Visa fullständig version : Vilka vill ni ge en propp?
själv skulle jag vilja ge en till gubben i reklamen vad fan han nu heter, som tycker vi ska ge ännu mer pengar till hjärt å lungfonden för att 50% av alla dödsfall beror på hjärt å lungrelaterade sjukdomar/olyckor eller vad det nu är han säger(vad fan ska man dö av då!?), alla andra rika västerlänningar som tycker så gott om sig själva när de skänker pengar - till sig själva, alla pantade billister som inte kan köra bil, alla idiotiska billister som tror de kan köra bil å därför håller på sin rätt ännu mer trots att de har fel, alla rasister å nazister som i hjärtat vet att de är helt fel ute å är orättvisa fast de inte orkar bry sig, kriminella invandrare, folk som glor å inte viker sig när man glott tillbaka i över 1 minut, varannan politiker som är mer en börda än tillgång, jwzrd för hans konstiga namn, alla äckliga människor från min generation som åker jorden runt för att skriva om det på sin bilddagbok å lägga upp bilder på hela äventyret, som egentligen inte var något äventyr för de reste med 10 vänner på alla jävla "icke turist" ställen som finns där 1 miljon "backpackers" varit förut, alla pizzabagare som tror att ju mer slisk å fett desto godare pizza, stockholmare som lider av USAs folksjukdom Dumhet, var tredje dörrvakt för dereas attitydsproblem, killar som tatuerar hela armarna med lite coola å tuffa mode-tatueringar å tror det är snyggt/häftigt, egoistiska personer i allmänhet, folk som låter sitt dåliga självförtroende gå ut över andra genom att hävda sig hela j-vla tiden(Lägg ner, ingen bryr sig), varannan kolozeumist som skriver puss å kram-trådar med allt från födelsedagar till "vem är veckans zötis", mariuz pudzianowski(?) för att han roidar sönder, magnus samuelsson för att det tog honom 8 år för att förstå att hans träningsupplägg inte funkar(å för alla ursäkter), knarklangare som tjänar på alla dräggs olycka, vartannat drägg för att de tror det är ok att göra så mot sig själv, alla fetton för att de inte förstår att de inte behöver vara fetton, säkert varenda chef för läkemedelsföretag då de driver allt i vinstsyfte, folk som bedriver falska välgörenhetsinsamlingar, fega svaga våldtäktsmän, idioten som uppfann maskinsvar å telefonkö, alla som slagit ner någon i numerärt överläge, varenda jävel som ser det som något riktigt negativt att ha ett "skitjobb" å därmed bidrar till att ännu fler blir framgångshoror som måste vara bara lite mer framgångsrik än alla andra i umgängeskretsen för deras penis/bröst är liten/små, alla tränare som går runt å tror att just deras sätt är det bästa å lär ut samma mentalitet, folk som kör stadsjeep, Don king å alla som försämrade Mike Tysons psykiska hälsa, alla fotbollsproffs för att de tycker det är ok att tjäna mer än vad 10 000 familjer i ett u-land gör sammanlagt .. umm, listan kan göras lång.
Sen vill jag ge en kram till allan å co för att de låter den här tråden vara kvar som en motvikt till allt puss å gull
X-Change
2008-02-08, 20:28
...Och glöm inte dem som inte kan göra styckeindelning och våldtar det svenska språket rent allmänt.
...Och glöm inte dem som inte kan göra styckeindelning och våldtar det svenska språket rent allmänt.
Inte kan? Eller skiter i det medvetet för att det inte ska vara något?
Jag kan bli världsmästare i tyngdlyftning, men jag orkar inte.
Himla kul för dig. Jag tänker faktiskt likadant om lite olika saker väldigt ofta, men som sagt, vem orkar med det?
X-Change
2008-02-08, 20:42
Inte kan? Eller skiter i det medvetet för att det inte ska vara något?...
Det du skriver är helt meningslöst. Gör något åt problemen istället. Gå fram och nita snubben som tittar på dig trots att du stirrar stenhårt tillbaka på han. Åk hem till Jwrzd och olla hans dörrhandtag ifall hans nickname förstör din tillvaro så mycket.
