Visa fullständig version : Gred
Har 2 nya usla bilder, det kanske kommer fler och bättre bilder i framtiden, vi har nämligen köpt en digitalkamera.
Vilket långt hår :eek: :eek:
Ryggen ser ut att ha blivit ordentligt bred, mer ser man ju inte... du får ta o fixa mer ljus på bilderna. :thumbup: Sen måste du snart klippa dig också, illa när håret ramlar ner i toaletten när man sitter o krämar ju.. :D
jag lyckas fan aldrig ta bra bilder, men nu när vi har en kamera typ alltid, så ska jag försöka fixa bättre, ljusare bilder så småningom
http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&heading_exact=Fris%F6rer,+H%E5rv%E5rd&district_name=&district_type=&geo_area=Pite%E5
:notme:
I övrigt: :thumbup:
goa_killen
2003-05-15, 17:55
ryggen ser bäst ut!!
ivandrago
2003-05-15, 19:49
jessus vilken bredd på latsen!
ser ut som triccarna och axlarna har växt sedan bilden på avataren!:thumbup: :thumbup:
Latsen är grym men hur är det med resten? Hur ser det ut framifrån? Svårt att få ett helthetsgrepp av dom bilderna.
Allt utom ryggen suger. Men jag har inte ens tränat i 1 år än.
Hur har du skaffat dig de latsen på mindre än ett år?
Hade du ett chins räcke först i vaggan å sen på rummet eller?? :MrT:
Bra det som syns iaf..
hur fan hart du byggt upp dina lats så bra? :hbang:
stefan82
2003-05-17, 12:03
BRa rygg....och axlar meeeeerrraaa armar=)
sidechest, med trapz upptryckt
sidechest utan trapz upptryck
ser helt ok ut! Ungefär vad de flesta klara av på knappt ett års tränig.
Men nu får du svara.. Va FAAAN har du gjort med latsen?
Chins i sömnen? :MrT:
Det är nog genetiken som spökar. Hade ganska bred rygg redan innan jag började träna, och den har knappast blivit mindre.
Är bara 1-2 veckor kvar innan jag tränat 1år.
Även fast jag är i en svacka just nu så har jag gjort väldigt bra ökningar det första året, tycker jag.
Både i massa och styrka. Fler bilder kommer nog..
:eating: :bpump: :kickass:
AnderssoN
2003-05-21, 21:49
Jäklar vilken vidd på den ryggen, speciellt med tanke på att du bara tränat knappt 1 år. Snart kan du nog glidflyga över badstranden. :thumbup:
Isåfall blir det nog glidflygning på stranden 2005 eller nåt.
:em:
maximuscle
2003-05-21, 23:28
kan inte annat en hålla med....vilken jävla vidd på ryggen....:thumbup:
MVH
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.