Visa fullständig version : Vilket kreatin?
Jag hade tänkt att köpa lite kreatin. Men så kollade jag runt lite så finns det ju massa olika kreatin tex Pyruvate, Monohydrate, Creatine Complete Extreme. Det står still i huvudet på mig vad jag ska välja? Varför finns det så mycket att välja på? Är det för hur hur/vad man tränar? Skulle ju inte skada om det fans något kreatin som smakade gott också hehe. Men som sagt vet ni något bra tipsa gärna, jag skulle gärna vilja prova på kreatin.
delta_mats
2008-02-05, 21:13
KCG 2 tycker jag är suveränt.
KCG 2 tycker jag är suveränt.
Och smaken? :) Förresten kan man blanda typ en gainer med kreatin eller skulle det bara blir riktigt uselt?
delta_mats
2008-02-05, 21:19
Och smaken? :) Förresten kan man blanda typ en gainer med kreatin eller skulle det bara blir riktigt uselt?
Det smakar ingenting. Ska blandas i vatten och drickas omedelbart.
Det smakar ingenting. Ska blandas i vatten och drickas omedelbart.
Ok, tack så mycket!
Förresten hur länge räcker den, hur ofta och hur mycket ska man ta? Det är ju bara 190gr i den! Och så är den ju ganska dyr:P
delta_mats
2008-02-05, 21:32
Du tar före varje pass så det beror på hur ofta du tränar, hur mycket du tar osv.
Jag räknade ut att den skulle hålla i ungefär 4,5 veckor bara! Så det blir ju dyrt som fasen:P
läs produktbeskrivningen. Dosering m.m. brukar stå med. Finns en jätte bra tråd som är klistrad redan om kreatin. Föreslår att du läser den först:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194
läs produktbeskrivningen. Dosering m.m. brukar stå med. Finns en jätte bra tråd som är klistrad redan om kreatin. Föreslår att du läser den först:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194
Tack jag läste den nu den besvarade många av mina frågor, nu gäller det bara att hitta ett kreatin också..
AmericanDragon
2008-02-05, 22:42
När det gäller vilket sorts kreatin man ska köpa så visst är det ju bra att ta reda på vad de olika har för fördelar osv, beroende på hur och varför du tränar. Dock personligen brukar jag testa mig fram och se vilket som passar mig bäst och ger bäst träning.
När det gäller vilket sorts kreatin man ska köpa så visst är det ju bra att ta reda på vad de olika har för fördelar osv, beroende på hur och varför du tränar. Dock personligen brukar jag testa mig fram och se vilket som passar mig bäst och ger bäst träning.
Jag får ju göra det, men ibland står det knappt någonting om vad dem gör så det kan blir svårt dock.
ja kör kolozzeums engna tar 3portioner varje dag och första burken är inte slut än (började i mellandagarna)
Styrka? Nja vill inbilla mej lite men känner mer mest uthålligare kanske även de inbillning men tror de funkar iaf
AntonBiff
2008-04-27, 15:37
Jag räknade ut att den skulle hålla i ungefär 4,5 veckor bara! Så det blir ju dyrt som fasen:P
Det kostar att ligga på topp :cool:
Serenade
2008-04-27, 22:58
Jag rekomenderar Creapure Monohydrat från Reflex Nutrition. Helt fantastiskt.
Ökade från 65kg till 72,5 på bänkpressen (6 reps) på bara 1 vecka efter att jag började ta det. :) Billigt är det också.
Jag kör Dalblads Kreatin Monohydrat och tycker det fungerar fint, inte särskillt dyrt heller.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.