Eller inse att världen ser ut som den gör och lägg energin på något vettigt istället för en fotbollsspelarlön, som du ändå inte kan påverka.
Klarar du inte av något av det föreslår jag att du tar till flaskan och börjar halsa vodka i din ensamhet.
"fega svaga våldtäktsmän"
Håller med, de är de som gör att de modiga starka våldtäktsmännen får dåligt rykte.
...
Det du skriver är helt meningslöst. Gör något åt problemen istället. Gå fram och nita snubben som tittar på dig trots att du stirra tillbaka på han. Åk hem till Jwrzd och olla hans dörrhandtag ifall hans nickname förstör din tillvaro så mycket.
Eller inse att världen ser ut som den gör och lägg energin på något vettigt istället för en fotbollsspelarlön, som du ändå inte kan påverka.
Klarar du inte av något av det föreslår jag att du tar till flaskan och börjar halsa vodka i din ensamhet.
Erm.. tror du missuppfattat mig lite här nu faktiskt. För det första så kan man ju givetvis inte smälla till vem som helst, för det andra skojade jag mest om jwzrd och för det tredje så lägger jag inte mycket energi på att hata de sakerna jag skrev, hade jag gjort det hade jag ju blivit tokig på direkten.. däremot kan jag bli arg när jag tänker på det, men det gör jag ju inte för ofta.
Håller med, de är de som gör att de modiga starka våldtäktsmännen får dåligt rykte.
exakt *popcorn* :furious: :hbang: *drool* (förstår du rebusen?)
X-Change
2008-02-08, 20:46
Haha!
varannan kolozeumist som skriver puss å kram-trådar med allt från födelsedagar till "vem är veckans zötis"
Den där kramigheten alltså, inget specifikt för kolo, men vad hände med tvåhandssvärden?
Den där kramigheten alltså, inget specifikt för kolo, men vad hände med tvåhandssvärden?
tvåhandssvärden?
X-Change
2008-02-08, 20:57
Erm.. tror du missuppfattat mig lite här nu faktiskt. För det första så kan man ju givetvis inte smälla till vem som helst, för det andra skojade jag mest om jwzrd och för det tredje så lägger jag inte mycket energi på att hata de sakerna jag skrev, hade jag gjort det hade jag ju blivit tokig på direkten.. däremot kan jag bli arg när jag tänker på det, men det gör jag ju inte för ofta.
Du måste inse att folk tolkar en text och dess budskap på olika sätt. Du använder inga stycken. Så den blir automatiskt svårläst, du förtydligar inte att "skämten" är just skämt. Du använder "å" istället för "och", vilket får dig att framstå som en "kolozeumist som skriver puss å kram-trådar".
Och sen skriver du att du egentligen inte är så förbannad som texten får dig att framstå.
Du har skrivit en meningslös text om personer du skulle vilja dela ut låsas-proppar åt. Men bara dem gånger du ibland orkar tänka på dem...
tvåhandssvärden?
pocket card odds
Du måste inse att folk tolkar en text och dess budskap på olika sätt. Du använder inga stycken. Så den blir automatiskt svårläst, du förtydligar inte att "skämten" är just skämt. Du använder "å" istället för "och", vilket får dig att framstå som en "kolozeumist som skriver puss å kram-trådar".
Och sen skriver du att du egentligen inte är så förbannad som texten får dig att framstå.
Du har skrivit en meningslös text om personer du skulle vilja dela ut låsas-proppar åt. Men bara dem gånger du ibland orkar tänka på dem...
Jo, visst fan är jag förbannad över allt det jag skriver(Förutom över jwzrds namn, givetvis. Man kan tycka att det borde man kanske förstå?). Men det är inte som du försökte få det att framstå som, att jag bara sitter å hatar i en liten vrå och lägger ner en massa energi på det, å ger fan i att göra det för att jag inte orkar/vågar. Å istället för och = vem i hela helvetet bryr sig?
fortsättning:
åååå alla som tror att jag bryr mig om vad de tycker å tänker om mig, puss.
