Visa fullständig version : Triple protein från WNT för 700? 3.5kg
Jag har har köpt triple protein från WNT och undrar om den är prisvärd `?
eller finns det nått bättre till nästa runda ?
Whey-80 från GG kostar runt 600 för 4 kilo. Annars skulle jag säga att det är ett bra pris.
Whey-80 från GG kostar runt 600 för 4 kilo. Annars skulle jag säga att det är ett bra pris.
Okej :) enda anledningen till att jag köppte det var att jag missade bussen och farmor skulle hämta mig på gymmet och då fick Anders Graneheim henne att köpa det åt mig :hbang: ^^ haha..
Har för mig att den inte räcker till lika många portioner som whey samt att den inte smakar lika bra.
StandAlone
2008-02-07, 13:34
Jag har har köpt triple protein från WNT och undrar om den är prisvärd `?
eller finns det nått bättre till nästa runda ?
Priset är väl knappast något att gnälla på. Däremot är jag skeptisk till deras produkter, men det är jag..
Priset är väl knappast något att gnälla på. Däremot är jag skeptisk till deras produkter, men det är jag..
Okej.. av någon särskild anledning ?
Varför gå över ån efter vatten ?
Kolozzeums vassle är alldeles utmärkt, 4 kg för 600:-
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=166
Personligen så skulle jag föredra ifall nämnda märkens proteintillskott är utan aspartam, men jag antar att det bara är ON som är någorlunda billiga och aspartamfria?
Jag tycker WNT triple proten vanilj är god när den blandas med vatten... när den blandas med mjölk blir den inte särskillt god... jag kör på den, mest för att det ligger en life butik som säljer den precis i närheten där jag bor :)
men det är tråkigt att den innehåller aspartam...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.