Visa fullständig version : Ska vi ha Bästa Fysiken 2008?
Frågan har aktualiserats, och visst kunde staffen tänka sig att åter arrangera detta - nyfikna som inte vet vad BästaFysiken är kan kolla här (http://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=28) - men det krävs att det finns ett geuint intresse. Det är en massa bök med att anordna det.
Nu kan man välja ett flertal alternativ. Det är ett jävligt bra sätt att bli osams med staffen på genom att kryssa i alltihop, så passa er.
Det hoppas jag verkligen.
Jag kommer delta om tävlingen är i juli/augusti, vill vara i bra form om jag ska lägga upp bilder på min fysik.
Jag tycker absolut vi ska ha en tävling. Kan tänka mig att ställa upp om dieten går bra.
Tycker det är en kul händelse! Är möjligt att jag ställer upp.
Ja, det tycker jag, ställer gärna upp.
Fultjack
2008-02-08, 12:34
Det tycker jag, ställer eventuellt upp beroende på om man hinner komma i form eller ej :D
Jag är med om jag hinner. Rycker in i juli så då är det ju för sent efter det :/
Jag hoppas att det blir av, trots att jag inte deltar. Det är en kul grej och en morot för många. Skulle det vara i april som förut eller längre fram i tiden?
Whistler
2008-02-08, 13:01
Ja, nu börjar datumsnacket igen... Lär väl bli poll på det också.
Själv hoppas jag på en vårtävling, som förra året. :)
Tricklev
2008-02-08, 13:07
Självklart.
martin86
2008-02-08, 13:34
Ja, det tycker jag allt.
Longshot
2008-02-08, 13:39
Javadfan!
Hade varit kul att delta.
Runda Grodan
2008-02-08, 14:35
Japp, Bästa Fysiken brukar vara roligt.
Ja, det tycker jag absolut!
Det brukar vara kul att följa.
Ja, jag tycker att det vore roligt om det blev av även om jag inte tänker vara med själv.
Men det bygger ju förstås på att folk vill vara med, inte att folk gillar att följa det.
SM i ledande fråga.
Du ska vara med.
Du ska vara med.
Du skall vara med.
Ja! Jag ställer nog upp om det blir av i vår.
Ja det tycker jag, men jag tänker absolut inte vara med... :D
Ja! Jag ställer nog upp om det blir av i vår.
It's on like Donkey Kong! :hbang:
(fan måste börja trenA ben).
Du ska vara med.
Finns det en smalfet klass?
Ta inte ifrån mig min motivation att dieta nu för tusan!:(
Finns det en smällfet klass? *popcorn*
It's on like Donkey Kong! :hbang:
(fan måste börja trenA ben).
Jag måste också börja träna. Allt. :D
Im on! lite mera ben och bättre form!*flex*
ja varför inte , inte helt omöjligt man ställer upp då ,beror på hur träningen går .
Alexlindgren
2008-02-08, 16:27
Vilken månad är det som tävlingen är? Är det vår/sommar så count me in!
Jag tycker definitivt att den bör arrangeras, det är skoj att se hur det går för alla.
Jag efterlyser dock en större tolerans från medlemmarnas sida, förra året blev nästan en enda lång gnällfest innan bilderna publicerades.
Ja, kul att se även om man inte är med.
Känns lite konstigt att svara ja när man inte ska vara med själv, men det gjorde jag iaf.
Jag efterlyser dock en större tolerans från medlemmarnas sida, förra året blev nästan en enda lång gnällfest innan bilderna publicerades.
Ja, jag håller med. Men samtidigt så tror jag det är bättre om man sätter upp en deadline för när bilderna/resultaten senast ska presenteras. Om jag inte missminner mig så var det bara: "Det kommer när det kommer" förra året, och det tror jag leder till mer sura miner och tjat.
Pudzianovski
2008-02-08, 16:54
Jag vill nog vänta med svaret ett tag. Kan jag pma svaret till Allan om en månad kanske? :D
Ja, jag håller med. Men samtidigt så tror jag det är bättre om man sätter upp en deadline för när bilderna/resultaten senast ska presenteras. Om jag inte missminner mig så var det bara: "Det kommer när det kommer" förra året, och det tror jag leder till mer sura miner och tjat.
En deadline skulle leda till onödig stress från folk som utför en ideell tjänst. Är arbetet ideellt så har jag tolerans med att saker tar tid, vi vet ju att det kommer till slut ändå.
Animalistic
2008-02-08, 17:54
röstar man nä borde man motivera det *grr27*
Vad är det som gör det bökigt att hålla tävlingen då? För många bidrag? För det lär säkert inte bli mindre bidrag, funderar själv på att va med iofs..
Fjällbrynt
2008-02-08, 18:06
Självklarhet att det ska bli av!