MasterChief
2008-02-08, 21:04
Jag vill ge alla i Let´s Dance en propp. Är less på att min familj och hela bekantsskapskretsen bokar upp varje fredag framför detta skit.
Jag vill ge alla i Let´s Dance en propp. Är less på att min familj och hela bekantsskapskretsen bokar upp varje fredag framför detta skit.
ja fyfan.. varenda jävla fredagskväll förra året ville tjejen glo på den skiten.. tur att hon var lite sammarbetsvillig iaf å kunde vika sig ibland.
Jag växte ifrän viljan att slå folk på käften. Nu irreterar jag mig först och ignorerar i nästa steg.
Vet inte vad som har hänt med mig. Jag är inte så ilsken av mig längre. Behöver kanske arga till mig. Men så jobbigt att vara arg och irreterad ;)
Jag växte ifrän viljan att slå folk på käften. Nu irreterar jag mig först och ignorerar i nästa steg.
Vet inte vad som har hänt med mig. Jag är inte så ilsken av mig längre. Behöver kanske arga till mig. Men så jobbigt att vara arg och irreterad ;)
visst fan är det så, men jag är hellre lite arg å svär åt den skit jag tycker är skit än ignorerar den, annars är det ju fritt fram för vem som helst att bajsa vart som helst.
MasterChief
2008-02-08, 21:10
ja fyfan.. varenda jävla fredagskväll förra året ville tjejen glo på den skiten.. tur att hon var lite sammarbetsvillig iaf å kunde vika sig ibland.
Å fan, då var hon inte helt hjärntvättad. Jag kan få tillsägelse att jag knappar för hårt på tangentbordet fyra rum bort från vardagsrummet. Funderar på att klippa någon elkabel till hela Nacka eller nåt :-/
Eller helt sonika åka till studion, streaka och gränsla den där lismande programledaren och olla hans jävla näsa innan jag ger han en propp.
Sen som grädde på skiten kommer melodifestivalen och L[k]uuuk i morgon.
visst fan är det så, men jag är hellre lite arg å svär åt den skit jag tycker är skit än ignorerar den, annars är det ju fritt fram för vem som helst att bajsa vart som helst.
Jag blev botad av jobba med service, fy fan va arg jag var jämmnt tills jag bara släppte taget och sket i det.
Bajsar ngn i min privata sfär då blir jag arg. Men det händer nästan aldrig.
Jag bör kanske träna min ilska igen.
Varför fortsatte du inte att vara tyst hela det här året också Griiip?
Varför fortsatte du inte att vara tyst hela det här året också Griiip?
Puss :)
Haha.
Roligt att du är tillbaka Griip.
+ 1 000 000
Why oh why? *gah!*
MasterChief
2008-02-08, 21:23
+ 1 000 000
Why oh why? *gah!*
En kvinna som inte gillar Let´s Dance. :bow:
Det finns kanske hopp.
Ryska_raketen
2008-02-08, 21:29
Rock and LOL!
Man blir onekligen gripen av denna ilska som finns hos vissa. Jag kan inte begripa hur ni fungerar. Kan ni inte ta ut era aggressioner på grippers eller något? Kanske gripa tag i något tungt och lyfta? Eller slappna av i sinnet, tänk er att ni svävar högt över marken, som en jas gripen.
/Kwon från Yankeees konto
Jag vill ge badkaret en propp.
Man blir onekligen gripen av denna ilska som finns hos vissa. Jag kan inte begripa hur ni fungerar. Kan ni inte ta ut era aggressioner på grippers eller något? Kanske gripa tag i något tungt och lyfta? Eller slappna av i sinnet, tänk er att ni svävar högt över marken, som en jas gripen.
