handdator

Visa fullständig version : För mkt skinn!

rymdrattan
2003-05-13, 21:38
Japp, så är det.. å jag har aldrig varit större så det är inte direkt nått överskotts skinn.

Är det bara att fylla ut med muskler eller finns det nått sätt att få det att se mindre plufsigt ut ?

d3lez
2003-05-13, 21:39
Hehe sicka frågor! :D

Jag tycker nog att muskler som utfyllnad är ett utmärkt val iallafall ;) ..

Action
2003-05-13, 21:41
Originally posted by rymdrattan
Japp, så är det.. å jag har aldrig varit större så det är inte direkt nått överskotts skinn.

Är det bara att fylla ut med muskler eller finns det nått sätt att få det att se mera plufsigt ut ?

Bara o fylla ut.. Jag lider av samma problem.. Trots att man går ner lågt i fettprocent ser man inte lika hård ut som vissa andra..... Speciellt runt magpartiet för min del.. Men det kan också bero på att jag varit "fet" också.. :-)

Grahn
2003-05-14, 07:00
Originally posted by Action

Bara o fylla ut.. Jag lider av samma problem.. Trots att man går ner lågt i fettprocent ser man inte lika hård ut som vissa andra..... Speciellt runt magpartiet för min del.. Men det kan också bero på att jag varit "fet" också.. :-)

Skinn och skinn, tyvärr blir man ju inte av med fettceller så har man många så kan man nog inte bli stenhård. Även tomma fettceller tar lite plats...
Enda alternativet är ju att sprida dem över en större yta av muskler! :)

Action
2003-05-14, 07:25
Originally posted by Grahn

Skinn och skinn, tyvärr blir man ju inte av med fettceller så har man många så kan man nog inte bli stenhård. Även tomma fettceller tar lite plats...
Enda alternativet är ju att sprida dem över en större yta av muskler! :)

Ja fast runt magen framförallt sidomusklerna vill man ju inte bli större... Midjan vill man ju hålla smal... Hm.. tomma fettceller tar också plats... Man kanske skulle ta o fettsuga sig iaf... :D Undra vad läkaren skulle säga om man kom in i den form man är nu o bad om att få tomma fettceller bortsugna.. :laugh:

Grahn
2003-05-14, 08:05
HAHAH mjo skulle vara lite lustigt :)