ChrisDEFC
2008-02-08, 18:54
ja absolut, jag startade ju en tråd om detta så det är givet att jag är intresserad, dock har jag för dåligt med massa för att ställa upp (enligt mig själv) men detta skulle ju bli en trevlig sporre att ha och skulle få mig att kämpa ännu hårdare och sen kanske skicka in bilder, skulle dock va bra om man fick reda på det några månader innan så man kan fläska till det lite innan man tar bilder, jag till skillnad från många andra skulle behöva gå upp lite innan jag tar bilderna, det vanliga är väl annars att man deffar ner sig =)
Deceiver85
2008-02-08, 19:02
Absolut, Bästa Fysiken är en av kolo-höjdpunkterna på året!
Önskemål på startfält: Hades, Honn, Mystic & tp_88!
LadyInsane
2008-02-08, 22:21
Ja!! Jag vill vara meeeeed!
Ja, för jag tycker det är kul att kolla på bilder som bedöms.
Samt blir det inget iår kanske det inte blir nästa år då jag vill vara med :D
Önskemål på startfält: Hades, Honn, Mystic
Konstigt, jag vill inte att någon av dom ska delta. ;)
krakowww
2008-02-08, 22:30
Ja, jag ställer nog upp i år med.
Carolinew
2008-02-08, 22:32
Blir det framåt hösten kan jag kanske tänka mig att vara med, blir det i vår så är jag mer än gärna "åskådare" :) Tycker absolut att det skall bli av, det är ju tradition för sjutton ;)
Absolut!! Och jag är rätt sugen att ställa upp..
ChrisDEFC
2008-02-09, 21:50
fler som känner sig sugna på detta mån tro?
röstar man nä borde man motivera det *grr27*
Mm, liksom det skadar ju inte någon precis så why not?
Kanske bör vara en "Bästa antiFysiken" klass också. Roliga kriterier och fina kappningar på bedömningarna skulle det bli.
Lyckas jag med min "deff" i tid är det inte omöjligt att jag ställer upp själv.
Ondskapelsen
2008-02-09, 23:58
Är de bara jag som vill se krampus och kwon ställa upp i år?
Jag kommer inte att ha något mer med tävlingen att göra iallafall. Det var sista gången för min del.
Men om det blir en Bästa fysiken i år så kommer den att bli precis lika bra som dom andra åren. :)
Jag kommer inte att ha något mer med tävlingen att göra iallafall. Det var sista gången för min del.
Men om det blir en Bästa fysiken i år så kommer den att bli precis lika bra som dom andra åren. :)
Är det just pga gnället som du inte kommer sysla med det något mer?
Tråkigt i alla fall eftersom du redan är en erfaren dommare. :(
Är det just pga gnället som du inte kommer sysla med det något mer?
Tråkigt i alla fall eftersom du redan är en erfaren dommare. :(
Ja, bla.
Alla andra moderatorer är lika kompetenta som jag när det kommer till att dömma denna tävlingen. Allt står inte och faller med mig liksom. :)
Ryska_raketen
2008-02-10, 00:50
Jo jörgen. DET STÅR OCH FALLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Alla andra moderatorer är lika kompetenta som jag när det kommer till att dömma denna tävlingen.
Att vissa moderatorer har bra koll säger jag inte emot. Men vilka kriterier baseras bedömningen på ifall det ens ligger ett uns sanning i det påståendet?
EDIT: Tråkigt förresten att du känner som du gör.
Att vissa moderatorer har bra koll säger jag inte emot. Men vilka kriterier baseras bedömningen på ifall det ens ligger ett uns sanning i det påståendet?
EDIT: Tråkigt förresten att du känner som du gör.
"Bedömningen kommer främst att avse muskulär utveckling, symmetri samt framförande. Extrem definition och muskelmassa kommer inte att premieras extra"
Ingen mer Jurgen - Ingen mer tävling!:(
Skämta bah! Såklart det ska vara tävling!:) Nu är man ju i bra form!!
Minibump! Jag vill också ha bästa fysiken -08, och skulle kunna tänka mig att ställa upp också. Helst ska den väl ligga rätt i tid då, förvisso, men så länge det annonseras i tid torde det vara chill!
Hade ju lite i åtanke att ha bästa fysiken som ett "deffmål".. Så upp för det...
Nå hur blir det? sägs om måldatum 1maj, dvs sista inskicks dag ?
Och till vm om det ska bli nått?
Det vore trevligt att ha ett BF i år också :)
56 st som kan tänka sig? Det låter lovande fast frågan är ju hur många som faktiskt ställer upp i slutändan. Men det borde nog bli åtminstone likvärdigt förra året skulle jag gissa på.
Skulle gärna vilja se 130 kg finsk sisus bidrag!
Hade varit kul att få en bedömning av de kunniga här på kolozzeum.
Svaret är därför självklart!
Kan moddarna tänka sig ställa upp?
Men WTF!?!?! blire nått eller:D
Toxic;2878826']Men WTF!?!?! blire nått eller:D
Inte under våren. Kanske efter sommaren
Jag skulle helt klart kunna tänka mig att ställa upp. Blir roligare att träna med ett mål i sikte, även om en bra fysik är ett ganska långsiktigt mål.