/Kwon från Yankeees konto
Tänkte säga att jag inte har nån ilska osv osv osv, men det har jag ju faktiskt. Ser dock inte problemet med det, är inte den som får spel på någon okänd för att jag håller massor inom mig. Hade du träffat mig hade du antagligen inte trott att jag var en särskilt arg människa heller för den delen, för jag är rätt lugn å kontrollerad. Iaf: skit i det, varför är det så hemskt för vissa att vara arg? Det kan vara en otroligt skön känsla, inte bara något som gör en bitter å ledsen.. och en bra drivkraft dessutom
Tänkte säga att jag inte har nån ilska osv osv osv, men det har jag ju faktiskt. Ser dock inte problemet med det, är inte den som får spel på någon okänd för att jag håller massor inom mig. Hade du träffat mig hade du antagligen inte trott att jag var en särskilt arg människa heller för den delen, för jag är rätt lugn å kontrollerad. Iaf: skit i det, varför är det så hemskt för vissa att vara arg? Det kan vara en otroligt skön känsla, inte bara något som gör en bitter å ledsen.. och en bra drivkraft dessutom
Jag har svårt att få ett bra grepp om dig. Yngve kanske har något tips, men just nu glider mina händer helt enkelt. Varför tappar du fattningen ibland? Kan du inte skaka hand med folk istället?
dowjonas
2008-02-08, 21:42
@Griip
Att ge oliktänkande proppar känns inte konstruktivt.
Förmodligen bättre att prata (alternativt lyssna på den med mer kunskap) med dem som lider av
dissociativa personlighetsstörningar
(och andra störningar).
@Griip
Att ge oliktänkande proppar känns inte konstruktivt.
Förmodligen bättre att prata (alternativt lyssna på den med mer kunskap) med dem som lider av
dissociativa personlighetsstörningar
(och andra störningar).
Vem/vilka av de jag skrev om är oliktänkande? Ok, lite dum fråga, men jag skulle inte vilja påstå att det handlar om det(oj, ännu mer blindhet för detta, men iaf). Fast nu har jag ju visserligen inte kollat igenom det jag skrivit heller.. erm, iaf, dissociativa personlighetsstörningar?
Yankee: Jag skrev väl ändå att jag inte tappar fattningen?
Hmm jag tror det som människor gör som irreterar mig är oftast egenskaper jag själv har som jag trycker ner. Därför irreterar dem mig. Det är bra att människor gör mig arga och irreterade, då övar jag min ödmjukhet.
Att lära sig leva med livet och människor är en livslång lektion, så lika bra lära sig mycket man kan och njuta över det. Istället för kämpa emot och brytas som en död torr gren i vinden. Mjuk, böjlig och levande överlever längre när stormen börjar.
Jag vill inte ge någon en propp, lever inte ett sådant liv precis.
Man kan väl för fan njuta av livet å småsaker trots att man kan bli arg över saker å ting. Ödmjuk, känslig å varm kan man också vara för den delen, samtidigt som man tycker folk är idioter som förtjänar en propp.. men vem fan vill vara mjuk å böjlig?
Yankee: Jag skrev väl ändå att jag inte tappar fattningen?
Se det hela som en båt som flyter iväg med vinden, eller som en stor vit och lugn hög med snö.
Man kan väl för fan njuta av livet å småsaker trots att man kan bli arg över saker å ting. Ödmjuk, känslig å varm kan man också vara för den delen, samtidigt som man tycker folk är idioter som förtjänar en propp.. men vem fan vill vara mjuk å böjlig?
Jag vill vara mjuk och böjlig. Som tonåring var jag löjligt aggeressiv och retade mig över allt möligt onödigt. Jag har varit hård grabb, så hård jag knäcks när hårdheten inte räckt till. Idag är jag mjuk och böjlig. Anpassningsbar människa som trivs med alla som inte direkt kränker mig personligt.
Livet är enklare när man inte ser konflikter i allt. Kanske en överdrift, men en del människor verkar må bra av konflikter. Jag tar konflikter när det behövs men vardags dumhet retar mig inte.
Jag säger inte att det fel att reta sig, jag själv mår bättre av inte reta mig så mycket. Kanske inte stämmer för andra, då jag bara levt mitt eget liv vad jag minns ;)
Yngve kanske har något tips, men just nu glider mina händer helt enkelt.
Hahahahahahahaha :laugh:
Det finns kanske hopp.
