponera?
Kanske för att komma i kostymen/balklänningen som hänger i garderoben:confused:
Jag försöker bara väcka frågan VARFÖR alla jagar det smala idealet och söker den enkla vägen. Varför söka den korta lyckan när det riktiga och långsiktiga alternativet är en livsstil i balans med motion och mat efter behovet.
Jag försöker bara väcka frågan VARFÖR alla jagar det smala idealet och söker den enkla vägen. Varför söka den korta lyckan när det riktiga och långsiktiga alternativet är en livsstil i balans med motion och mat efter behovet.
Därför de inte bryr sig märkvärt om träning, och dess hälsoeffekter utan snarare är ute efter en akut omställning av sin fysik. Ytlighet all the way. *rolleyes*
Därför de inte bryr sig märkvärt om träning, och dess hälsoeffekter utan snarare är ute efter en akut omställning av sin fysik. Ytlighet all the way. *rolleyes*
Sten i glashus, kanske?
Kallebanan: En mindre rolig bieffekt av att tokbanta stenhårt är att det finns ganska stor risk att den stenhårda tokhungern gör override på resten av systemet, med följden att man rensar kylskåpet och slutar på plus minus noll eller t.o.m. plus. "Lagom är bäst" är kanske tråkigt, men icke desto mindre välfunnet.
I vilket fall som helst så är det stendumt att tokbanta. Det kommer sluta med större olycka för din del, kallebanan.
Working on it chief :D.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.