LadyInsane
2008-06-13, 22:01
http://www.menyhart.net/blog/wp-content/uploads/2006/06/bump.gif
Blir det något i höst/efter sommaren?? Det skulle bli grymt isf. Är dessutom ganska säker på att antalet tävlande som är brudar, kommer vara fler iår. Vi är ju så många förbaskat snygga tjejer på kollo. *flex*
Seså, snälla fixa Bästa Fysiken 2008. Det är riktigt inspirerande att se de andras fysiker, samt ha något att sträva mot. :)
Carolinew
2008-06-13, 22:10
Instämmer, fast om jag ställer upp är en annan femma :D
Whistler
2008-06-13, 22:25
I second. Och jag skulle lätt ställa upp.
Ja, vi ska ha och jag ställer upp.
130kg finsk sisu
2008-06-14, 09:23
Funderar på att ställa upp! :)
Funderar på att ställa upp! :)
Jag har annars hört om en SL-offensiv 2010...
130kg finsk sisu
2008-06-14, 10:15
Jag har annars hört om en SL-offensiv 2010...
skulle bli intressant att olofs böjröv skööönt deffad!*popcorn*
Kanske vi skall anordna en inofficiell "kolos bästa SL fysik"? Z_bumbi och mini som domare!
shadowfire
2008-07-13, 09:25
Yepp, bumpar denna jag också.
Jag saknar verkligen tävlingen och snälla, tvinga mig inte att börja surfa på body igen för att få ta del av amatörtävlingar.
Jag gillar just det att de som inte har varit på scen får en chans att ändå ställa upp. Lite extra motivation, lite extra sporrning, något för oss vanliga dödliga som aldrig kommer att få en scenfysik att ändå träna inför.
Jag tillhör de som frivilligt kan tänkas hjälpa till om det är brist på tid/energi/motivation hos modsen att administrera det hela. Bedömningarna bör gamla "core eliten" göra precis som tidigare, men om det är jox med webbsiter, bilder o annat så hojta till.
Fram för BÄSTA FYSIKEN 2008 !!!!!! :hbang:
Kolotraditioner kan inte bara brytas bara så där. Jag ställer upp om det blir av.
Brooklyn
2008-07-13, 10:44
även jag ställer nog upp om det blir av
Wtf varför har jag röstat Nä för, jag ändrar min röst till Ja!
bulldozer
2008-07-13, 12:11
skulle bli intressant att olofs böjröv skööönt deffad!*popcorn*
Kanske vi skall anordna en inofficiell "kolos bästa SL fysik"? Z_bumbi och mini som domare!
Absolut, dels helhetsbedömning och sen särbedömning för bästa böjröv :naughty:
Wtf varför har jag röstat Nä för, jag ändrar min röst till Ja!
Por shame on you!
Syndicate
2008-07-13, 12:20
Jag röstar Ja och jag kanske kan tänka mig delta ifall det blir av.
Jag tillhör de som frivilligt kan tänkas hjälpa till om det är brist på tid/energi/motivation hos modsen att administrera det hela. Bedömningarna bör gamla "core eliten" göra precis som tidigare, men om det är jox med webbsiter, bilder o annat så hojta till.
Du menar som Eddie Vedder och Tolkia? :D
Jag kan också tänka mig att ställa upp. Om moderatorerna inte har tid/lust/ork vore det kul om några medlemmar kunde gå ihop och styra upp något, då jag tycker det är en mycket rolig tävling.
Jag skulle kunna tänka mig att vara med.
De flesta vill ju ha det och många verkar vara intresserade att vara med så det är ju inget som hindrar oss?
Bump!
Hösten börjar typ snart. Hur ser det ut?
Jag vill se nya och gamla ansikten i denna amatörtävling, vore riktigt kul att ha en tävling i år också!
Jag kan tänka mig att ställa upp igen. Vad är problemet liksom, finns säkert många andra som vill ställa upp, inga moderatorer som vill ta tag i det här?
Som sagt; några andra medlemmar som också kan tänkta sig att ställa upp och organisera tävlingen om Moderatorerna inte har tid/ork/lust? (Förutsatt att det inte blir någon tävling annars, och att det godkänns av Moderatorerna, såklart.)
bulldozer
2008-08-13, 19:34
Vad har moderatorerna för ställningstagande i frågan, skulle jag gärna höra?
Vad har moderatorerna för ställningstagande i frågan, skulle jag gärna höra?
Bump..
Som sagt; några andra medlemmar som också kan tänkta sig att ställa upp och organisera tävlingen om Moderatorerna inte har tid/ork/lust? (Förutsatt att det inte blir någon tävling annars, och att det godkänns av Moderatorerna, såklart.)
..och bump!
Ja, -08 är väl kört men våren -09?
shadowfire
2008-12-04, 20:54
Jag uppskattade denna tävling rejält, även om jag givetvis inte deltagit själv... men det var kul o följa andra på brädan som jobbade för detta, grymt inspirerande. Utan tvekan ett mellansteg till att kliva upp på en riktig scen.
Om moderatorerna vill köra tävlingen så blir den av.
Jag är inte inräknad i detta fallet. :)
Jag ställer upp 2009 om det blir av!!
Och... tack för att du tog tillbaka min favoritavatar :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.