Jag följer inte några som helst dokusåpor/reality/lek/whatever-program, tycker det är astråkigt och slöseri med tid. Gissa om jag är utanför vid fikabordet på jobbet (bara kvinnor :sleep: )...
Måste ha fötts i fel kropp :D
moment22
2008-02-09, 11:42
Här klagar folk över att trådskaparen dömmer massa människor och borde sluta vara så arg hela tiden, vad vet ni om han då? Då sitter ni ju och dömmer han samtidigt, det kan vara bra att skriva av sig, det är inte bra att aldrig bli arg och aldrig hata va fan, måste ju ut med skiten. Jag hade kunnat skriva en likadan tråd men jag är endå en glad människa. Känns som att folk tar åt sig av vad han skriver, sluta grina
Orkade inte klättra över första text väggen för att få någon klarhet i vad allt handlar om. Roidrage?
Det finns kanske hopp.
Jag är så glad att HELA familjen bojkottar det programmet.
Jag vill inte ge någon en propp, lever inte ett sådant liv precis.
Däremot skulle jag gärna vilja dra ned byxorna offentligt på Göteborgs
otrevligaste person, en riktig SOB, nämligen Ingvar Oldsberg....:thefinger
(Tycker också de flesta runtom där han bor, tanten i affären m.fl)
jag skulle vilja proppa till Danny i let´s dance..varför vet jag inte riktigt bara stört mig på honom sen jag såg honom i idol första gången..
jag är arg, mkt och ofta, att slå och sparka på saker är jävligt befriande när man är arg... men jag hatar verkligen att vara arg*mini* ... tyvärr går det inte att lösa de största anledningarna till att jag är arg på en dag direkt men man får väl använda ilskan konstruktivt så gott det går.
du verkar ganska lik mig... jag har inga problem med att kontrolera ilskan när jag är med folk jag inte känner
de senaste 3 åren har jag sparkat sönder min toadörr, slagit sönder 2 datormöss, 2 cd-brännare, trashat ~20glasflaskor, en datorskärm, en brödrost, rivit sönder 2 skolböcker (kassa jävla skitböcker), ett cykellås och sparkat till mig minst 3 rejäla blånaglar.
Jag ska starta en båtmotorfirma med sloganen: Ska du ha en propp eller!?
Alexlindgren
2008-02-09, 14:29
Folk som inte har enter på sitt tangentbord
jag skulle vilja proppa till Danny i let´s dance..varför vet jag inte riktigt bara stört mig på honom sen jag såg honom i idol första gången..
Avis?*whistle*
En liten propp till mig själv för att jag blev efterklok (jobbrelaterat) i går kväll. Men fick chansen att vara klokare idag så jag kanske får göra om proppen till en bitch slap istället? *slap*
Fat tony
2008-02-09, 21:20
själv skulle jag vilja ge en till gubben i reklamen vad fan han nu heter, som tycker vi ska ge ännu mer pengar till hjärt å lungfonden för att 50% av alla dödsfall beror på hjärt å lungrelaterade sjukdomar/olyckor eller vad det nu är han säger(vad fan ska man dö av då!?), alla andra rika västerlänningar som tycker så gott om sig själva när de skänker pengar - till sig själva, alla pantade billister som inte kan köra bil, alla idiotiska billister som tror de kan köra bil å därför håller på sin rätt ännu mer trots att de har fel, alla rasister å nazister som i hjärtat vet att de är helt fel ute å är orättvisa fast de inte orkar bry sig, kriminella invandrare, folk som glor å inte viker sig när man glott tillbaka i över 1 minut, varannan politiker som är mer en börda än tillgång, jwzrd för hans konstiga namn, alla äckliga människor från min generation som åker jorden runt för att skriva om det på sin bilddagbok å lägga upp bilder på hela äventyret, som egentligen inte var något äventyr för de reste med 10 vänner på alla jävla "icke turist" ställen som finns där 1 miljon "backpackers" varit förut, alla pizzabagare som tror att ju mer