Visa fullständig version : Mitt finger sitter fast i bordet! Fast vid datorn!
fan, det är precis som det låter. jag var tvungen att pilla i bordet och nu sitter jag fast här. jag skriver med höger hand nu... Snacka om dumt! Jag är själv hemma och mobilen är i andra rummet. Dörren är även låst!!! Så inge hjälp utifrån.
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Nä, det var inget roligt skämt.
Ryska_raketen
2008-02-03, 17:58
http://www.terminally-incoherent.com/blog/wp-content/uploads/2006/08/BabyOwnedAlien.jpg
Nä, det var inget roligt skämt.
Skämt? Hur tråkig humor tror du att jag har?
Fat tony
2008-02-03, 18:04
är du heltvärdelöss? spotta på fungret och ryck som om det vore 100kg böj
hahavaffan
2008-02-03, 18:06
Ungdomsmottagningens forum kan säkert hjälpa dig med ditt "finger"-problem.
fan, det är precis som det låter. jag var tvungen att pilla i bordet och nu sitter jag fast här. jag skriver med höger hand nu... Snacka om dumt! Jag är själv hemma och mobilen är i andra rummet. Dörren är även låst!!! Så inge hjälp utifrån.
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Lyft upp bordet och ta det med dig, sparka ut dörren!
Lyft upp bordet och ta det med dig, sparka ut dörren!
haha, varför ska han sparka ut dörren?
Hahaha, nu är jag fri och jag känner mig inte som världens fyndigaste människa. Det va inte trevligt men med lite spott och muskelkraft fick jag ut den, men det kändes inte bra. En kort stund tänkte jag på vad som skulle hända om jag inte kom loss även om jag tog i så gott jag kunde.
Fatta hur pinsamt det skulle vara att kontakta någon som kunde komma och bryta sig in genom dörren och hjälpa mig. Men tur nog slapp jag det.
Låt denna tråd dö nu. :)
TheGovernator
2008-02-03, 18:11
Hur böjer du? :D
Löjtnant Blank
2008-02-03, 18:12
Eller hur. Eller hur att du satt fast.
Ryska_raketen
2008-02-03, 18:18
Löss är jobbigt :( Funger är inte kul det heller :(
Nu kom jag och tänka på när Plit fastnade på muggen och hans fruga skapade ett konto och bad om hjälp här :D
Nu kom jag och tänka på när Plit fastnade på muggen och hans fruga skapade ett konto och bad om hjälp här :D
Haha. "Borra upp ett glory hole."
Om man har fastnat men kan använda datorn så kan man väl för guds skull använda msn så man slipper skämma ut sig här inför AndersMX osv :) Det tycker Kwon också..
haha är det sant? Har du länk till den tråden? :laugh:
haha är det sant? Har du länk till den tråden? :laugh:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54111&highlight=fast
:laugh: :laugh: :laugh:
haha, varför ska han sparka ut dörren?
För att det är matcho? *whistle*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.