Visa fullständig version : 25R-Diol- Biverkningar.
StandAlone
2008-02-04, 22:10
Sitter och försöker få någon rätsida på det intressanta ämnet 25R-diol [(3b,5a,6a,25R)-Spirostan-3,6-diol, eller kort och gott 25R-Diol som det talas om.
Men jag är väldigt intresserad av att höra om någon vet något om biverkningar kring denna. Tänker på bla leverpåverkan, påverkan av endoktrina hormonsystemet mm. I min värld så känns det som en liknande produkt bör ha någon form av påverkan på HPTA.. men jag kanske har fel.
Det jag har sprungit på är att en del på gynokänningar men det är ungefär thats it.
Så, om någon sitter på någon mer information så får ni gärna delge..
jag tror inte 25R fungerar över huvudtaget.
EiseltUK
2008-02-04, 23:14
jag tror inte 25R fungerar över huvudtaget.
Instämmer. Är också lite tveksam. Finns en gammal studie från 70-talet men man skulle vilja se mer eller i varje fall en teoretisk verkningsmekanism. Spirostaner har i o f samma grundskelett som steroider men också många skillnader.
StandAlone
2008-02-06, 09:00
Dock så har det rapporterats om rätt många som har fått resultat med produkter som Mass Fx (bla). Visserligen innehåller den rackaren en hel del annat så det är väl inte helt lätt att utröna vad som fungerar eller inte i det fallet.
Personligen är jag skeptisk till alla varianter av sådana här produkter, men jag är däremot villig att lyssna till vad som sägs.
Instämmer. Är också lite tveksam. Finns en gammal studie från 70-talet men man skulle vilja se mer eller i varje fall en teoretisk verkningsmekanism. Spirostaner har i o f samma grundskelett som steroider men också många skillnader.
Gamla studier från 70talet är nog lite tveksamma :D
Men ja håller med dig.
StandAlone
2008-02-06, 20:41
[QUOTE=Timme;2803637]Gamla studier från 70talet är nog lite tveksamma :D
QUOTE]
Va?? Lägg av, jag baserar all kunskap på sådana studier.. :smash:
Nej, men faktum är att det finns ganska många som har fått ok resultat med där bla detta ämne har funnits i. Och då pratar vi i vissa fall folk med gedigen träningsbakgrund som vet hur mat och träning skall skötas, så.
Jag kommer personligen aldrig testa en produkt av detta slag, jag är bara nyfiken.
cowboysong
2008-05-16, 07:29
hejsan
intressant att du tar upp detta ämne med ev biverkningar av Anabolic Mass FX,
jag har nämligen lite dåliga erfarenheter av den produkten,
åt den i ungefär 7 dagar, sen började jag bli yr efter passen och sen svimfärdig..
så jag slutade använda dom och då försvann problemen.
en kille på gymet trodde jag var allergisk mot ämnet Divanil som finns i produkten.
har frågat Henrik Eiselt och han ställer sig helt frågande till ev biverkningar.
har tänkt att det helt enkelt finns nån slags pro hormon i den,
har käkat Dianabol för läänge sen 1980, och det känns ungefär som samma.
man kan köra hårdare pass, längre pass och man blir supertrött efteråt, man kör ju dubbelt så många set och tyngre vikter. men man måste äta som en häst för att orka med den tyngre träningen, annars är det bortkastad tid och ansträngning.
vore intressant att höra fler som använt produkten, effekter bieffekter osv.
mvh
Tompa
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.