slisk å fett desto godare pizza, stockholmare som lider av USAs folksjukdom Dumhet, var tredje dörrvakt för dereas attitydsproblem, killar som tatuerar hela armarna med lite coola å tuffa mode-tatueringar å tror det är snyggt/häftigt, egoistiska personer i allmänhet, folk som låter sitt dåliga självförtroende gå ut över andra genom att hävda sig hela j-vla tiden(Lägg ner, ingen bryr sig), varannan kolozeumist som skriver puss å kram-trådar med allt från födelsedagar till "vem är veckans zötis", mariuz pudzianowski(?) för att han roidar sönder, magnus samuelsson för att det tog honom 8 år för att förstå att hans träningsupplägg inte funkar(å för alla ursäkter), knarklangare som tjänar på alla dräggs olycka, vartannat drägg för att de tror det är ok att göra så mot sig själv, alla fetton för att de inte förstår att de inte behöver vara fetton, säkert varenda chef för läkemedelsföretag då de driver allt i vinstsyfte, folk som bedriver falska välgörenhetsinsamlingar, fega svaga våldtäktsmän, idioten som uppfann maskinsvar å telefonkö, alla som slagit ner någon i numerärt överläge, varenda jävel som ser det som något riktigt negativt att ha ett "skitjobb" å därmed bidrar till att ännu fler blir framgångshoror som måste vara bara lite mer framgångsrik än alla andra i umgängeskretsen för deras penis/bröst är liten/små, alla tränare som går runt å tror att just deras sätt är det bästa å lär ut samma mentalitet, folk som kör stadsjeep, Don king å alla som försämrade Mike Tysons psykiska hälsa, alla fotbollsproffs för att de tycker det är ok att tjäna mer än vad 10 000 familjer i ett u-land gör sammanlagt .. umm, listan kan göras lång.
Sen vill jag ge en kram till allan å co för att de låter den här tråden vara kvar som en motvikt till allt puss å gull
fan vad bra inlägg, väldigt sann:thumbup: håller med dig i alla punkter men specielt " alla tränare som går runt å tror att just deras sätt är det bästa å lär ut samma mentalitet, folk som kör stadsjeep, Don king å alla som försämrade Mike Tysons psykiska hälsa" mycket bra. Den giriga jävlen don king kan *kissass* för att han har gjort tyson så fattig att han måste själa sin värdighet för en slant
Får man utdela proppar till kolomedlemmar i denna tråd eller klassas det som personangrepp o man får bann?
Tur för dig, för slita ut kroppen i förtid för en medalj och braggingrights blir man ju inte tjock av:D
Skywalker
2008-02-09, 23:33
Jag vill ge Christer Sjögren och E-Type en propp.
Får man utdela proppar till kolomedlemmar i denna tråd eller klassas det som personangrepp o man får bann?
ja
Du får erkänna, det är ok, det är 2008
http://sv.wikipedia.org/wiki/Psykologisk_projektion
Ondskapelsen
2008-02-10, 17:08
Frågan är snarare: Vem vill ni inte ge en propp?
Skulle bli mycket kortare lista. Alla förtjänar varsinn jävel på ett eller annat sätt. Jag själv skulle nog få ta emot en hel hög av dom ^^. Men jag är inte bitter, jag hatar er alla ändå :).
Löjtnant Blank
2008-02-10, 17:30
shut teh face för att han är så jävla apjobbig.
shut teh face
2008-02-10, 17:34
:laugh: Tänkte precis skriva Lötj. Blank här men ..
Hörru tar du åt dig eller din lilla körv?
extravaganza
2008-02-10, 17:37
Alexander Schulman
Löjtnant Blank
2008-02-10, 17:37
:laugh: Tänkte precis skriva Lötj. Blank här men ..
Hörru tar du åt dig eller din lilla körv?
Om jag tar åt mig när en 19-årig megatjockis som förmodligen är oskuld försöker vara rolig? Heaps.
shut teh face
2008-02-10, 17:39
Om jag tar åt mig när en 19-årig megatjockis som förmodligen är oskuld försöker vara rolig? Heaps.
Först var jag ex överviktig, nu megatjockis och oskuld också?
