Visa fullständig version : Ska traps och obliques tränas separat under deff?
jojjep91
2008-02-16, 21:30
Elr räcker det med att dem får stryk i mark o böj?
Jag menar, finns det inte risk att man förlora mycket på dem. om dem är vana att tränas hårt.
Om dina trapz och obliques har vuxit under bulken så lär de inte krympa mer än andra muskelgrupper om du kör samma intensitet.
På vad sätt tränas traps och obliques mindre av att du äter mindre? Äter du på något särskilt sätt för att tappa fett?
jojjep91
2008-02-16, 23:51
Jag varken deffar elr bulkar, jag bara undrar.
Det jag menar är om man kan skippa att köra shrugs och obliquez "sido drag med hantel"
och bara köra marklyft och knäböj under deff för att spara tid och man ska ju utgå från tunga basövningar. Alltså får dem tillräckligt med träning där ifrån tro?
Jag varken deffar elr bulkar, jag bara undrar.
Det jag menar är om man kan skippa att köra shrugs och obliquez "sido drag med hantel"
och bara köra marklyft och knäböj under deff för att spara tid och man ska ju utgå från tunga basövningar. Alltså får dem tillräckligt med träning där ifrån tro?
Ja det är ju det du säger i ditt första inlägg ja. Men... varför behöver du ändra det till deffen?
tntballe
2008-02-16, 23:55
Känner du att dom byggs av att köra tunga basövningar så kommer dom inte försvinna under deff.
jojjep91
2008-02-17, 12:21
Känner du att dom byggs av att köra tunga basövningar så kommer dom inte försvinna under deff.
okej tack för svaret! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.