IntenZe
2008-02-13, 16:35
Vet egentligen inte om det heter näringstiming egentligen men jag kör på det.
Tänkte skriva hur jag äter en vanlig dag och höra om det är bra eller anus.
Aight!
Frukost kring 10-11 någon gång. Havregröt, vassle, mjölk tillsammans med lite matolja och en banan. Brukar bli kring 1000+ kcal.
Sen då mat igen kring 2-3 tiden. Random mat, pasta, potatis eller nåt tillsammans med nåt kött or fish or whateva. 1000kcal.
Träning 3-4 timmar efter det då jag hoppas magen är relativt tom. 6g ESA, 25g malto innan träning, 25g malto under träning, 25kg malto efter träning.
Mat 1 timme efter ungefär, ibland kan det ta lite längre kanske. Samma princip som förra måltiden. 1000kcal.
Sen äter jag en gång till under kvällen, några mackor blir det oftast. 500kcal.
Well? Är väl mest timmarna innan och efter träning jag är lite fundersam kring.
Kan ju även säga att 3500 är vad jag behöver äta för att gå upp 0.5kg/vecka.
Tänkte skriva hur jag äter en vanlig dag och höra om det är bra eller anus.
Aight!
Frukost kring 10-11 någon gång. Havregröt, vassle, mjölk tillsammans med lite matolja och en banan. Brukar bli kring 1000+ kcal.
Sen då mat igen kring 2-3 tiden. Random mat, pasta, potatis eller nåt tillsammans med nåt kött or fish or whateva. 1000kcal.
Träning 3-4 timmar efter det då jag hoppas magen är relativt tom. 6g ESA, 25g malto innan träning, 25g malto under träning, 25kg malto efter träning.
Mat 1 timme efter ungefär, ibland kan det ta lite längre kanske. Samma princip som förra måltiden. 1000kcal.
Sen äter jag en gång till under kvällen, några mackor blir det oftast. 500kcal.
Well? Är väl mest timmarna innan och efter träning jag är lite fundersam kring.
Kan ju även säga att 3500 är vad jag behöver äta för att gå upp 0.5kg/vecka.