Inte riktigt vad jag förväntade mig. :(
Ondskapelsen
2008-02-10, 17:41
Fight! Fight! Fight! Fight!
shut teh face
2008-02-10, 17:43
Blank var inte särskilt rolig, man skriver att han är ful (true story) och han blev lessen direkt!
Yankee och jwzrd, de däremot kan man skriva elaka saker till. :(
Löjtnant Blank
2008-02-10, 17:43
I'm a lover, not a fighter. Till skillnad från shut teh face som inte är något av alternativen.
shut teh face
2008-02-10, 17:45
I'm a lover, not a fighter. Till skillnad från shut teh face som inte är något av alternativen.
Så du vill inte ge mig en propp..?
Löjtnant Blank
2008-02-10, 17:46
Blank var inte särskilt rolig, man skriver att han är ful (true story) och han blev lessen direkt!
Yankee och jwzrd, de däremot kan man skriva elaka saker till. :(
Naaaw, sry. Gråt ej. Hoppas de andra barnen på ditt fat camp är snällare mot dig än vad jag har varit.
shut teh face
2008-02-10, 17:47
Naaaw, sry. Gråt ej. Hoppas de andra barnen på ditt fat camp är snällare mot dig än vad jag har varit.
De var de.
Jag vill ge Christer Sjögren och E-Type en propp.
Förra veckan nån gång var E-type med på nåt TV-program i en intervju eller liknande:
Intervjuare: Du är ju gammal hårdrockare..
E-Type: Gammal vet jag inte, men hårdrockare är jag (på ett ungefär korrekt citat)
Väldigt komiskt faktiskt.. intervjuaren menade givetvis att E-type inte ÄR utan var hårdrockare, inte att han är gammal och hårdrockare. Ser ni E-type som hårdrockare? Jag vet inte vad han är, nån slags konstig människa som gör en massa radiolåtar med hårdrocksstuk?
Animalistic
2008-02-11, 11:21
Snälla skjut Blank?
Ganymedes
2008-02-11, 11:52
Han är väl inte 19?
Hehe, sorry, kunde inte låta bli. Gillar Shut teh face.
Har Blank ätit surpiller ((tm)Hades) måntro?
Skywalker
2008-02-11, 14:16
Förra veckan nån gång var E-type med på nåt TV-program i en intervju eller liknande:
E-Type: Gammal vet jag inte, men hårdrockare är jag (på ett ungefär korrekt citat)
Väldigt komiskt faktiskt.. intervjuaren menade givetvis att E-type inte ÄR utan var hårdrockare, inte att han är gammal och hårdrockare. Ser ni E-type som hårdrockare? Jag vet inte vad han är, nån slags konstig människa som gör en massa radiolåtar med hårdrocksstuk?
Nej, E-Type är inte en hårdrockare. Han är en konstig människa som gör en massa radiolåtar som det inte är hårdrocksstuk på. Han är helkass och gör helkassa låta och alla låter likadant. Fan, han påminner om Per Gessle.
Jag vill ge Per Gessle en fetpropp för att han gör skitmusik.
I vilken tråd blev blank och shut the face sura på varann? Catfight är många gånger ganska kul.
Jacksatan
2008-02-11, 14:46
Jag gör inte någon musik alls men kallar mig ändå hårdrockare. Kriteriet för att vara hårdrockare är väl att man lyssnar på hårdrock? Alltså kan E-type mkt väl vara hårdrockare fast hans musik inte räknas som det.
Jag gör inte någon musik alls men kallar mig ändå hårdrockare. Kriteriet för att vara hårdrockare är väl att man lyssnar på hårdrock? Alltså kan E-type mkt väl vara hårdrockare fast hans musik inte räknas som det.
Jo, men lite skillnad när du nu inte spelar musik. En pianist som spelar jazz kallar sig knappast hårdrockare för att han lyssar på hårdrock på fritiden eller? *rolleyes*
Patrik Cutler
2008-02-11, 20:12
jag vill ge en propp till alla som kör i 90 på en 90-väg och sedan saktar in bara för att det kommer en fartkamera.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.